eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
53.3هزار عکس
41.6هزار ویدیو
874 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی: به من گفتند امروز دانشگاه نروید 🔹رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران: روز دانشجو نماد دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، بصیرت و احساس مسئولیت از سوی دانشجویان عزیز است. 🔹بعضی‌ها به من توصیه کردند که روز ۱۶ آذر به دانشگاه نروم. گفتم که علم و دانش تعطیل نمی‌شود و من به دنبال گشایش هستم. 🔹اعتراضات را باید شنید و همواره ما برای شنیدن‌ حرف‌های دانشجویان‌ مصمم هستیم. اعتراض با اغتشاش فرق دارد، اعتراض موجب اصلاح امور و کمال می‌‌شود و اغتشاش موجب تخریب و یاس آفرینی است. 🔹آمریکایی‌ها می‌خواهند اینجا سوریه و افغانستان شود ولی اشتباه محاسباتی کردند‌ و مردان و زنان فرهیخته ایرانی چنین اجازه‌ای به آن‌ها نمی‌دهند./فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور: آن‌هایی که سخن از زندگی برای مردم ایران می گویند زندگی را از مردم سلب می‌کنند / چرا دروغ می‌گویید مگر مردم ایران شمارا نمیشناسند❓ مستبدترین و دیکتاتورترین حکومت در این دنیا حکومت ایالت متحده آمریکا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
( کیفیت خوب ) ❌ چرا رهبری با اختلاسگران و گرانی‌ها برخورد نمیکنه؟ 📛 دلیل سکوت رهبری در برابر گرانی‌ها و دزدی‌ها و مشکلات مردم چیست ؟
دهه شصت وقتی صدام به ایران حمله کرد، ایشون زیر پرچم منافقین در عراق علیه امام و به نفع بعثی‌ها و منافقین حرف می‌زد. حالا هم که نفاق از طرف امریکا بازیگر آشوب شده دوباره با اینترنشنال سعودی فعال شده‌اند.
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️کارکردهای روان شناختی حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام (بخش اول) 🔸 به عنوان یک فرهنگ، روش و منش، آدمی را تبیین می کند، و به او چگونه بودن، و چگونگی سبک زندگی را آموزش می دهد. اساساً هر جامعه دارای فرهنگی مشخص است و در پی اهدافی از پیش تعیین شده؛ فرهنگی که فطرت‌ پاک‌ آدمی به جوامع بشری عرضه میکند است، و هدف آن توانمند شدن افراد در مدیریت غریزه جنسی می باشد، تا از این طریق بسیاری از استعدادهای علمی، هنری، معرفتی، مدیریتی و... شکوفا شود، و دستیابی به زندگی سالم، پاک، توأم با آرامش و رسیدن به کمالات انسانی و الهی و نیکبختی در دو جهان محقق گردد. از نظر قرآن کریم و روایات اسلامی تاثیر فروانی در سلامت‌ روانی‌ زنان دارد از جمله می توان به اثرات زیر اشاره کرد؛   1⃣امنیت 🔹اگر انسان ها در زندگی روزمرّه خود و در کوچه و خیابان، محل کار، تحصیل و حتی داخل منزل  نکنند، و دائما در ترس و دلهره باشند، به تدریج دچار اضطراب می شوند. در این میان به دلیل ویژگی های شخصیتی و موقعیت اجتماعی شان، آسیب پذیری بیشتری دارند و طبعا نیاز بیشتری به دارند. 🔹زیرا در بین جوامع بشری همیشه مردانی وجود دارند که به جهت نداشتن تربیت صحیح انسانی، به دنبال فرصتی هستند تا را مورد سوءاستفاده های جنسی قرار دهند، و یا حداقل مردانی که زمینه های انحرافی در آنها وجود دارد، و به تعبیر قرآن «فِی قَلْبِهِ مَرَض» [احزاب، ۳۲] یعنی بیماردل هستند، با دیدن کوچکترین محرّک جنسی، عنان اختیار را از کف داده و نسبت به زنان بی حرمتی روا می دارند، و اینجور افرادی که بیماردل هستند گرچه مشکل دارند، اما مَن (نوعیِ زن) نباید کاری کنم که او را تحریک کند.   نویسنده: پروین نظریان منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️استعمار نو (بخش پنجم و پایانی) 🔸 پدیده‌ای تاریخی است که در مدت نزدیک به پنج قرن در بسیاری از کشورهای آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین سلطه داشته است. نفوذ کشورهای استعمارگر در کشورهای تحت سلطه به اشکال گوناگون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی صورت گرفته است. به سبب وجود این شکل‌های مختلف، را به دو نوع کهنه و نو تقسیم‌بندی نموده‌اند. 3⃣جهانی شدن 🔹یکی از پدیده‌هایی که دنیای امروز آن‌را تجربه می‌کند است. جهانی‌شدن هم به صورت یک روند (پروسه) تعریف شده و هم به صورت یک پروژه؛ یعنی برخی از صاحب‌نظران معتقدند با افزایش توسعه و پیشرفت در ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه‌های جمعی، تعاملات بشری با سرعت و سهولت بیشتری صورت می‌گیرد؛ به‌گونه‌ای که مرزهای بین دولت‌ها به‌طور روزافزون کم‌رنگ‌تر می‌شود و حاکمیت آنها تحت تاثیر بازیگران غیردولتی به چالش کشانده می‌شود و به‌طور کلی باید گفت که دنیا به مکان واحد و کوچکی تبدیل می‌گردد، یعنی کوچک‌ترین مسئله در گوشه‌ای از جهان بلافاصله در نقاط مختلف جهان طنین می‌یابد. در این جهان درهم‌تنیده کشورها همچون شبکه‌ای عنکبوتی به هم متصل گشته‌اند که گسترش شبکه‌ی جهانی اینترنت به این روند بسیار کمک کرده است تا فرهنگ جهانی واحدی تشکیل گردد. [۱]  🔹در مقابل عده‌ای معتقدند که پروژه‌ای است که کشورهای پیشرفته به اجرا درمی‌آورده‌اند تا به چپاول هرچه بیشتر کشورهای در حال توسعه و توسعه‌نیافته بپردازد. به اعتقاد آنها جهانی شدن به ضرر کشورهای جهان سوم خواهد بود، زیرا از بین رفتن مرزهای حاکمیت و کنترل دولت‌ها و قوانین تعرفه و گمرک اقتصاد این کشورها از هم فروخواهد پاشید و آنها محکوم به اجرای قوانین کشورهای پیشرفته خواهند بود. [۲] 🔹به اعتقاد گروهی دیگر از این دانشمندان پیامدهای منفی به بعد اقتصادی محدود نمی‌شود. سعی می‌کنند که خود را بر کشورهای دیگر تحمیل کنند. مثلا در غالب فیلم‌های هالیوردی سعی می‌کنند تا فرهنگ مصرف و الگوی زندگی آمریکایی را در سطح جهان گسترش دهد، تا آنجا که برخی جهانی شدن را برابر با آمریکایی شدن می‌دانند. ترویج الگوهای سیاسی و حکومتی تحت لوای دموکراسی و ارزش‌های لیبرالی، از جمله حقوق بشر عامل دیگری است که در تضعیف حاکمیت کشورهای جهان سوم نقش داشته است. با تبلیغ این نظام حکومتی سعی دارند تا شکل حکومتی همه‌ی کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای خاورمیانه مطابق با الگوهای خود درآورند، و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد. بنابراین با سرعت روزافزونی ساختار حکومت‌های کشور‌های ضعیف‌تر را متزلزل می‌سازد و این روند تنها به سود کشورهای پیشرفته است. [۳] 🔹در مجموع می‌توان گفت اگرچه دوران استعمار کهن به پایان رسیده است و کشورهای مستعمره استقلال یافته‌اند، اما روندی در حال شکل‌گیری است که به‌مراتب پیچیده‌تر از استعمار کهنه عمل می‌کند. از جنبه‌های مختلف سعی می‌کند تا با در کشورهای دیگر کانال‌هایی برای استخراج ثروت‌های مادی این کشورها ایجاد کند که در مقایسه با گذشته قوی‌تر و مخرب‌تر است. پی نوشت‌ها؛ [۱] گل محمدی، احمد؛ جهانی شدن و هویت، تهران، نشر نی، ص ۲۵ [۲] هلد، دیوید؛ جهانی شدن و مخالفان آن، ترجمه عرفان ثابتی، تهران، ققنوس، ص ۱۵۰ [۳] همان، ص ۱۰۵ - ۱۱۲ نویسنده؛ عباس عمادی منبع؛ وبسایت پژوهشکده باقرالعلوم (ع) @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️پیروی از نفس امّاره چه خطراتی را به دنبال دارد؟ 🔹دانشمندان و عالمان علم اخلاق و مفسران با الهام از آيات قرآن، مراحل سه گانه‌اى براى نفس قائل شده اند: ، و . نفس امّاره را اشاره به هوا و هوسهاى سركش مى دانند كه پيوسته انسان را به بدى ها امر مى كند، و نفس لوامه را به حالت ندامت حاصل از گناه، بر اثر پرورش روح تقوا اشاره مى دانند، و نفس مطمئنه به مرحله تكامل روح انسان گفته مى شود، كه به مرحله اى مى رسد كه هوا و هوس‌هاى نفسانى به طور كامل تحت كنترل قرار مى گيرند و سركشى آنها ناممكن مى شود. 🔹امام زين العابدين (ع) در مناجات دوم از مناجات هاى پانزده گانه معروف، نفس امّاره را به روشنى ترسيم كرده و از آن (به عنوان سرمشق دادن به عموم مردم) به پيشگاه خدا اينگونه شكايت مى كند: «خدايا من به سوى تو شكايت مى كنم از نفسى كه مرا همواره به بدى وا مى دارد و به سوى گناه با سرعت مى فرستد، و به نافرمانى هايت حريص است و به موجبات خشمت دست مى آلايد، مرا به راه هايى كه منجر به هلاكت مى شود مى كشاند، و به صورت پست‌ترين هلاك شدگان درمى‌آورد. بيمارى هايش بسيار و آرزوهايش دراز است. اگر ناراحتى به او رسد بى تاب مى شود [و فرياد مى كشد] و اگر خيرى نصيبش گردد بخل مى ورزد. به بازى ها و سرگرمى هاى بيهوده بسيار تمايل دارد و مملوّ از غفلت و سهو است. مرا به سرعت به سوى گناه مى برد و نسبت به توبه امروز و فردا مى كند». 🔹آرى اين است چهره اصلى نفس امّاره. از روايات به خوبى استفاده مى شود كه را در نزد انسان زيبا جلوه مى دهد و خوبى ها را زشت مى نماياند. هنگامى كه انسان مرتكب گناه شد و به عواقب آن گرفتار گشت، پرده ها كنار مى رود و راه بازگشتى هم باقى نمى ماند. امام علی (ع) (طبق نقل غررالحكم) در كلام كوتاهى مى فرمايد: «نفس امّاره فريبكار، همچون منافقان به انسان تملّق مى گويد، و در چهره دوستِ موافقى بروز مى كند تا زمانى كه انسان را فريب دهد و بر او همچون دشمن خطرناكى مسلط گردد و بر او حاكم شود و او را به انواع گناهان بكشاند». [۱] به همين دليل دستور داده اند كاملا مراقب نفس خويش باشيد، مبادا گرفتار فريبكارى هاى اين فريبكارِ خطرناك شويد. 🔹اميرالمومنين امام على (ع) در سخن ديگرى مطابق نقل «غررالحكم» مى فرمايد: «اين نفس، پيوسته انسان را به بدى ها دعوت مى كند، كسى كه آن را ناديده بگيرد او را به انواع گناهان مى كشاند»‌. [۲] در واقع مهم‌ترين ابزار شيطان است، و اگر انسان از شر آن رهايى يابد، از شر شيطان هم رهايى خواهد يافت. درست است كه مؤمنان والامقام و اولياى الهى از مرحله نفس امّاره، به نفس لوّامه و از آنجا به نفس مطمئنه مى رسند، ولى اين بدان معنا نيست كه نفس امّاره مرده باشد، و نبايد به خطرات او انديشيد. لذا امیرالمؤمنین (ع) در بخشی از نامه ۵۳ نهج البلاغه (عهدنامه مالک اشتر) مى فرمايد: «و [امیر المؤمنین] به او [مالک اشتر] فرمان مى دهد كه هواى نفس خويش را در برابر شهوات بشكند و به هنگام سركشى نفس، آن را باز دارد؛ زيرا نفس همواره انسان را به بدى ها امر مى كند مگر آنچه را خداوند رحم كند». 🔹به راستى اگر روح و حالت بازدارندگىِ نفس در انسان زنده شود، و به دنبال آن انسان راه اطاعت الهى و پيروى از دستورات كتاب و سنّت را پيش گيرد و به مبارزه با مفاسد و زشتى ها و توطئه هاى دشمنان، با قلب و دست و زبان برخيزد، و بت هواى نفس را بشكند، چنين انسانى، انسانى كامل است و در واقع مخاطب به خطابِ «يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ» [۳] خواهد بود. پی نوشت: [۱] غرر الحكم و درر الكلم‏، تميمى آمدى، دارالكتاب الإسلامی، قم، چ‌ دوم‏، ص ۱۲۰، (حکمت ۲۱۲۸) [۲] همان، ص ۲۲۷، (حکمت ۱۱۳) [۳] قرآن کریم، سوره فجر، آيه ۲۷ 📕پيام امام اميرالمومنين(ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلامية، چ اول‏، ج ۱۰، ص ۳۶۹ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
⭕️ توبه نمی‌کنیم چون خود را بد نمی‌دانیم! 🔹 که اتفاق می‌افتد، نتیجه کارهای ماست که بر سر ما می‌آید: «وَ ما أَصابَكُمْ مِنْ مُصيبَةٍ فَبِما كَسَبَتْ أَيْديكُمْ؛ هر مصیبتی به شما می‌رسد، به‌ واسطه شماست». [شوری، ۳۰] آیا نباید به فکر باشیم و از گذشته که باعث این همه بلاها و مصیبت‌ها شده است، کنیم؟ ولی ما توبه نمی‌کنیم، چون کارهای خود را بد نمی‌دانیم، و به خود و کارهای خود خوش بین هستیم! 🔹آیا در این حوادث و گرفتاری‌ها که از هزار سال پیش به ما خبر داده‌اند، نباید شرح صدر پیدا کنیم و همان‌طور که دستور داده‌اند باشیم؟! که فرموده‌اند: «تَمسکوا بِالأَمْرِ الأولِ؛ به دستور اول تمسک بجویید [و عمل کنید]». [۱] یعنی اینکه به یقینیات اعتقاد داشته باشیم و به واضحات و ضروریات دینی عمل کنیم، و در موارد شک و تردید احتیاط نماییم، و نیز در مثل این زمانه که اهل ایمان به بلاهای فراوان مبتلا هستند، چنان‌که دستور داده‌اند، دعای فرج را زیاد بخوانیم. پی نوشت؛ [۱] بحارالانوار، ج۵۲، ص۱۳۳ 📕در محضر بهجت، ج ۲، ص ۱۳۹ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره) @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️جنگ ترکیبی غرب علیه ایران؛ حوزه‌های تهدید کدام است؟ (بخش سوم) 🔸شناخت چیستی، ابعاد، شیوه‌ها و ابزارهای جنگ ترکیبی نخستین گام در بازشناسی تهدیدهای بالقوه و بالفعل در این زمینه و چاره‌اندیشی برای مقابله با آنهاست. به عنوان کشوری موثر و جریان‌ساز در منطقه خاورمیانه و در عرصه بین‌المللی، همواره از ناحیه و هم‌پیمانان آن در معرض انبوهی از تهدیدها قرار دارد؛ که در چارچوب جنگ‌های هیبریدی یا جنگ‌های ترکیبی می‌گنجد. 💠جنگ ترکیبی و ابعاد آن (۲) 🔹 به راهبرد نظامی پیچیده‌ای اطلاق می‌شود که ترکیبی از نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی را در خود جای می‌دهد. جنگ اقتصادی، حمله سایبری، جنگ با نیروهای کلاسیک نظامی، جنگ‌های نامنظم و چریکی، نیروهای ویژه، جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی، حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی و دیپلماسی، به عنوان هشت مولفه جنگ ترکیبی معرفی شده است. برای شناسایی بهتر ابعاد جنگ هیبریدی به توضیح اجمالی و کلی در مورد هر یک از مولفه‌های آن می‌پردازیم. هر یک از این جنگ‌ها خود ابزارها و شیوه‌های متنوعی را در خود جای داده که به مرور زمان و گسترش عرصه ارتباطات، توسعه یافته‌اند. 5⃣نیروهای ویژه گروهی از نیروهای مسلح هستند که آموزش‌های سختی می‌بینند و در عملیات‌ با ریسک بالا شرکت می‌کنند. عملیات مخفیانه، جنگ‌های نامتعارف، عملیات جاسوسی، بازداشت یا کشتن افراد مهم و... از طریق نیروهای ویژه و حرفه‌ای در کشور هدف انجام می‌شود. 6⃣حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی هم از دیگر ابزارهایی است که در جنگ‌های هیبریدی با موج‌سواری روی نارضایتی‌های داخلی و حمایت از آن با هدف تضعیف اقتدار و اضمحلال نیروی طرف مقابل به کارگرفته می‌شود. 7⃣جنگ با نیروهای کلاسیک نظامی هم بخشی از جنگ هیبریدی است. جنگ نظامی نه تنها در نقطه مقابل جنگ هیبریدی قرار ندارد، بلکه بخشی از آن محسوب می‌شود، به این معنی که ممکن است همزمان از نیروهای کلاسیک نظامی برای پوشش بخشی از ابعاد چند وجهی جنگ ترکیبی به ویژه در حوزه سخت آن استفاده شود. رهبر معظم انقلاب فرمودند در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی، نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند 8⃣دیپلماسی به عنوان مکانیسمی برای اعمال قدرت نرم در عرصه عمل بخشی دیگر از جنگ هیبریدی است. دیپلماسی یعنی توانایی حضور در جوامع خارجی و اثرگذاری بر اذهان مردم از طریق بهره‌مندی از روش‌های ارتباط جمعی به گونه‌ای که دولت‌ها و ملت‌های دیگر تمایل مثبتی نسبت به کشور به کاربرنده دیپلماسی عمومی در ذهن خود احساس کنند و رفتار خود را بر این اساس سمت و سو دهند. ... منبع؛ ایرنا @tabyinchannel
⭕️ نماز - امر به نماز 🔹همه همّت گماریم که را در جایگاه شایسته‌ خود که قرآن و حدیث بدان ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم. بیانات مقام معظم رهبری ۹۵/۹/۱۷ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری @tabyinchannel
🔳🔳ایام فاطمیه سلام الله علیها تسلیت باد اَللّهمَّ الغفِر لِلمؤمِنِینَ وَالمُؤمِنَات🔳🔳 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مگه با یه تار مو دنیا خراب میشه که گیر میدین؟ بزارین مردم آزاد باشن! استاد رحیم پورازغدی ⛔️⛔️ هم ببینید و هم تا میتونید در انتشارش سهیم باشید🌷
YEKNET.IR - roze 3 -shabe 3 fatemie avval 1401 - rasouli.mp3
5.17M
🔳 🌴روضه حضرت زهرا(س) 🌴گرفت راه زنی را به کوچه راهزنی 🎤 👌بسیار دلنشین 🔴مرجع رسمی های روز 🖤🖤🖤🖤
🔰 شهادت یک مرزبان در زابل 🔹سرباز وظيفه معين قدمياری در درگيری با اشرار مسلح در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان به‌شهادت رسید. شهيد قدمياری مجرد و ساكن مقدس بود.
از مظلومیت رهبری همین بس که خواهر و داماد خود را بعد از آنکه خیانت در عراق عفو‌کردند ولی بدری حسینی خامنه ای امروز در نامه ای پر از انتخابات نابجا از ایشان اعلام برایت کردند اوف بر نمک نشناسی . بماند در تاریخ که خیانت چقدر کارنامه را سیاه میکند . مراقب باشیم که در دوره آخرالزمان غربال می‌شویم
✅ برای اصلاح ابرو، چشم را کور نکنید😔😔😔 🔹 رفقای متحصن، به حمایت این بزرگواران هم دل نبندید، یقین داشته باشید اینگونه حمایتها، نگاهها و تحلیلها به اهداف شما را دستخوش تغییر میدهد و عرصه را برای همه پیچیده تر میکند. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ گونه های مختلف شخصیتهای جامعه 🔰 حواسمان باشه، همیشه در جامعه برخی شخصیت ها وجود دارند که پیامد رفتارهای آنان یکسان است و ما باید همیشه مراقب آنان باشیم 1️⃣ ابن ملجم ها 🔸 افرادی که صرفا به ظواهر شرعیات توجه ویژه دارند و ملاک و معیار آنان برداشت ناقص و شخصی خود از دین هست 2️⃣ سلیمان ها 🔸 افرادی که در برخی حوزه های مذهبیف دینی، سیاسی، اجتماعی متخصص هستند اما دارای هوش و بصیرت سیاسی نیستند و قالبا یا دچار در خطای در تحلیل میشوند یا دیر تصمیم میگیرند 3️⃣ یزیدها 🔸 افرادی که غصب کننده حق هستند و در ظلم و جور از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند 4️⃣ عمرسعدها 🔸 افرادی که طماع هستند و همیشه بازیچه دست یزیدیانند در جهت ظلم و جور بر مردم 5️⃣ ابوموسی ها 🔸 این افراد نیز در ظاهر متشرع و اهل تخصص هستند اما در باطن ساده لوح و بی بصیرت که همیشه در پازل دشمن بازی میکنند 6️⃣ طلحه ها و زیبرها 🔸 افرادی که عمری را در راه حق شمشیر زده اند و جهاد کرده اند اما در پایان به واسطه حب به دنیا به جاده انحراف کشیده شده اند 7️⃣ عمروعاص ها 🔸 افرادی نیرنگ باز و مکار که در خدمت یزیدیان هستند برای رسیدن به مقاصدشان 8️⃣ عبدالله بن زبیرها 🔸 افرادی منافق صفت که باطن آنها با ظاهر آنها در جهت عکس هست ✅ در همیشه تاریخ این 8 گونه شخصیت در مقابل امام جامعه ایستاده اند و مردم را از گرد امام پراکنده کرده اند ✅ این 8 گونه شخصیت، عموما همچون قطعات یک پازل عمل میکنند، یعنی مکمل یکدیگران و به یکدیگر ضریب میدهند ✅ حواسمان باشد، این 8 گونه شخصیت دست ما را از دامان امام جامعه کوتاه نکنند ✍️ سید احمد رضوی
رفتن به مراسم نگین شکسته کمک به فرقه ضاله انجمن حجتیه است رفتن به مراسم نگین شکسته کمک به فرقه ضاله انجمن حجتیه است لطفا اطلاع رسانی کنید رفتن به این مکان یعنی زیر پرچم دشمنان ولایت و انقلاب است بانی اون حسینیه آل یاسین هست که انجمن حجتیه ای هستن و با پیگیری در سالهای قبل،امسال عکس سردار و حضرت آقا رو هم گذاشتن ولی همه پوششی هست و در اصل کار خودشون رو انجام میدن.
⛔️یادمان نرود خط انحراف همان خطی است که روی حق سایه می اندازد... 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
سلام ودرود خدا بر شما استاد عزیز وگرامی سرکار خانم توانا لطفا بفرمایید افکار وعقاید فرقه ضاله انجمن حجتیه چی هست و جرا امام و رهبری از اطلاح ایلام آمریکایی و تشیع انگلیسی برای این گروه استفاده میکنن؟ با تشکر از وقتی که برای پاسخگویی میزارید سلام علیکم نیاز به توضیحات مبسوطی داره اما به بعضی از انحرافات فکری شون فقط اشاره می‌کنم انشالله بدردتون بخوره این ها یک فرقه انحرافی از شیعه هستن هدف شون ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی هست بظاهر آدم های متدین ومومنی هستن جلسات زیادی دارن ولی فقط اخلاق واحکام کاری به سیاست و اتفاقات جهان اسلام ندارن چون معتقد به جدایی دین از سیاست هستن اصرار زیاد با برگزاری جشن های عمر کشون و عید الزهرا دارن فقط خودشونو شیعه میدونن وهر کی اعتقادات شونو قبول نکنه میگن شما سنی شدین بشدت با سنی ها چپ هستن بنابر این هفته وحدت رد قبول ندارن و ایم این هفته رو گذاشتن هفته برائت تشکیل حکومت در زمان غیبت رو حرام میدونن ومعتقدن آور امام قیام نمی‌کرد وفساد زیاد میشد امام زمان ظهور میکردن پس شما مانع ظهورید و قسم جلاله خوردن هر کاری برای براندازی نظام اسلامی بتونن انجام بدن لفظ امام را برای امام خمینی وخامنه ای به منزله کفر میدونن وبه ما میگن شما امام سیزدهم وچهاردهم برای خودتون ساختین هر کس از دولت حقوق بگیره از مال اون استفاده نمیکنن واگر اون فرد مهمونی بده گیرن خونش غذا بخورن رد مظالم میدن چون معتقدن ابن حکومت جور وظلم هست وحقوق چنین حکومتی حرامه ودر یک کلام شیعه های افراطی هستن که حصرت آقا در مورد شون فرمودن تشیع انگلیسی امام ره هم فرمودن اسلام اینها اسلام آمریکایی وانگلیسی هست تمام خرج هایی که میکنن مثل همین تاتر هیس و نگین شکسته در مشهد با هزینه اسپانسر های مرفه هست وبانی های خارجی دارن شبکه هایی تو آمریکا دارن که از سخنران هایی مثل سید صادق شیرازی و اللهیاری که همه روحانی های منحرف انجمنی هستن استفاده میکنن از مداح هاشون جواد مقدم و جواد ذاکر و بعضی از مداح ها وسخنران های دیگه میشه نام برد
💠 وحدت شیعه و سنی فقط و فقط در بحث های اجتماعی هست برای عدم تفرقه و جلوگیری از سوء استفاده دشمن ✅ اما بحث های عقیدتی و علمی و تاریخی ما سر جایش هست و محفوظ ⬅️ حضرت زهرا (س) به شهادت رسیدند ، بدون هیچ شک و شبهه ای، بانیان شهادت ایشان هم همان بانیان سقیفه بودند ، باز هم بدون هیچ شک و شبهه ای 🔰 وحدت به معنای بیان نکردن عقائد نیست، مقام معظم رهبری که خودشان بزرگ پرچم دار وحدت هستند،مراسم شهادت حضرت زهرا (س) می گیرند و با شهامت تمام از لفظ شهادت استفاده می کنند . این یعنی وحدت به معنای کتمان حقائق نیست .
📣📣📣📣 ✍🔴انجمن حجتیه : تحول مناسکی، تعبد عقایدی ◀️انجمن حجتیه یک انحراف شبه فرقه ای است که علیرغم هزینه های زیادی که برای مکتب اصیل شیعه ایجاد کرده هنوز در حال فعالیت است ◀️مسجد ، هیئت مذهبی، تولیدی های اقتصادی، بسترهای فعالیت انجمن است ❌تشدید فعالیتها در ظرفیت دهه فاطمیه ❌ دهه سازیهای مختلف با استفاده از شبکه ای از منبریها ،مداحهای غیر انقلابی و هیئات لاکچری، با هزینه های هنگفت قربانگاه جوانان عاشق اهل بیت علیهم السلام است . 🕹اگر تا یک دهه قبل شاخصهای انجمن تمرکز بر لعنهای علنی، عدم پرداختن به انقلاب، دعا نکردن برای امام و شهدا ، عدم استفاده از تصویر امامین انقلاب بود ،امروز دیگر آن شاخصها فرقان و معرِّف نیست ، چه اینکه در ابلاغ پروتکلهای جدید 🚫ورود به سیاست 🚫استفاده از تصاویر امامین انقلاب 🚫دعا برای امام و شهدا و... نه تنها بلا مانع است حتی مورد تاکید نیز هست و با غلظت بیشتری اعلام میشود . ◀️شاید به علت شکست سیاستهایشان، در تقابل عریان با نظام به این نتیجه رسیده اند که زین پس برای کاهش هزینه های اعتباری برای فعالین انجمنی باید در لاک تقیه فرو رفته با تظاهر به همراهی با نظام از مواهب مادی مانند بودجه های مجموعه ها، 📢اعتباری مانند حضور در جایگاهها و مسئولیتهای کلیدی جهت تسهیل امور انجمن بهره مند گردند . 📢ورود به دنیای رسانه و حتی رسانه های وابسته به مجموعه های انقلابی، برگزاری همایشهای پر طمطراق اعم از عید غدیر و فاطمیه 📢پوشش چهره واقعی خود با دعوت از شخصیتهای حوزوی، حاکمیتی و علمی انقلابی نیز اخیرا در رفتارهای انجمنیها مشهود است . ✅انجمنیها علیرغم تحول مصلحتی در مناسک ، از نظر معرفتی هیچ تحولی را نپذیرفته ،در جلسات خصوصی خود عقاید انحرافی را فریاد میزند . ✳️اینکه هیئت آل یاسین در مشهد تا چندی قبل پاتوق اینگونه افراد بوده مشهور است و اگر این هیئت بخواهد انقلابی بودن خود را اثبات کرده و خود را از این اتهام تبرئه نماید راه طولانی در پیش دارد ❌با راه اندازی نمایشگاه نگین شکسته و بهره برداری رسانه ای از شخصیتهایی چون آیت الله شب زنده دار، صدیقی، مرتضوی ❌و همچنین جانمایی آیتم های انقلابی در برنامه ❌و جلودار کردن شخصیتهای موجه انقلابی در ارتباط با مجموعه ها و شخصیتهای انقلابی نخواهد توانست چند دهه فعالیتهای خنثی، با حضور پر رنگ جریانهای انجمنی در این هیئت را جبران نماید و این اقدامات برای تبرئه آنها کافی نیست. ✳️محتمل است که گردانندگان اینگونه برنامه ها نیت خیر و حتی سابقه انقلابی نیز داشته باشند ، در این صورت باید با اهرمهای قویتر مانند ✅تبری جستن از انجمن حجتیه ✅برگزاری کلاسهای رد انجمن در حسینیه برای جوانان ✅برگزاری دوره های معرفتی با استفاده از اساتید مورد تایید حوزه و سازمان تبلیغات ✅حضور و فعالیت جدی در ظرفیتهای انقلابی ✅دعوت از سخنرانان و مداحانی که مشتهر به انجمنی نیستند ✅عضویت چند عضو حقوقی (نماینده ریاست سازمان تبلیغات، نماینده ای از طرف امام جمعه، رئیس کانون مداحان) در هیئت امنای خود جهت تصمیمات اصلی هیئت شائبه انجمنی بودن را از بین ببرند . 🔐یک سال پیش رو ،فرصتی است تا مسئولین، مامورین امنیتی، دغدغه مندان انقلابی با رصد فعالیتهای حسینیه آل یاسین به قضاوت منصفانه و مصاب بپردازند . 🔇پ.ن: از اینکه حتی یک نفر را از دایره انقلاب خارج کنیم ابا داریم اما پذیرش جریان خزنده انجمن حجتیه را هم با چند نمایش تبلیغاتی و شعار و شخصیت انقلابی حماقت میدانیم . ❇️حواستان را جمع کنید که نکند یکمرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه‌ایها همه چیزتان را نابود کرده‌اند. من به شما آقایان علاقه‌مندم ولی لازم می‌دانم گاهی که مسئله‌ای را می‌بینم تذکر دهم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. روح‌الله الموسوی الخمینی‌» منبع:  صحیفه امام ،ج۲۱،ص۵۷۹ https://t.me/naghde_kh/20 https://eitaa.com/joinchat/1570963567C0481fef095 @maktabn
✅پرسش و پاسخ پیرامون انجمن حجتیه سوگواره نگین شکسته هیئت آل یاسین "قسمت دوم" 6⃣سوگواره نگین شکسته خیلی هم محتوای خوبی داره و بسیار قابل استفاده است ✅ج: اولا باید تفکیک کرد بین محتوا ،مجریان و منطق تولید یک اثر بلاتشبیه فیلم یوم العذاب(بانوی بهشت) محتوای فوق العاده ای داره و از نظرتاریخی هم مستند وهم مطلوبه اما به سفارش یاسر الحبیب (شیعه انگلیسی)و توسط کارگردان هالیوودی (ضد اسلام )ساخته شده ویقینا آتش تفرقه بین مذاهب را شعله ور خواهد کرد ثانیا این نمایش از نظر محتوائی صرفا یک روضه مصور است با دیالوگهای ضعیف ،شخصیت پردازی ضعیف ، واژه پردازیهای تنش زا ،روایت بدون تحلیل ،با کمترین اثر گذاری بصیرتی و رفتاری در مخاطب وجز تحریک احساسات مثل همان مجالسی که در حسینیه آل یاسین برگزار میشود آورده ای برای مخاطب ندارد . ثالثا منطق تولید این نمایش قبل از هر چیز تنزیه آل یاسین و تبلیغ آن است ،این نمایش محملی برای راضی کردن مسولین شهراست تا ظرفیتهای تبلیغی اعم از شهری و رسانه ای ،سرویس پیامکها و... را در اختیار یک هیئت بگذارند و اگر واقعا هدفشان ترویج معارف بود نیازی به اینهمه بولد کردن نام هیئت نبود و میتوانستند با اخلاص تمام ،بدون تمرکز بر تبلیغ هیئت چه در مقدمه نمایش در هر سیانس و چه در تبلیغات خیابانی این خدمت را به مومنین ارائه کنند . 7⃣چرا حوزه علمیه ،مدارس علمیه و بسیج طلاب این مراسم را تبلیغ کردند ؟ ✅ج : با استفسار از مسئولین متوجه شدیم که نه رسانه های رسمی حوزه ونه بسیج طلاب ،نه سازمان تبلیغات و...هیچ گونه تبلیغ رسمی نداشته اند ،ممکن است برخی از افراد به صورت خود جوش اقدام به تبلیغ کرده باشند 8⃣چرا این حساسیت برای هیئات دیگر نیست؟ ✅ج: برخی از هیئات مدعی انقلابیگری نیستند برخی هیئات کنشگر و فعالیت اینچنینی ندارند و برخی هیئات مشهور به برخی شائبه ها نیستند تا لازم باشد حساسیت به خرج داده بشه این هیئت هم مدعی است و هم فعالیت زیاد داره و هم مشهور به برخی شائبه هاست که چنانچه تغییر رویه داده ،مدیریتش عوض شده یا... لازم است شفاف سازی کنند 9⃣چرا میخواهید کم کاری مجموعه های حاکمیتی و انقلابی را با تخریب این مجموعه فعال تبرئه کنید ؟ ✅ج: اولا کم کاری مجموعه ها به نوع مدیریت برمیگردد و ممکن است نسبت به برخی مجموعه ها صادق باشد ولی بسیاری از مجموعه ها بر اساس وظایف و رسالتهای خود فعالیتهای صدها برابری دارد لیکن چون گستره عملیاتی آن کل استان خراسان است ممکن است به چشم نیاید ،مانند اعزام هزاران مبلغ به کل استان، ساماندهی هزاران هیئت مذهبی ،تربیت صدا سخنران ،مداح،قاری ،راه اندازی صدها دارالقرآن ،برگزاری بیش از 600 جشن محوری فقط در دهه ولایت ،راه اندازی راه پیمائیها و تجمعات چندین هزار نفری در اعیاد و شهادات اهل بیت علیهم السلام و... 0⃣1⃣آیا این انتقادات به یک مجموعه با جذب حداکثری منافات ندارد؟ ✅ج: انتقاد برای رفع عیوب مجموعه جهت تنویر افکار عمومی است و با عمل به راهکارهای ارائه شده این مجموعه میتواند خود را به عنوان یک مجموعه ارزشی تثبیت نماید ، جذب حداکثری به معنای جذب فرقه های انحرافی نیست