eitaa logo
🌱 قرارگاه آوند 🌱
574 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
13 فایل
🌿 آوند، ریشه‌ای برای رشد 🌿 همراه شده‌ایم تا راه و رسم جوانه زدن و روییدن و به سوی خورشید رفتن را با هم مزه کنیم. ارتباط با ادمین @admisssion
مشاهده در ایتا
دانلود
تا دست مِستر مَنهتن ها از امورات این مملکت قطع نشود دست رستم تهمتن ها در میدان بسته خواهد بود.
عطف به سخنان آقای طالبی 👆 🇮🇷@siasat_zade🇮🇷
♦️یالثارات‌الخامنه‌ای 📝️⌕ ــــ ـ ـــ ـ ــــ ـ ــــ ـ ️ حجت‌الاسلام دکتر طاهری آکردی️ @Taheri_Akerdi
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
....... سلااااااااام و صد سلام به دختران پرشور آوندی 🌷 اومدم که خبر خوب رو بدم🥰 ......
......... خبر خوب مون توی عکس مشخصه ، نه؟!! قراره دوباره یک قاب قشنگ درست کنیم 😍 بریم که وقت مون خیلی کمه ، خیلی 🌸 زودی ثبت نام کنین🙏 .......
📣 دختران پایه چهارم آماده‌اید برای یه روز جذاب و پرماجرا ؟ قراره یه روز فوق‌العاده رو در شهر بازی سرزمین عجایب کنار هم باشیم و لذت ببریم🎉 کلی هیجان، خنده و خاطرات شیرین در انتظارمونه! 🗓 کی؟ شنبه ۲۳ خرداد 🕓 ساعت؟ ۱۶ الی ۱۸ 💰 هزینه؟ کاملاًااااااااااا رایگان! 🤩 (باورنکردنیه، نه؟ 😉) 🚗 رفت و آمد: با والدین عزیزتونه منتظرتونم تا یک روز قشنگ رو باهم رقم بزنیم✨🌟 🍎🥪🥤 خوراکی واسه خودم و خودت فراموش نشه😉 ✌🏻 ✨ برنامه‌مون پر از شادی و هیجانه! منتظرتونیم تا کنار هم یه روز به یاد موندنی بسازیم! 🌈 🔴 حواست هست فرصت ثبت نام محدوده!؟ تا پنجشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۳ میتونی ثبت‌نام کنی🔴 آیدی جهت ثبت نام 😉: https://eitaa.com/admisssion https://eitaa.com/avand313 ✨️قرارگاه_آوند✨️
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوس‌کریم خودت پاکش کن خاکش کن (: همون جوان‌هایی که امید اسرائیل بودن، میان کف خیابون برای دفاع از کشورشون!
⭕️ یک بار برای همیشه! 🔻قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ۱۸ خرداد: بر این اساس،توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها،از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود. 🔻وزیر جنگ رژیم صهیونی ۱۸ خرداد: به عملیات خود علیه حزب‌الله ادامه خواهیم داد. 🔻رژیم صهیونی از لحظه صدور بیانیه‌ توقف نبرد توسط قرارگاه خاتم الانبیا تا زمان نگارش این متن(بامداد سه شنبه ۱۹ خرداد) با حملات پی در پی،جنوب لبنان را به آتش کشیده و دهها روستا و شهرک را تخریب کرده است. 🔻قرارگاه خاتم الانبیاء به صراحت اعلام کرده بود در صورت تکرار تجاوزات رژیم صهیونی به جنوب لبنان،پاسخ هایی کوبنده به اسرائیل خواهد داد اما این وعده تا کنون عملیاتی نشده است!(حال آن که ارتش رژیم به وعده هایش عمل کرده و به نابودی مناطق شیعه نشین جنوب لبنان ادامه داده است!) 🔻عزیزان قرارگاه خاتم الانبیا حتما می دانند که خُلف وعده ایشان،به حساب حضرت امام،رهبر شهید و انقلاب اسلامی نوشته می شود و از اعتبار و آبروی ج.ا که طی ۴۷ سال و به قیمت عزیزترین خونها و جانها بدست آمده،خواهد کاست! 🔻اگر به هر علتی بنای مسئولان کشور بر توقف نبرد و پایبندی به آتش بس یک جانبه است،قرارگاه محترم باید از دادن وعده هایی که امکان انجامش را ندارد خودداری کند!چون سرنوشت جنگهای قرن ۲۱ بر اساس همین وعده ها و شجاعت و توانایی عمل به آنها رقم می خورد و ملاک شکست یا پیروزی در نبرد،میزان عمل به تهدیدات انجام شده و بازدارندگی بدست آمده است! 🔻بر این اساس ارزیابی قرارگاه محترم خاتم الانبیا از موفقیت عملیات نصر چیست؟ آیا این عملیات بازدارندگی جبهه مقاومت را تقویت کرد؟ ‌