سلام خدمت اعضای محترم گروه
⭕توصیه یک عالم اهل دل مورد اطمینان:
برای رفع دشمنی دشمنان داخلی و خارجی از رهبر عزیزمان سید مجتبی خامنهای بعد از نمازها این دعا رو بخونید:
اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقِّ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ عَلِیِّ بْنِ اَبیطالِبٍ عَلَیْهِ السَّلامُ اِلا انْتَقَمْتَ بِهِ مِمَّنْ ظَلَمَ سید مجتبی خامنهای وَغَشَمَهُ وَآذاهُ وَانْطَویٰ عَلی ذلِکَ وَکَفَیْتَهُ بِهِ مَؤُنَةَ کُلِّ اَحَدٍ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
یاعلی
دوستانِ جان
لطفا کوتاهی نفرمایید 🙏
برای دعا جهت سلامتی و امنیت امامسیدمجتبیخامنهای
چرا که دشمن انس و جن به
شدت دنبال پیداکردن ایشون هستند
جاهایی که زدند:
- پایگاه نظامی دریایی در سیریک.
- پایگاه نظامی دریایی در جاسک.
- سکوهای پدافند هوایی در بندرعباس.
- باتریهای پدافند هوایی در میناب.
- بندر قشم.
جتهای ایرانی هم در آسمان هستند برای کمک به پدافند
خدا حفظشون کنه
سربازان وطن رو 🤲