eitaa logo
آوند
2.2هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
380 ویدیو
99 فایل
🌿برای کمک به تناور شدن شجره طیبه جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی با هم رهسپار شویم... ✅@avand98 #آوند #گفتمان_سازی ارتباط با ما: @avand_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
آوند
➖چرا و کدام صحنه را درست بشناسیم؟ : شماره دوم 🔆فرمایشات‌ در دیدار مردم کازرون-‌۱۳۸۷/۰۲/۱۶ 🔴دشمن دقیقا کیست؟ ⭕دشمن نظام جمهوری اسلامی، یعنی ، نه فقط حکومت یعنی آن ظالمانه‌ی امروز دنیا که دولتها را می‌آورند و میبرند؛در همین کشورهائی که به نام دموکراسی معروف شده‌اند، در خود آمریکا و در بعضی از کشورهای دیگر که با پیوند استوار دارند، اینها هستند. ⭕دولتهائی که با این در ارتباطند، منافع خودشان را در برابر نهضت اسلامی و بیداری اسلامی در خطر میبینند؛ این منافع نامشروع را در تهدید میبینند. دشمن، آنهایند. 👈 این دشمن از همه‌ی وسائل ممکن برای مواجهه‌ی با این ملت استفاده کرده است و در مانده است... 👈هر کاری نکردند، به خاطر این بوده است که در حساب زیان و سود، در حساب فایده و ضرر وقتی محاسبه کردند، دیده‌اند فایده ندارد، برایشان ضرر بیشتری دارد... 👈 که یک روزی دشمن علنی‌اش در دنیا و بود، برای مقابله‌ی با ملت ایران گشتند گرایشهای چپ و کمونیستهای زهوار دررفته‌ی قدیمی را گوشه کنار پیدا کردند؛ با آنها هم ساختند! شاید بتوانند به ملت ایران صدمه‌ای بزنند؛ اما در همه‌ی این قضایا ناکام ماندند. ملت ایران بر آنها غلبه کرد. ✅نقشه دشمن را بدانیم شناخت صحنه مشکل نیست امروز ما باید بدانیم این دشمن ناکام مانده‌ی در مقابل ملت ایران نقشه‌اش چیست. باید بیدار باشیم: «العالم بزمانه لا تهجم علیه اللّوابس». اگر را بشناسیم، را بشناسیم، را بشناسیم، را بدانیم، غافلگیر نخواهیم شد. باید این را بداند ملت ایران. بحمداللَّه ، ملت هوشیاری است؛ و و و زیادی هم در میان ، در میان هستند که مردم را ارشاد میکنند، راهنمائی میکنند. پر شورِ ما هم در عرصه‌های مختلف رشد پیدا کرده‌اند. امروز در میان مردم ما، جوانان بسیجىِ ما در میدانهای علم، در میدانهای تجربه، در میدانهای فناوریهای دشوار پیشرفت کرده‌اند. ملت، یک چنین ملتی است. بنابراین برای ملت ما مشکل نیست. 🌐 @shenakhte_sahne 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
نظام جهانی غربی با نظام اسلامی ✅شماره سوم،نوشتاری از حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رهدار 🔷«تحقق نظامي خارج از چارچوب تعريف شده جهاني،بي‏بديل بودن و تك‏نسخه بودن نظام جهاني را به چالش مي‏كشد. » 🔹از موفقيت‏هاي مهم حضرت امام در برابر غرب اين است كه تلاش كرد تا آن‏جا كه ممكن است مفاهيم، ساختار و روش‏هاي عملي كردن انديشه خود را خارج از چارچوب انديشه غربي و بلكه در جهات مخالف آن‏ها تنظيم كند.در جهاني كه ادبيات آن، ساختارهاي سياسي اجتماعي آن، نظام تعليم و تربيت آن و... تحت سيطره غرب قرار گرفته است، حضرت امام به هيچ كدام آن‏ها تن نداد. 🔹در ساختار سياسي نيز، وي طرحي ريخت كه هيچ معادل مشابهي در نظام سياسي موجود نداشت. نظام سياسي مبتني بر ولايت فقيه، نظامي منحصر به فرد بود و در هيچ جاي دنياي معاصر حضرت امام معادل نداشت. نهادهاي هماهنگ و تشكيل دهنده اين نظام نيز، منحصر به فرد بود. 🔹تحقق چنين نظامي در عالم خارج، به خودي خود مي‏تواند دليلي براي امكان خروج از سيستم جهاني غرب باشد. به عبارت ديگر، تحقق نظامي خارج از چارچوب تعريف شده جهاني، بي‏بديل بودن و تك‏نسخه بودن نظام جهاني را به چالش مي‏كشد. 🔹غرب به‏ويژه از پايان قرن نوزده، تلاش كرده است نظام خود را به عنوان آخرين نسخه نظام‏هاي بشري تعريف كند. اين مطلب در جاي‏جاي مطالب تئوريسين‏ها و نظريه‏پردازان غربي به چشم مي‏خورد. برخي از اين نظريه‏پردازان، از جمله والرشتاين (در نظام واحد جهاني)، تافلر (در موج سوم)، هانتينگتون (در برخورد تمدن‏ها) و... مهم‏ترين تئوري‏هاي علمي خود را به اثبات اين مطلب اختصاص داده‏اند. نشان دادن الگويي جديد براي نظام جهاني، بيش از هر چيز ديگر مي‏توانست بقا و دوام اين نظام جهاني را به خطر اندازد. 🌐 @shenakhte_sahne 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
🔆رهبر معظم انقلاب اسلامی: 🔅آن روزی که ملتهای اروپا و آمریکا دریابند که بیشترین گرفتاری‌های اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی آنان منشأ گرفته از بر دولتهای آنهاست، و دولتمردان آنان به خاطر منافع شخصی و حزبی خود، مطیع و تسلیم در برابر زورگویی‌های زالوصفت در و هستند، آنچنان جهنمی برای آنان به وجود خواهند آورد که هیچ راه خلاصی از آن متصور نیست. 90/7/9 @shenakhte_sahne 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
🔹 انعکاس؛ بازتاب دهنده تحرکات در خط و بر خط نهادها، شبکه ها و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلا
جلد اول.مجموعه مقالات.همایش ملی حکمرانی اسلامی.pdf
6.38M
💠 مجموعه مقالات برگزیده اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی 🔺 فایل pdf جلد اول 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
🔹 انعکاس؛ بازتاب دهنده تحرکات در خط و بر خط نهادها، شبکه ها و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلا
📔 💠 به اضافه مردم ده اصل اساسی برای کار فرهنگی نویسنده: روح الله رشیدی 🔺 *نویسنده:* در این نوشتار، به استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، تلاش کرده ایم برخی اصول و قواعد کار فرهنگی را مرور کنیم. این قواعد را در قالب «ده اصل» آورده ایم. طبعا حرف های بهتر و بیشتری در این زمینه وجود دارد. به ویژه کسانی که خود از بانیان و عاملان کار فرهنگی در چهل سال گذشته بوده اند، می توانند این ایده ها را کامل تر نمایند. این اصول ده گانه، اگرچه از هم جدا هستند، اما عملا در دل هم قرار دارند. در واقع ما با یک منظومه نظری و عملی مواجه هستیم. هر اصل به طریقی به اصل دیگر مرتبط است، بنابراین نگاه نقطه ای و جزئی به آن، چندان مفید نخواهد بود. توجه داشته باشید که مثال های ذکر شده در این مجموعه، همگی از خاطرات و تجربه های عینی افراد گرفته شده اند. امیدواریم این مجموعه بتواند در جهت بازسازی حرکت فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی، به کار بیاید. 🔰لینک خرید آنلاین: https://ammaryar.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85/ 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
💠 مجموعه مقالات برگزیده اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی 🔺 فایل pdf جلد اول #انعکاس #فایل_pdf #تعالی
471146243_-212301.pdf
6.23M
💠 مجموعه مقالات برگزیده اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی 🔺 فایل pdf جلد اول 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
🔰 رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام: ♦️ - تشییع میلیونی و فراموش‌نشدنی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران و مراسم‌های بزرگداشت این دو شهید، ژنرال‌های جنگ نرم استکبار را متحیّر کرد و اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود. ♦️ - سیلی سخت‌تر عبارت است از غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که نیازمند همت جوانان انقلابی و نخبگان مؤمن* ما است و همچنین اخراج آمریکایی‌ها از منطقه که همت ملتها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد ♦️ - شهید سلیمانی نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را در میان ملت‌های اسلامی رایج کرد. ♦️ - با توجه به اینکه آن شهید همواره مردمی بود، برای بزرگداشت او نیز باید از ظرفیت‌های مردمی و تلاشهای فرهنگی و مبتکرانه استفاده شود. 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
💠 ده اصل اساسی برای کار فرهنگی: 📔 کتاب به اضافه مردم تجربه نوشتی از: روح‌الله‌رشیدی 🔹اصل اول: مردم محوری 🔸اصل دوم: مشارکت پذیری حداکثری 🔹اصل سوم: گروه محوری 🔸اصل چهارم: هنر محوری 🔹اصل پنجم: عملیات محوری 🔸اصل ششم: کار اجتماعی به جای کار جمعی 🔹اصل هفتم: فرصت محوری 🔸اصل هشتم: مسجد محوری 🔹اصل نهم: اولویت محوری 🔸اصل دهم:عدالت محوری 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
💠 ده اصل اساسی برای کار فرهنگی: 📔 کتاب به اضافه مردم تجربه نوشتی از: روح‌الله‌رشیدی 🔹اصل اول: مردم
💠 🔰 اصل اول مردمی بودن 🔺 کار فرهنگی باید مردمی باشد. خب؛ مردمی بودن یعنی چه؟ تلقی عمومی ما از این مفهوم این است که اگر گروهی از مردم، در برنامه های ما شرکت کنند و مخاطب ما شوند، همین یعنی مردمی بودن ! در این صورت، مردم را سیاهی لشگری می بینیم که تنها به درد پر کردن مجالس و سالن های ما می خورند! جمهوریت یعنی رجوع منظم و مداوم به " آرای مردم و مشارکت دادن آنان در «ادارة جامعه». و این معنا، باسیاهی لشگر بودن و تماشاگر شدن زمین تا آسمان فرق میکند. اجازه بدهید جور دیگری هم به این مفهوم نگاه کنیم. وقتی از مردم حرف می زنیم، از عناصر *آگاه، مسئول، فعال، صاحب حق انتخاب و مؤثر* ی حرف - میزنیم که اگر نباشند، اساسا هر طراحی و تدارکی در هر عرصه و ساحتی، پوچ و بی معنا و بی نتیجه است. این را از کجا یاد گرفته ایم؟ از «جمهوری اسلامی» بزرگ ترین تحول اجتماعی و سیاسی زمانه ما، وقتی قرار شد از آسمان به زمین بیاید و جامعه را مدیریت کند، چنین مدلی را برای خود برگزید؛ «جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاده."صحیفه نور، ج۶ ، ص ۴۲۷" در دهه نخست انقلاب، اغلب عرصه های مدیریت کشور، چنین ویژگی ممتازی داشت و مردم، به معنای واقعی کلمه در اداره امور «نقش داشتند. کار فرهنگی نیز همین گونه بود . اما کمتر عکس و فیلمی از کارهای فرهنگی دهه شصت می بینیم که جمعی از مردم در متن و حاشیه اش دیده نشود. شما هم از این تصاویر دیده اید؟ یک بار دیگر عکسهای یادگاری دهه شصت در مسجد محله، مدرسه ، دانشگاه، هیئت و کوچه و بازار را ببینید. در جمهوری اسلامی مردمی بودن، یک اصل و قاعده و حتی یک روش برای اداره امور است؛ از مملکت‌داری گرفته تا سطوح پایین تر کار اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و سیاسی . خب حالا که معلوم شد مردمی بودن مهم است و باید کار فرهنگی‌مان را مردمی کنیم،باید بتوانیم این مردمی بودن را کمی بیشتر و کاربردی تر معنا کنیم.کار چندان دشواری نیست.سطوح یا مراحل اصلی کار فرهنگی را مرور میکنیم: ۱- طراحی و ایده پردازی ۲-تولید و اجرا ۳-عرضه و توزیع ۴-مخاطب و مصرف ما در مواجهه با مردم، چه به دست می آوریم؟ ١. فهم تغییرات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اخلاقی جامعه ۲. کشف نیازهای روحی، معنوی، فکری و مادی مردم ٣. درک و بازشناسی آرمان های تاریخی، دینی و اخلاقی مردم پس از اینکه اینها را دریافت کردیم، ایده پردازی ها، تصمیم سازی های طراحی ها و اقدامات فرهنگی مان را مبتنی بر این یافته ها تنظیم خواهیم کرد. آن وقت می توانیم ادعا کنیم که سطح اول کار فرهنگی ما مردمی است. همین خشت اول را اگر درست بگذاریم، برکاتش را در مراحل بعدی خواهیم دید. 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
آوند
🔰 رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلی
🔰 هویت ایرانی 🌱«غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» یعنی چی؟ و چگونه محقق میشود؟ اول از همه عرض کنم این متن را کلا برای کسانی مینویسم که دو ویژگی داشته باشند؛ اولا نه در شعار بلکه از عمق جانشان عزم یک سیلی سخت تری به دشمن داشته باشند ثانیا کسانی که بنا دارند روی حرفهای رهبر فکر کنند 🌱‏شاید مهمترین سخنرانی که رهبری این مقوله را معنا کرده است دیدار با صدهزار بسیجی باشد. غلبه نرم افزاری چیست؟ میفرماید: «در مقابله‌ی جهانی حرف اوّل را قدرت نرم‌افزاری میزند قدرت نرم‌افزاری یعنی منطق، یعنی استدلال یعنی حرف نو حرف نویی که تعیین‌کننده‌ی زندگی باشد سخن نو به میان آوردن» 🌱‏هیمنه پوچ استکبار یعنی چی؟ ایشان در همان دیدار میگوید: «با تصویرسازی غلط سعی میکنند افکار ملّت ایران را منحرف کنند؛ هم تصویر غلط درباره‌ی ایران، هم تصویر غلط درباره‌ی خودشان، هم تصویر غلط درباره‌ی اوضاع منطقه. یکی از تصویرهای غلط آنها این است که وانمود میکنند در موضع قدرتند» ‏خلاصه عرض کنم باید با تصویر سازی و روایت دشمن درگیر شویم. آنهم با تصویر و روایتی که بر اساس نظام اندیشه درست ارائه میکنیم. 🌱رهبری در یک سخنرانی مهمترین چالش امروز ما را «چالش فکری» میداند. تصویر سازی و تحریف و انحراف، مهمترین برگ برنده دشمن است. یعنی ساختن ذهنیت عمومی 🌱‏تصویر سازی غلط همین است که به مرور خود را در وضعیت بن بست و ناامیدی میبینیم. دچار خودحقیرپنداری میشویم. و یا از سوی دیگر احساس امید به دشمن و اعتماد به او از سبک تحلیل و نظام محاسبه و نوع تصمیماتمان بروز میکند. چگونه باید در این جنگ نرم افزاری غلبه پیدا کنیم؟ 🌱‏باید به خودمان برگردیم. به هویت ایرانی مان. یک راه کشف هویت ایرانی خودمان نگاه به نمادها است. رهبر حکیم، نماد ایران و هویتی ما را معرفی کرد. اگر یک جهاد وسیع نرم افزاری را شروع کنیم که با تک تک جملاتمان مانند یک تالار آینه، هویت حاج ق.ا.س.م را زنده کنیم، به خودمان بر میگردیم. 🌱‏بروز عزت و شجاعت ایرانی هم فرهنگ و هم مسوولینی که پیام حقارت و ذلت و وابستگی میفرستند بر ملا میکند. درایت و عقلانیت هم بعد مهمی از انقلابی گری را به ما اضافه میکند، همان بعدی که بخشی از انقلابیون را متفاوت میکرد نسبت به او. معنویت و اخلاص هم بر آرمانجویی و مبارزه ما سایه میاندازد 🌱‏خلاصه آنکه راه حل امروز ما زنده کردن مکتب و هویت حاج ق.ا.س.م است. این هم انتقام و سیلی سخت به دشمن است. هم راه کمک به مردم برای عبور از این دوران سخت هم راه خلاصی از مسوولین با «هویت دو تابعیتی» است. راه غلبه نرم افزاری بازگشت به هویت خودمان است. هویتی که تفصیل حاج ق.ا.س.م است. 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98
🌸 میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را خدمت فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تبریک عرض می نماییم. 🔰 از حب تا تبعیت برخی دوست داشتن را زمینه ساز تبعیت می دانند و برخی دیگر تبعیت را نتیجه حب، این ایه را بنیوش: قل ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله ( ال عمران سی و یک) با این نقشه راه حب دو منزل دارد نخست ، انتخابی آگاهانه و از روی شعف از جانب ما و دوم بارشی کریمانه از جانب حضرت دوست... و تبعیت میانه این دو، نماد تجلی بین الحرمین است. حصرت لسان الغیب ، سرود: محمود بود عاقبت کار در این راه گر سر برود بر سر سودای ایازم بگذار در منزل نخست کمی تنفس کنیم. حب، روندی آگاهانه، از روی شعور و شهود و هدف محور است و محب، نماد شعورمندی آفرینش. محب، راه را نه با چشم سر، که با چشم دل می بیند و می پوید: بارها گفته ام و بار دگر می گویم که منِ دلشده این ره نه به خود می پویم و از این رو حب ، تجلی تفویض امور به خداوند است. حالا یادت بیاورم این رجز عاشقانه را که: حب الحسین اجننی؟ و حصرت لسان الغیب سرود: لاف عشق و گره از یار زهی لاف دروغ عشقبازان چنین مستحق هجرانند و نتیجه حب، اگر تبعیت نشود، بیراهه ای مدرن! است. این آیه را بنیوش: قل اطیعوا الله و الرسول فان تولوا فان الله لا یحب الکافرین( آل عمران سی و دو) اگر حب در مسیر رشد به تبعیت نرسد، همه اش کفر است. کافر، خاکستری است که آتش درون را استتار می کند، و چه رازهای نهفته ای در همین گام نخست حب است که بماند برای وقتی دیگر تبعیت و اطاعت پذیری اگاهانه و نه از روی احساس و تقلید،بزرگراه ماست تا کهکشان راه هدایت. ... و شهیدان از آغاز تا انجام همه کوشیدند که خود را به همین راه برسانند و کوچ کنند. کریدورهای ملکوت از این راه آغاز می شود. حال به عقیله بنی هاشم، زینب کبری سلام الله علیها دخیل می بندم. با یک قرائت، خط سیر این قهرمان سترگ هستی همان آیه سی و یکم سوره آل عمران است که آمد ... حی ، تبعیت، حب گویی این سروده حضرت لسان الغیب، راز نگاه اوست با برادر: مراد دل ز تماشای باغ عالم چیست؟ به دست مردمِ چشم از رخ تو گل چیدن و شاید بتوان گفت که از سوی برادر نیز او تجلی رزق خداوند است: کلما دخل علیها زکریا المحراب وجد عندها رزقا ( آل عمران سی و هفت) در قرائتی دیگر ، محب، استمرار جریان حب است و پاک نگاهداری آن از هرگونه آلایش و پیرایه این ، همانست که در دوران ما در قالب "تحریف "بیان شده است. محب، راوی صادق محبوب است ... و حب، جریانی از آغاز عالم تا انجام آن حکمت الهی است که هرجایی سرچشمه حب است، دوستدارانی با تمام وجود و تا پای جان برای پاک نهادی اش می ایستند : انظروا للی ثمره اذا اثمر و ینعه(انعام ۹۹) جریان جناب موسی علیه السلام، در معرض تحریف سامری ای قرار می گیرد که خود رازدار اوست، همچنان که قارون به توجیه تولید ثروت به هر قیمت ریشه های مبارک این جریان پر اصالت را تحریف می کند. جریان بیکرانه هدایت الهی که با ظهور حضرت خاتم ، صلوات الله علیه تا پایان عالم بر پرده نشست، توسط همانانی تحریف می شود که خود را "منا" می دانند. آگاهان راز ! امامت را به خلافت تبدیل می کنند. چه رازناک است که در کنار رسول خدا امام علی علیهما السلام ، فاطمه زهرا سلام الله علیها تجلی می کند تا با خطبه فدکیه نشانه های انحراف و تحریف را بشناساند.... چه رازناک است که در کنار وجود نفیس ابا عبد الله الحسین علیه السلام ،زینِ اَب و فاطمه ثانی می درخشد و با قرائت" و ما رایت الا جمیلا" عرفانی ترین حماسه تاریخ را خلق می کند: فاتونا بسلطان مبین(ابراهیم ده) عالن از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود و اکنون سر بر سجده می نهیم که: المنه لله که در میکده باز است زان رو که مرا در برِ او روی نیاز است حال ماییم و انقلابی برآمده از آتشفشان ترین آه! حال ماییم و یک امانت بزرگ به تعداد هر سروِ شهید که می ایستد، یک تبر تیز می شود یادمان باشد ناقهرمانان تحریف یاران غارند، و رازدارِ روزهای سخت پیشین. جنگجویانی که ویوُها سمتِ دریا کرخشان کرده است. کوچنده هایی که حالا در بن بست ترین خانه های مصادره ای تسبیح می چرخانند و رسانه دارند. یادمان باشد، پدآفند تحریف، فریاد است و نه سکوت یادمان باشد بسیاری از یاران دیروز گرفتار " تسویل" می شوند: و کذلک سولت لی نفسی( طه ۹۶) یادمان باشد تحریف ، موریانه ای است که ستون خیمه انقلاب را از درون پوک می کند. یادمان باشد : چو عاشق می شدم، گفتم که بُردم گوهر مقصود ندانستم که این دریاچه موجِ خون فشان دارد و مژده دادند که: سرو بالایِ من آنگه که درآید به سماع چه محل جامه جان را که قبا نتوان کرد عزتتان زیاد 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98