هدایت شده از Fffff_021
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/avanj2/3463
اجازه هست که این عکسو بذارم پروفایلم؟!✨
#دایگو
هدایت شده از Fffff_021
📪 پیام جدید
سلامم خیلی قشنگه این خیلییی زیاد
https://eitaa.com/avanj2/3463
شعر کاملشو میفرستی؟
#دایگو
من از دو صبح تصمیم گرفتم بخونم با بدبختی تمومش کردم تازه الان فهمیدم امتحانم تعطیله
. کنج خیال .
سیب گلاب اوردم...
اینو تو تابستون با ایده بقل دستیم کشیده بودم الان یهویی این اهنگه رو که شنیدم گفتم بح خودشه و فرستادم اینجا 🦌
صدای الله اکبر سه نفره ی خانوادم تو شبای بهمن از جمعیتی که دیشب همصدای کثیف ترین اشغال رو زمین شده بودن بیشتر بود (همونی که پهلوی به پهپادا و قتل عامش دل خوش کرده بود)