eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
752 عکس
128 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
روابط عمومی سپاه: هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه‌های علی السالم و احمدالجابر و شیخ عیسی را منهدم کردیم. + امیدوارم ادامه بدید و یقه‌شون رو رها نکنید  @ayyarom
عـــیّار
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تح
‌ ‌ 🔥همزمان با حملات ایران، گزارش صدای انفجار در کرج، ورامین، سیریک، کنگان، بندرعباس، قزوین پس ظاهراً اعلام پایان عملیات آمریکا از طرف ترامپ یک مزخرف جدید بود و تیتر عجولانه‌ی عقب نشینی از سمت ما هم یک خطای جدید. @ayyarom
فوری/سردار موسوی: تنگه مقدس هرمز را ناامن می‌کنید؟! منطقه را برایتان جهنم می‌کنیم. @ayyarom
ترامپ گفته امشب دوباره به ایران حمله و به زودی جزیره خارگ رو تصرف میکنیم و ایران رو به سرنوشت ونزوئلا دچار میکنیم! مذاکره با ترامپ بازی در زمین دشمنه و به کنترل قیمت نفت کمک میکنه. ایران باید فوراً مرگ مذاکرات رو اعلام کنه. @ayyarom
ترامپ: اگر ایرانی ها توافق را امضا نکنند، بشدت بمباران خواهند شد؛ عجله کنید، هنوز می‌توانیم به بزرگترین توافق تاریخ برسیم! امام شهید: مذاکره زیر تهدید را هیچ ملت باشرفی قبول نمیکند. + ترامپ با رعب و وحشت پی ایجاد خطای محاسباتی در مسئولین کشور برای امضا زدن یک ننگنامه‌ی دیگه‌‌س! @ayyarom
‼️مزخرفات رگباری ترامپ: ایران تمام شد، به گونه ای که من همین فردا میتوانم دستور ورود نیروی زمینی را بدهم اما نمی‌خواهم چنین کاری کنم! ایرانی ها یک ملت بسیار شرور هستند که هزاران آمریکایی را کشته‌اند. نمی‌دانم اما شاید ایرانی ها بزودی پرچم سفید را بالا ببرند و تسلیم شوند! ✍ شرور مادرت بود که همچین انگلی زایید. بلند کردن پرچم سفید از سمت ایرانیا هم، همون پنبه دانه‌ایه که به خواب میبینی، شتر زرد! @ayyarom
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طوفان علمای عزیز و روشن ضمیر در میادین: نبینیم که غیرت کره شمالی و چین نسبت به رهبرش بالاتر از غیرت ما نسبت به رهبرمون باشه. با این موجود خبیثی که ذاتش دروغگوئه هیچ مذاکره‌ای نتیجه نخواهد داد! هر امامی به سمت مذاکره و تقیه رفت فقط به خاطر اینه که یارانش اهل مقاومت نبودن، مقاومت تنها نسخه نجات قرآنه. ما با مذاکره به ظهور نمی‌رسیم. زشته که بعضی‌ها میگن حالا ده شرط که شدنی نیست مقداری پول بگیریم. ما امام از دست دادیم که دلار بگیریم؟! @ayyarom
تذکر تند مرتضی محمودی نماینده تهران خطاب به مهدی محمدی مشاور قالیباف: افتضاح اسلام آباد را ماله کشیدید و حالا ژست میگیرید؟ خطای خود را گردن بگیرید! @ayyarom
آن‌هایی که بعد از شهادت امام جامعه همچنان خواب مذاکره با آمریکا می‌بینند خدا بیدارشان کند وگرنه لگد دشمن بیدارشان می‌کند. مذاکره با شیطان، مبارزه نیست! @ayyarom
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یک مسئول باغیرت مثل سید ابراهیم نیازمندیم که فریاد انتقام سر بده نه که بشینه با قاتل مذاکره کنه یا بگه انتقام، یعنی ساختن ایران. کاش حداقل ایران رو ساخته بودید آدم زورش نمیگرفت، نه که یه بسته بیسکویت بشه ۵۰۰ تومن. @ayyarom
هدایت شده از عـــیّار
بیاید تو «بله» هم در خدمت باشیم اونجا میشه کامنت هم گذاشت باحاله! 👉👉 http://ble.ir/ayyarom 👈👈