eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
752 عکس
128 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
تعداد بمبی که در زمان آتش بس خوردیم داره کم کم از تعداد بمبای زمان جنگ بیشتر میشه! تنها سود این آتش بس کنترل قیمت نفته که همش تو جیب ترامپ میره و نفت زیر ۱۰۰ باقی مونده. آقایون! بزنید زیرِ میزِ مذاکره با شیطان.. @ayyarom
ترامپ گفت مقامات ایرانی از او خواسته‌اند بمباران را متوقف کند و افزود که حملات به زودی متوقف خواهند شد! ترامپ: اسرائیلی‌ها در حملات ایران نقشی ندارند. اگر ایران توافق نکند، فردا دوباره به شدت آنها را بمباران خواهیم کرد ۴۹ موشک کروز تاماهاوک در حملات امشب به ایران استفاده شده است. @ayyarom
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تحت فشار مذاکره کنیم. ما نباید بعد از پایان هر عملیات تیتر عقب نشینی برای دشمن بزنیم. این تیترها القای غلط میکنه که اتفاق خاصی نیفتاده و دشمن عقب رفته و آتش بس هنوز پابرجاست! نباید دچار خطای محاسباتی بشیم @ayyarom
عـــیّار
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تح
❌ بزرگ نمایی دشمن! ❌ کوچک انگاریِ ما! اولی باعث تضعیف روحیه و دومی باعث ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان میشه. مراقبت کنید. @ayyarom
بیاید تو «بله» هم در خدمت باشیم اونجا میشه کامنت هم گذاشت باحاله! 👉👉 http://ble.ir/ayyarom 👈👈
آیا به جز بستن تنگه، حمله به ناوشکن و حمله به اربیل، و با توجه به هدف قرار ندادن پایگاه‌های منطقه، در حال تدارک پاسخ گسترده‌ای هستیم؟ آیا این سکوت یک آرامش موقت قبل از طوفانِ خوفناکه؟ خواهیم دید چه خواهد شد... @ayyarom
روابط عمومی سپاه: هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه‌های علی السالم و احمدالجابر و شیخ عیسی را منهدم کردیم. + امیدوارم ادامه بدید و یقه‌شون رو رها نکنید  @ayyarom
عـــیّار
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تح
‌ ‌ 🔥همزمان با حملات ایران، گزارش صدای انفجار در کرج، ورامین، سیریک، کنگان، بندرعباس، قزوین پس ظاهراً اعلام پایان عملیات آمریکا از طرف ترامپ یک مزخرف جدید بود و تیتر عجولانه‌ی عقب نشینی از سمت ما هم یک خطای جدید. @ayyarom
فوری/سردار موسوی: تنگه مقدس هرمز را ناامن می‌کنید؟! منطقه را برایتان جهنم می‌کنیم. @ayyarom
ترامپ گفته امشب دوباره به ایران حمله و به زودی جزیره خارگ رو تصرف میکنیم و ایران رو به سرنوشت ونزوئلا دچار میکنیم! مذاکره با ترامپ بازی در زمین دشمنه و به کنترل قیمت نفت کمک میکنه. ایران باید فوراً مرگ مذاکرات رو اعلام کنه. @ayyarom