🔺تیتر خوبی نیست!
آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تحت فشار مذاکره کنیم.
ما نباید بعد از پایان هر عملیات تیتر عقب نشینی برای دشمن بزنیم. این تیترها القای غلط میکنه که اتفاق خاصی نیفتاده و دشمن عقب رفته و آتش بس هنوز پابرجاست!
نباید دچار خطای محاسباتی بشیم
@ayyarom
عـــیّار
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تح
❌ بزرگ نمایی دشمن!
❌ کوچک انگاریِ ما!
اولی باعث تضعیف روحیه و دومی باعث ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان میشه. مراقبت کنید.
@ayyarom
بیاید تو «بله» هم در خدمت باشیم
اونجا میشه کامنت هم گذاشت
باحاله!
👉👉 http://ble.ir/ayyarom 👈👈
عـــیّار
آیا به جز بستن تنگه، حمله به ناوشکن و حمله به اربیل، و با توجه به هدف قرار ندادن پایگاههای منطقه، د
آژیرها تو بحرین به صدا در اومدن
منفجر کنید متجاوز بی شرف رو..
@ayyarom
عـــیّار
🔺تیتر خوبی نیست! آمریکا برای دومین شب متوالی طی حملاتی از پیش تعیین شده اهدافی تو ایران رو زد تا تح
🔥همزمان با حملات ایران، گزارش صدای انفجار در کرج، ورامین، سیریک، کنگان، بندرعباس، قزوین
پس ظاهراً اعلام پایان عملیات آمریکا از طرف ترامپ یک مزخرف جدید بود و تیتر عجولانهی عقب نشینی از سمت ما هم یک خطای جدید.
@ayyarom
عـــیّار
ترامپ گفته امشب دوباره به ایران حمله و به زودی جزیره خارگ رو تصرف میکنیم و ایران رو به سرنوشت ونزوئل
مهم/رویترز: بزودی لشکر ۸۲ ارتش آمریکا جزیره خارگ رو تصرف خواهد کرد!!!
@ayyarom
ترامپ: اگر ایرانی ها توافق را امضا نکنند، بشدت بمباران خواهند شد؛ عجله کنید، هنوز میتوانیم به بزرگترین توافق تاریخ برسیم!
امام شهید: مذاکره زیر تهدید را هیچ ملت باشرفی قبول نمیکند.
+ ترامپ با رعب و وحشت پی ایجاد خطای محاسباتی در مسئولین کشور برای امضا زدن یک ننگنامهی دیگهس!
@ayyarom