زیارت نامہ شهـــــــــدا
به نیت همه شهدا
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ
اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ،اَلسَلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ
العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ
اَبی مُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ ، بِاَبی
اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی
فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ، فَیا
لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم .♥️
سلام و درود
این روزها در فکر مومنین و مسلمانان یک سوال خیلی می چرخد که چه کسانی از بی حجابی نفع می برند که نمی گذارند واکنش مناسب صورت بگیرد ؟
متاسفانه بی حجابی از روستاها و شهرستان ها و شهرهای بزرگ مثل تهران رواج زیادی یافته و با این که همه گناه و هم جرم است ولی کسی با آن برخورد مناسبی نمی کند .شاید از دیدگاه های مختلف برخورد مناسب فرق می کند ولی سیاست های اجرایی عملا کارایی ندارند و به چشم نمی آیند و با کمال تأسف هر روز گسترش بیشتری پیدا می کند .اما چه کسانی مانع کارایی سیاست های نظام جمهوری اسلامی در مقابل این معضل هستند ؟
در جواب این سوال شاید سریع فکرمان به دشمنان خارجی و صهیونیست ها و .. برود ، این گروهها خیلی در این مورد نقش دارند ولی علت اصلی نیستند.
به نظر می آید ریشه این قضیه بیشتر داخلی باشد تا خارجی ، باید بین سیاسیون بگردیم تا سایر اقشار ، مشکلات بزرگتر از این هم در کشور بوجود آمده ولی این افراد آن را به طریقی مدیریت کرده اند ولی چرا این موضوع را مدیریت نمی کنند دلایل زیادی دارد که به مهمترین آنها می پردازم .
سوءاستفاده جناح های سیاسی در انتخابات و باجگیری های سیاسی و اقتصادی مهمترین دلیل این مشکل هست. این افراد معمولاً گروهی از مردم هستند که برداشت جایگاه نداشتن در نظام جمهوری اسلامی به آنها القاء شده است. و لذا در انتخابات و آشوب ها و اعتراضات سعی می کنند قوی ظاهر شوند تا به قول خودشان جایگاه بهتری کسب کنند و اینجاست که دزدان عرصه سیاست بر احساس و عقل آنها سوار می شوند و آنها در جهت منافع خود به کار می گیرند .چون این امتیاز ایجاد می کند لذا این گروه از سیاسیون و مدیران نمی گذارند تا آنها واقعیت را درک کنند و یا امر به معروف و نهی از منکر در مورد آنها اجرا شود . از دیدگاه مکتبی گناه باعث اتفاقات ناجوری در اجتماع می شود که خیلی از مشکلات حاصل شده از این مسیر برای مردم درد سر و برای بعضی ها نان و آب است.
ومکرو ومکرالله
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تروخدا انقد بازنشر بدین تا همه ایران ببینه
😔😔😔😔
شخص اول مملکت پول قرض کرد تا صلهی روضهخوانُ بده!
عده ای فکر میکردن حضرت آقا سرمایه داره و چه تهمت هایی بهش میزدن؛ بمیرم برای مظلومیتت آقا...
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جبرئيل و ابلیس در روز عید غدیر کجا بودند و چکار میکردند؟؟!! جالبه تاحالا اینجوری توضیحی نشنیدهاید
#مبلغ_غدیر_باشیم.
اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوانیام در این امید پیر شد🥀
خیال دیدنت چه دلپذیر بود...💔
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
معیشتمان را به گروگان گرفتهاند تا به ما بباورند که به بنبست رسیدهایم و راهی جز تسلیم در مقابل خواستههای بیپایان و رذیلانه آمریکا نداریم ....این نقشه راه دو مخاطب دارد اول شخص امام خامنهای و دوم مردم کف جامعه.
اینکه کالاها عجیب گران شد همان رویهای که از قبل از جنگ شروع شد اول برای فشار به امام شهید بود و حالا برای امام حاضر...
شما هر جوری عمل کنید کودتاگران چنان برنامه ریزی شده گلوی مردم را فشار میدهند تا امام جامعه به زانو درآید و خودش فرمان مذاکره بدهد و خودش بگوید عقب نشینی کنید و مردم هم زیر فشار اقتصادی ساخته لیبرالها کمر خمکنند و ناچار از در موافقت و همراهی با وفاقیون بدنه دولت و مجلس درآیند . چرا مجلس تعطیل است چرا قالیباف چندین بار تاکید میکند پشت پزشکیان است ....
بله آمریکا دوبازو دارد بازوی خارجی و بازوی داخلی که کسانی هستند که با آمریکا کاملا هماهنگ مردم را تحریم میکنند قیمتها را جهانی و گشایشها را صفر میکنند بله دولتمان مردم را تحریم میکند...امروز به بهانه جنگ و دیروز به بهانه اذن به مذاکره ....
این نتیجه انتخاب غلط ملت است نتیجه رای اشتباه شانزده میلیون نفر و انتخاب نمایندگی مجلس در تهران است .
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما هنوز بیانیه میدهیم، اما رژیم صهیونیستی لبنان را بمباران میکند
دکتر علی عبدی، کارشناس مسائل منطقه:
🔹یکبار به دشمن نشان دهید که نمیترسید. یکبار نشان دهید که مذاکره برایتان مهم نیست.
🔹نیروهای مسلح ما بارها پای لانچرها رفتند تا جواب بدهند اما جلویشان گرفته شده.
🔹دشمن ۶۰ دهکده جنوب لبنان را با خاک یکسان کرده است ما هنوز بیانیه میدهیم.
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
🔴آمریکا جمشید قمی، تاجر ایرانی را به اتهام دور زدن تحریمها بازداشت کرد
🔹مقامهای فدرال مدعی شدهاند که جمشید قمی تاجر ایرانی-آمریکایی ۶۳ ساله، بر اساس قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بینالمللی بازداشت شده است؛
🔹️قانونی که آمریکاییها را از صادرات یا تأمین مستقیم و غیرمستقیم هرگونه کالا یا فناوری به دولت ایران منع میکند.
سوال چه کسی گرای اینها رو میده ،یکی باید بگه از اینور اطلاع بده که فلانی این کالا رو میاره....
کسی دنبال این هست ؟؟ شخص خبرچین هم باید حتما سمت داشته باشه و گرنه هیچکس این مسائل رو نمیفهمه ...بگردید بین مسئولان
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران