صداوسیما معتقده مسئولین معصومند؟؟؟
اگه میخواید بدونید چه جریانی پشت این تحریفاته ، کافیه برگردید به زمان انتخابات و ببینید کیا سخنرانیهای رهبر شهید رو تحریف میکردند و رأی ایشون رو جعل ...
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📩🎥 تلختر و شرمآورتر از اظهارات پزشکیان در مورد حذف ارز ترجیحی نمیتوان بر زبان جاری کرد
فرشاد مومنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی:حرف آن مقام عالیرتبه که گفته "اگر شوک قیمتی نمیدادیم، کشور قحطی میشد" یک حرف نسنجیده، پوچ، مبتذل و شرمآور است. این حرف نشانه بحران قدرت تشخیص اوست. من معتقدم اگر این آدم استراحت کند و از مشاوران مافیایی فاصله بگیرد، در شرایط عادی چنین حرفی نمیزند.
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشاگری نماینده مجلس از درخواست پزشکیان برای سانسور حرفهای امام شهید
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
لزوم جمعاوری دیشهای استارلینگ و دوربینهای کنترل سرعت راهنمایی و رانندگی این دو وسیله دقیقا در خدمت صهیونیستها در یافتن اهداف اونها بوده ....خود صهیونیستها اعتراف کردند که دوربینهای کنترل سرعت ایران و مخصوصا دوربین منطقه بیت امام شهید رو حک کرده بودند واین دوربینها کمکزیادی به اونها کردند همچنین دیشهای استارلینگ با مَچ شدم با پهپادهای دشمن در هدف گیری اونها بسیار موثر بودند ما در اثنای جنگ دوازده روزه و بسیار قبلتر از اون در مورد دوربینهای جاسوسی کنترل سرعت بسیار هشدار داده بودیم اما گویا همه چیز به شوخی گرفته میشه اینکه خود صهیونیستها اذعان میکنند از این ابزار استفاده میکنند هم گویا منجربه جمعآوری اینها نیست .
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
تازه فهمیده وایستا کارت داریم
🚨 #توجه |🇺🇸ترامپ: ایران مثل ونزوئلا نیست که چند دقیقه بمانیم، بعد خارج شویم و آنها برایمان دست تکان بدهند؛ آنجا یک منطقه جنگی واقعی است!
📩🇺🇸ترامپ: ایران مثل ونزوئلا نیست که چند دقیقه بمانیم، بعد خارج شویم و آنها برایمان دست تکان بدهند؛ آنجا یک منطقه جنگی واقعی است!
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
📩❌حزبالله یک تنه داره دماغ صهیونها رو به خاک میماله و با امکانات کمش ضربات کاری و مهمی وارد میکنه میدونی چرا چون تشکیلات حزبالله فقط یک رهبر داره که تمام امور اعم از جنگی و اقتصادی و اطلاعاتی و عقیدتی رو عهده داره ...حزبالله رئیس جمهور نداره که فقط غر بزنه و دستور آتشبس بده شعام نداره که تصمیمات رهبرو به حاشیه ببره و خودسرانه تصمیمات خودش رو بگیره .. رئیس مجلس و وزیر خارجه نداره که مدام از مذاکره و توافق دم بزنند برند مذاکره کنند و هر چیزی رو قبول کنند ... حزبالله فقط یک رهبر داره ...و تصمیمات درست و مقتدرانه گرفته میشه ....اما ما با امکانات عالی و کارشناسان نظامی زبده با دست فرمون حاشیه راندن تصمیمات امام جامعه و تصمیم گیری مجموعه دولت و مجلس بجای شخص اول مملکت احتمالا آرزوی نابودی اسرائیل و له شدن آمریکا ... سرو سامون گرفتن اقتصاد و بسامان شدن عرصه فرهنگی کشور رو باید به گور ببریم ....
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
زمان:
حجم:
1.5M
❌#مهم_بشنوید_لطفا❌
خوابی که دیدند و آش شوری که پختند ....
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران