MP3 Recorderاعتماد به آمریکا.mp3
زمان:
حجم:
3.8M
#صوتی
تضمین توافق کنونی چیست؟ / آیا در توافق به آمریکا اعتماد کرده ایم؟ / آیا پذیرفتن شرط ایران در متن ، فریب آمریکاست؟
علیرضا تقوی نیا
🏴🏴🏴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
سپاس خدای را که سهم ما از تاریخ، ایستادن در روزگار سقوط نیشابور نبود؛ نه هنگام جدا شدن هرات از پیکر ایران زیستیم و نه در شهریور بیست، آنگاه که بیگانگان از شمال و جنوب آمدند و وطن را اشغال کردند. تقدیر نسل ما این نبود که تنها راوی شکست باشد. ما را برای روز دیگری نگه داشتند؛ برای روز ایستادن.
انقلاب اسلامی پنجاهوهفت، با همه فراز و فرودها و همه داوریها، چیزی را در جان این ملت زنده کرد که قرنها تحقیر و شکست میکوشید از او بگیرد: اعتماد به نفس ملی. این باور که ایران میتواند بر پای خود بایستد، برابر دو قدرت اتمی عقب ننشیند، عراق نشود، لیبی نشود، ونزوئلا نشود و سرنوشتش را دیگران برایش ننویسند.
ما افسانه شهرهای موشکی را نشنیدیم؛ دریچههایشان را دیدیم که گشوده شد. دیدیم چگونه از دل کوه، آتش برخاست و آسمان را شکافت. دیدیم مردانی را که در پای پرتابگرها ماندند و آنان را که پشت سامانههای پدافندی، چشم به آسمانی دوختند که هر لحظه میتوانست مرگ از آن فرود آید.
ما قهرمانان را این بار روی پرده سینما ندیدیم. نسخه واقعی دلیران تنگستان را دیدیم؛ در خلیج فارس و هرمز؛ بیگریم، بیموسیقی حماسی، بینورپردازی. مردانی خاموش، کنار قایقها، پهپادها، موشکها و رادارها، در میان آژیر و آتش، که شاید نام بسیاریشان هرگز دانسته نشود، اما ایران نام کارشان را به یاد خواهد سپرد.
و دیدیم که زندگی نیز تسلیم نشد. نوازندهای در دل خطر، در کنار نیروگاه ساز زد؛ مردمی روی پلها ایستادند، با آنکه میدانستند آسمان امن نیست. شبها و شبها در خیابان با وجود تهدید. گویی هر کدام میخواستند به دشمن بگویند: میتوانید آسمان را ناامن کنید، اما نمیتوانید زندگی را از این سرزمین بگیرید.
ما ایران را بیزخم ندیدیم. داغ دیدیم، ترس دیدیم، ویرانی دیدیم. اما نگریختیم. آن روز که تاریخ در خانه ما را کوبید، پشت در پنهان نشدیم. ایستادیم و فهمیدیم که میهن فقط خاک نیست؛ لحظهای است که میدانی خطر نزدیک است، اما باز هم جایت را ترک نمیکنی.
💢 حسین قتیب
8789152493639966465_457999876446981.oga
زمان:
حجم:
5.8M
#مذاکره
🔴👆 تشریح وتوضیح حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد متن های رد وبدل شده و متن نهایی تفاهم ایران وآمریکا در مورد تنگه هرمز(امروز ۲۸خرداد ۱۴۰۵)
🔴با انتشار متن نهایی ایا نگرانی ها در مورد اعمال مدیریت ایران برطرف شد؟؟؟
🔴اولا در متن نهایی تا ۶۰روز ایران هیچگونه مدیریتی ندارد
ثانیا:بعد ۶۰روز هم باید با عمان و دیگرکشورها گفتگو کنیم
🔴فریادهای ما برای اصلاح متن بود ، ودر متن نهایی هم متاسفانه تغییرات خاصی انجام نشد
استاد نبویان
🏴🏴🏴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
📩چرا میگیم میوه رو کال از درخت چیدیم؟
به این دلیل:
«ترامپ: اگر با ایران توافق نمیکردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر میکردیم
اگر به بمباران ادامه میدادیم، کشتیها حرکت نمیکردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل میشد.
ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام میشود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.»
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
نتانیاهو اگر دستش در تفاهمنامه به هیچ جا بند نشه و هیچ دیگی در منافع امریکا براش نجوشه دست به تخریب و برهم زدن تفاهمنامه می کنه و اگر موفق به این هم نشه دست به ترور ترامپ میزنه این از صفات بارز جهود صهیون است .
✍علی علی زاده
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
❁﷽❁
تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیتالله
#سیدمجتبیخامنهای، رهبر انقلاب
اسلامی خطاب به ملت ایران درباره
تفاهمنامه رؤسای جمهوری ایران و
امریکا منتشر خواهد شد.
•━━━━━━━•|••••|•━━━━━━━•
🆔https://eitaa.com/b_vatan
🔴خدا را در این پیروزی به یاد داشته باشیم
🔻واقعا حوصله نوشتن را ندارم ولی مطالب خیلیها را میخوانم و هم میخندم و هم کمی احساس ترس میکنم؛ میخندم بابت آنهایی که چیزها میگفتند و امروز چیزهای دیگر میگویند؛ میخندم بابت حرفهای سالها پیش ترامپ مبنی بر تسلیم ایران ه صحبتهای امروز او که ایران باید موشک داشته باشد، غنیسازی کند، به پولهایش دسترسی داشته باشد و و در میان بهت و حیرت تمام دیکتاتورهای منطقه که سرگشته از بازی روزگار نمیدانند چه باید بکنند آن هزاران میلیارد دلاری که در این سالها هزینه کردند و ایران فقط با چند صد میلیون دلار توانست آنها را به زانو در بیاورد و در میان وحشت روز افزون یهود و آل صهیون ه نمیدانند ایرانیان کدام دعا را خواندند و کدام خدا را به پشتیبان داشتند، با گام به مرحله دیگری گذاشتهایم که خودمان هم از رسیدن به آن در حیرتیم.
🔻اما چرا ترس؟! ترس از ناباوری و ترس از ندیدن خدایی که ما را به این پیروزی رساند.. ترس از اینکه فکر کنیم این پیروزی فقط و فقط با ابزار دنیایی به دست آمده و اراده الهی در آن دخیل نبوده است! بله واقعاً میترسم که ما فراموش کنیم که چگونه در این سالها که تنها در میان جزیره وحشت در غرب آسیا ایستادیم و جز چند گروه با ایمان که به وعده الهی باور داشتند در کنارمان نبودند، نبردی نابرابر را شروع کردیم و با دادن عزیزترین کسان خود و خلق حماسهای ماندگار و تکرار کربلایی دیگر پیروزمندان از این میدان بیرون آمدیم باید قدر این پیروزی را بدانیم و آن را چون نگینی بر انگشتر هویت خود به یاد خدایی که ما را چنین پیروزی ارزانی داشته برای نسلها به یادگار داشته باشیم...
🔻من به هر شکل با آنچه اتفاق افتاده فکر میکنم و آنچه که این روزها برپا میگذرد را در آینه تمام حوادثی که بر ما گذشته به تماشا مینشینم، جز رحمت و بخشش حضرت دوست چیزی را نمیتوانم ببینم. پس دست از دعا برای پیروزی نهایی برندارید و بدانید که پیروزی ما هنوز به نهایت نرسیده و ما در آغاز راهی هستیم که برای تثبیت آن باید همچنان در میدان بمانیم. کار را نباید نیمه کاره رها کرد؛ به هیچ عنوان نمیشود به این دشمن اعتماد کرد و آنچه را که داده به سادگی پذیرفت. دشمن کینه توز، زخم خورده و پر از درد است و همه تلاشش را خواهد کرد تا درد را دوباره بر ما منتقل کند. این روزها روزهای سرنوشت سازی در تاریخ این آب و خاک است و مراقب باشیم که تک تک رفتار ما دیده میشود و محاسبه میگردد؛ اگر در این پیروزی سهمی داشتهایم آن سهم را افزایش دهیم و اگر هم نداشتهایم بدانید که این پیروزی اراده الهی است و باید در مسیر آن قرار گرفت...
🇮🇷
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمدم نبودی وعده ما بهشت...
🇮🇷
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾