eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
956 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
📩چرا میگیم میوه رو کال از درخت چیدیم؟ به این دلیل: «ترامپ: اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.» 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
امام خامنه ای بزودی بیانیه می دهد
نتانیاهو اگر دستش در تفاهمنامه به هیچ جا بند نشه و هیچ دیگی در منافع امریکا براش نجوشه دست به تخریب و برهم زدن تفاهمنامه می کنه و اگر موفق به این هم نشه دست به ترور ترامپ میزنه این از صفات بارز جهود صهیون است . ✍علی علی زاده 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
❁﷽❁ تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله ، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•━━━━━━━•|••••|•━━━━━━━• 🆔https://eitaa.com/b_vatan
🔴خدا را در این پیروزی به یاد داشته باشیم 🔻واقعا حوصله نوشتن را ندارم ولی مطالب خیلی‌ها را می‌خوانم و هم می‌خندم و هم کمی احساس ترس می‌کنم؛ می‌خندم بابت آنهایی که چیزها می‌گفتند و امروز چیزهای دیگر می‌گویند؛ می‌خندم بابت حرف‌های سال‌ها پیش ترامپ مبنی بر تسلیم ایران ه صحبت‌های امروز او که ایران باید موشک داشته باشد، غنی‌سازی کند، به پول‌هایش دسترسی داشته باشد و و در میان بهت و حیرت تمام دیکتاتورهای منطقه که سرگشته از بازی روزگار نمی‌دانند چه باید بکنند آن هزاران میلیارد دلاری که در این سال‌ها هزینه کردند و ایران فقط با چند صد میلیون دلار توانست آنها را به زانو در بیاورد و در میان وحشت روز افزون یهود و آل صهیون ه نمی‌دانند ایرانیان کدام دعا را خواندند و کدام خدا را به پشتیبان داشتند، با گام به مرحله دیگری گذاشته‌ایم که خودمان هم از رسیدن به آن در حیرتیم. 🔻اما چرا ترس؟! ترس از ناباوری و ترس از ندیدن خدایی که ما را به این پیروزی رساند.. ترس از اینکه فکر کنیم این پیروزی فقط و فقط با ابزار دنیایی به دست آمده و اراده الهی در آن دخیل نبوده است! بله واقعاً می‌ترسم که ما فراموش کنیم که چگونه در این سال‌ها که تنها در میان جزیره وحشت در غرب آسیا ایستادیم و جز چند گروه با ایمان که به وعده الهی باور داشتند در کنارمان نبودند، نبردی نابرابر را شروع کردیم و با دادن عزیزترین کسان خود و خلق حماسه‌ای ماندگار و تکرار کربلایی دیگر پیروزمندان از این میدان بیرون آمدیم باید قدر این پیروزی را بدانیم و آن را چون نگینی بر انگشتر هویت خود به یاد خدایی که ما را چنین پیروزی ارزانی داشته برای نسل‌ها به یادگار داشته باشیم... 🔻من به هر شکل با آنچه اتفاق افتاده فکر می‌کنم و آنچه که این روزها برپا می‌گذرد را در آینه تمام حوادثی که بر ما گذشته به تماشا می‌نشینم، جز رحمت و بخشش حضرت دوست چیزی را نمی‌توانم ببینم. پس دست از دعا برای پیروزی نهایی برندارید و بدانید که پیروزی ما هنوز به نهایت نرسیده و ما در آغاز راهی هستیم که برای تثبیت آن باید همچنان در میدان بمانیم. کار را نباید نیمه کاره رها کرد؛ به هیچ عنوان نمی‌شود به این دشمن اعتماد کرد و آنچه را که داده به سادگی پذیرفت. دشمن کینه توز، زخم خورده و پر از درد است و همه تلاشش را خواهد کرد تا درد را دوباره بر ما منتقل کند. این روزها روزهای سرنوشت سازی در تاریخ این آب و خاک است و مراقب باشیم که تک تک رفتار ما دیده می‌شود و محاسبه می‌گردد؛ اگر در این پیروزی سهمی داشته‌ایم آن سهم را افزایش دهیم و اگر هم نداشته‌ایم بدانید که این پیروزی اراده الهی است و باید در مسیر آن قرار گرفت... 🇮🇷
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمدم نبودی وعده ما بهشت... 🇮🇷 ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم. خیر. من از یک «راه طی شده» با شما حرف می‌زنم. من هم سال‌های سال در یکی از دانشکده‌های هنری درس خوانده‌ام. به شب‌های شعر و گالری‌های نقاشی رفته‌ام. موسیقی کلاسیک گوش داده‌ام، ساعت‌ها از وقتم را به مباحثات بیهوده دربارهٔ چیزهایی که نمی‌دانستم گذرانده‌ام. من هم سال‌ها با جلوه‌فروشی و تظاهر به دانایی بسیار زیسته‌ام، ریش پروفسوری و سبیل نیچه‌ای گذاشته‌ام و کتاب انسان تک‌ساحتی هربرت مارکوزه را ـ بی‌آنکه آن زمان خوانده باشم‌اش ـ طوری دست گرفته‌ام که دیگران جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب! فلانی چه کتاب‌هایی می‌خواند، معلوم است که خیلی می‌فهمد… اما بعد خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شده‌ام رو دربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقاً بپذیرم که «تظاهر به دانایی» هرگز جایگزین «دانایی» نمی‌شود، و حتی از این بالاتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمی‌آید. باید در جست‌وجوی حقیقت بود و این متاعی‌است که هرکس به‌راستی طالبش باشد، آن را خواهد یافت و در نزد خویش نیز خواهد یافت… و حالا از یک راه طی شده با شما حرف می‌زنم. -سید مرتضی آوینی 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظریف نویسنده این توافق است یا ترامپ؟ بررسی متن توافق و آنچه سابقا ظریف در افرز نوشته بود و باعث برآشفتگی جمعی ملت شده بود نشان می‌دهد تطابق بسیار زیادی بین آن‌ها وجود دارد و ظاهرا مذاکره کنندگان به نمایندگی از ایشان برای تحقق آنچه ایشان برنامه ریزی کرده بود و صدا و سیما هم آن را خواسته ترامپ دانسته بود به مذاکرات رفته‌اند. اگر شک دارید خودتان می‌توانید این دو را با هم مقایسه کنید. 🇮🇷
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا