12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمدم نبودی وعده ما بهشت...
🇮🇷
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم. خیر. من از یک «راه طی شده» با شما حرف میزنم. من هم سالهای سال در یکی از دانشکدههای هنری درس خواندهام. به شبهای شعر و گالریهای نقاشی رفتهام. موسیقی کلاسیک گوش دادهام، ساعتها از وقتم را به مباحثات بیهوده دربارهٔ چیزهایی که نمیدانستم گذراندهام. من هم سالها با جلوهفروشی و تظاهر به دانایی بسیار زیستهام، ریش پروفسوری و سبیل نیچهای گذاشتهام و کتاب انسان تکساحتی هربرت مارکوزه را ـ بیآنکه آن زمان خوانده باشماش ـ طوری دست گرفتهام که دیگران جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب! فلانی چه کتابهایی میخواند، معلوم است که خیلی میفهمد… اما بعد خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شدهام رو دربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقاً بپذیرم که «تظاهر به دانایی» هرگز جایگزین «دانایی» نمیشود، و حتی از این بالاتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمیآید. باید در جستوجوی حقیقت بود و این متاعیاست که هرکس بهراستی طالبش باشد، آن را خواهد یافت و در نزد خویش نیز خواهد یافت… و حالا از یک راه طی شده با شما حرف میزنم.
-سید مرتضی آوینی
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظریف نویسنده این توافق است یا ترامپ؟
بررسی متن توافق و آنچه سابقا ظریف در افرز نوشته بود و باعث برآشفتگی جمعی ملت شده بود نشان میدهد تطابق بسیار زیادی بین آنها وجود دارد و ظاهرا مذاکره کنندگان به نمایندگی از ایشان برای تحقق آنچه ایشان برنامه ریزی کرده بود و صدا و سیما هم آن را خواسته ترامپ دانسته بود به مذاکرات رفتهاند.
اگر شک دارید خودتان میتوانید این دو را با هم مقایسه کنید.
🇮🇷
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
🏴🏴🏴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
825.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا حدودا ده دقیقه حین روضه داشتن قرآن میخوندن تا لحظهای که روضهخوان، از رقیه خاتون خوند، بعد آقا قرآن رو بغل کردن و اشک ریختن...
🏴🏴🏴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
سند ننگ ابدی دودمان پهلوی
فرح و رضا و یاسمین و نور پهلوی
بی شرف ترین ها
ناموس فروش ترین ها
بی غیرت ترین ها
وطن فروش ترین ها
جاسوس ترین ها
مزدورترین ها
شقی ترین ها
رذل ترین ها و……..،،
در رتبه اول خیانت به کشور در تاریخ ایران زمین
🏴🏴🏴
--------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران