8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 الآن همه باید فریاد بزنیم که نظر اصولی امام انجام بشه نه اینکه بشینیم تماشا کنیم نقض عهد دشمن را.
🔺امام منتظر حرکتهای خودجوش و مطالبهگریهای جدید و فریادهای ماست. نباید منفعل بشیم.
🔺به وظیفه خود عمل کنیم!!!
🔺امامی که به تازگی فرموده بود جای امریکاییها، قعر دریاست، حالا ناچارشده به پذیرش تفاهمنامه. وقتی امام سکوت میکنه، وظیفه ما سکوت نیست. وظیفه ما فریاده. امام، چشمش به ماست و منتظره تا ما دستور قبلیش رو از زمین برداریم.
------------🔻🏴
برایوطن🇮🇷برایایران
🚨سعید ایروانی نماینده ایران در سازمانملل:
انتقال اورانیوم غنیشدهی ایران بهخاک روسیه یا کشور ثالث دیگری یکی از گزینههای رویمیز ایران در مذاکرات است/با رقیقسازی یا انتقال اورانیوم هیچ مشکلی نداریم.
پ.ن:
آقای ایروانی این آروغ بود زدی ؟!
------------🔻🏴
برایوطن🇮🇷برایایران
🔻غریب آبادی: برنامهای برای دسترسی آژانس به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هستهای وجود ندارد.
#وضعیت
🤏🏻خبرکوتاه
❌این طیف نجس غربگرا اگر قدرت مطلق بگیرند دقیقا همین جنایت رو با انقلابی ها و مومنین انجام خواهند داد.
✍ صاحب این اکانت فیک آقای «میم، شین» دلال نفتی از حامیان دو آتشه سید محمد خاتمی و جواد ظریف است.
https://eitaa.com/b_vatan
برای وطن🇮🇷برای ایران
هر موقع اینها یک موضوع را انکار می کنند یقین بدانید اتفاق افتاده است
گروسی: اول باید آگاه شویم مکان اورانیومها کجاست !!!
رئیس آژانس بینالمللی انرژی اتمی ادعا کرد که این آژانس بازرسیهایی را از تأسیسات هستهای ایران انجام خواهد داد.
به گزارش انتخاب، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، روز سهشنبه در مصاحبهای اختصاصی با NHK در توکیو این مطلب را بیان کرد.
گروسی گفت که بازرسیها انجام خواهد شد. او افزود: «ما فکر میکنیم هرچه زودتر بهتر، به ویژه اینکه این توافق بازه زمانی ۶۰ روزه دارد، بنابراین باید بدون اتلاف وقت کار کنیم ابتدا باید مکان اورانیومها تایید شود .»
✍️پیام الیاس کردی، همبنیانگذار موج سوم: نفت به ۷۶ دلار رسید؛ اما ماجرای اصلی جای دیگری است!
▪️آمریکا تمام ذخایر استراتژیک نفت خود را در سقف ۱۲۰ دلاری فروخته و اکنون با قیمت ۷۶ دلاری جایگزین میکند؛ ترامپ بزرگترین نوسانگیر تاریخ آمریکا!
▪️این یعنی سود میلیاردی برای واشنگتن و انرژی ارزانتر برای مردم؛ خرید در کف و فروش در سقف، دقیقاً مثل حرفه ای ها
https://eitaa.com/b_vatan
قبل یا بعد از فتحالمبین، آمدم بیایم دو کوهه، دیدم حسین دم پلیس راه ایستاده. گفتم: کجا؟ گفت: دارم میرم اصفهان. گفتم: خب بیایید سوار بشید با ماشین بریم. گفت: نه من با اتوبوس میرم.
این حرف را زمانی میزد که پانزده، شانزده هزار نیرو زیر دستش بودند، اما او به خودش اجازه نمیداد از بیتالمال کوچکترین استفادهای بکند.
#شهید_حسین_خرازی
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
@QuranMediya30-Room_YasDL.com.mp3
زمان:
حجم:
42.7M
🔊 ترجمه صوتی قرآن
👤 با صدای استاد بهروز رضوی
👈 سورهٔ روم
📩 پیشنهاد میشود اگر شرایط قرائت ندارید، صوت قرآن و ترجمه صوتی آن را در ماشین، منزل، محل کار و... گوش دهید⚘️
------------🔻🏴
برایوطن🇮🇷برایایران