نیروی دریایی سپاه پاسداران:
🔹 در پاسخ به تجاوز اخیر آمریکا، یک هدف آمریکایی در منطقه مورد حمله قرار گرفت.
🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
💠 نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
بسم الله قاصم الجبارین
فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ
🔹️به دنبال نقض آتشبس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمانشکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانهی ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.
🔹️نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
🔹️بر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گستردهتر از این خواهد بود.🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی:
حملات نظامی آمریکا علیه ایران امشب پایان یافت.
برای وطن🇮🇷برای ایران
957K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب همگی بخیر ممنون از همراهی یا حسین ع
14.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 پسر بو تراب، بین تراب، نوه ی بو تراب را گم کرد....💔