eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
956 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
بالاخره با نتیجه مساوی بازی تموم شد . باید منتظر نتیجه بازی بقیه تیم‌ها بمونیم که حذف میشیم یا میریم بالا . ما متخصص هدر دادن موقعیت ها هستیم .
🔻ارزیابی مشاور قالیباف از حملات دیشب در تنگه هرمز مهدی محمدی، مشاور قالیباف: 🔹ما درباره لبنان و پول‌های بلوکه شده هنوز از عملکرد آمریکا راضی نیستیم. 🔹حملات دیشب در واقع بمباران چندین باره نقاطی بود که قبلاً هم بمباران کرده بودند. 🔹برخی افراد به مجرد اینکه بیست سی کشتی از (مسیر عمانی- آمریکایی) تنگه عبور می‌کند نوک پیکان انتقادات را به سمت تیم مذاکره‌کننده می‌گیرند. برای وطن🇮🇷برای ایران
برای وطن🇮🇷برای ایران
🔻ارزیابی مشاور قالیباف از حملات دیشب در تنگه هرمز مهدی محمدی، مشاور قالیباف: 🔹ما درباره لبنان و پول
میگه اونجایی رو زده ک قبلا بمبارون کرده😳 خب ک چی؟ چ ربطی داره! ب خاکت تجاوز شده! چرا سعی دارید بی اهمیت جلوه بدید حملات دشمن رو؟ خدایا بدادمون برس با این ماله کشها!!!
این پیام من رو زیر و رو کرد عزیزان 🔹اسماعیل احمدی برای وطن🇮🇷برای ایران
مجوز آمریکا به اسرائیل برای نقض بند نخست تفاهم‌نامه واشنگتن-تهران 🔹وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای تفسیری از توافق میان لبنان و اسرائیل ارائه کرده که کاملا با اظهارات بنیامین نتانیاهو همسو است و دست رژیم را برای نقض بند نخست تفاهم‌‌نامه با ایران را باز می‌گذارد. وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای تصریح کرده است: 🔹«این توافق روندی روشن و تعریف‌شده برای احیای حاکمیت لبنان، خلع سلاح حزب‌الله و برچیدن زیرساخت‌های اسرائیل ایجاد می‌کند و به اسرائیل اجازه می‌دهد تا بعد از حذف تهدید علیه شهروندانش به مرزهای خودش بازگردد.» 🔹این بیانیه کاملا با اظهارات نتانیاهو همسو است که گفته عقب‌نشینی کامل از خاک لبنان تنها بعد از «حذف تهدید در شمال» و خلع سلاح کامل حزب‌الله صورت خواهد گرفت. 🔹این بیانیه نقض آشکار بند نخست یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران به شمار می‌رود که واشنگتن را به حفظ آتش‌بس در همه جبهه‌ها از جمله لبنان متعهد و ملزم می‌کند. 🔴🔺منتظر پاسخ مسوولان محترم مذاکرات هستیم... 🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
🔴رفتن سوئیس گندم و یونجه آمریکایی آوردن خیلی خب !! نان سوئیس ازگندم آمریکاست!! عجب نمک گیرایی ؟؟؟ بایستی یه جورایی از زیر دِینِ این نمک گیر شدن بر آئیم ، پس گندم را با ذرت و سویا از آمریکا بابت پولهامون تحویل می گیریم ، عجب نمک گیرایی،!!!؟؟ 🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
بانه؛ شلیک به یک ایست بازرسی یا آزمون یک تشکیلات تازه‌ی آشوب؟ 🔹 حمله دیشب به یک ایست بازرسی در بانه را لابد شنیده‌اید؟ آن‌طرف، شب را برای سازماندهی انتخاب کرده‌اند؛ این‌طرف، روز را برای جدل. آن‌طرف، آدم جمع می‌کنند، ساختار می‌چینند، فرمانده می‌سازند؛ این‌طرف، رفیق انقلابی یقه رفیق انقلابی را گرفته است که تو کودتا کرده‌ای! دشمن هیچ‌وقت از شکاف‌ها غافل نمی‌شود؛ از همان‌جا وارد می‌شود که ما سرگرم دعوای خودمانیم. و عملیات دیشب فقط یک هشدار بود.هشدار از راه رسیدنِ طوفانِ مسلحانه در خیابان! اما آیا گوش شنوایی هست؟ 🔹بعضی تیرها برای کشتن شلیک نمی‌شوند؛ برای امتحان کردن شلیک می‌شوند. حمله بانه، بیشتر رنگ و بوی قلق‌گیری دارد تا یک عملیات بزرگ. لابد تشکیلاتی را که تازه ساخته‌اند، به میدان آورده‌اند تا ببینند چرخ‌دنده‌هایش درست می‌چرخد یا نه. فرمان می‌رسد؟ نیروها هماهنگ‌اند؟ زنجیره دستور زیر فشار از هم نمی‌پاشد؟ 🔹 شبکه‌های مخفی، پیش از آنکه آتش را در چند شهر روشن کنند، یک‌بار آتش را در یک نقطه امتحان می‌کنند.مثلا قبل از آن که ماشین ترورشان را روشن کنند،یک بار با زدن قاضی رازینی،موتور ترور را تست زدند.این عملیات هم همان رنگ و بو را دارد. 🔹 اما این فقط آزمون ساختار نیست؛ آزمون آدم‌های تازه‌‌ی ساختار آشوب هم هست. واضح است که بخشی از این نیروها پس از وصل شدن دوباره اینترنت بین‌الملل جذب آن‌ها شده‌اند، طبیعی است که فرماندهان موساد بخواهند وفاداری‌شان را محک بزنند. شعار دادن در خیابان خرجی ندارد؛ ماشه کشیدن خرج دارد. می‌خواهند ببینند این نیرو تا کجا پای کار می‌ایستد؛ حاضر است مأمور ایرانی را هدف بگیرد یا نه؟ اگر نفوذی‌ سیستم امنیتی ایران در میانشان باشد، همین‌جا خودش را لو می‌دهد.ایرانی وطن‌پرست نمی‌تواند ایرانی بکشد.مگر ان‌که تا مغز استخوانش اجنبی‌پرست باشد.مزدور باشد. این، منطق هر تشکیلات مخفی است؛ اول امتحان وفاداری، بعد گسترش عملیات. 🔹 می‌بینید رفقای انقلابی؟ ما در فضای مجازی نشسته‌ایم و به جان هم افتاده‌ایم و یقه‌ی همدیگر را می‌گیریم؛ یکی دیگری را متهم به کودتا می‌کند، آن یکی این یکی را خائن و نادان می‌خواند. آن‌وقت پشت همین گرد و خاک، دشمن آرام‌آرام مشغول سازماندهی است. خیال نکنید ماجرا به همین چند گلوله ختم می‌شود. اگر دستشان برسد، می‌خواهند ناامنی را از یک ایست بازرسی به خیابان‌های چند شهر بکشانند. فتنه، یک‌شبه متولد نمی‌شود؛ ماه‌ها قبل برایش آدم جمع می‌کنند، ساختار می‌چینند و میدان را امتحان می‌کنند. 🔹 و اگر فردا آتشی بزرگ‌تر شعله کشید؛ فتنه‌ای از جنس ۱۸ و ۱۹ دی، تعجب نکنید. روایتش را از همین امروز نوشته‌اند. هنوز حادثه‌ای رخ نداده، مقصرش را در میان خودی‌ها انتخاب کرده‌اند...! 🔹 اما رفقای انقلابی! مطالبه داشتن، عین تکلیف است؛ همان مطالبه‌ای که رهبر انقلاب در بیانیه بر آن تأکید کرده‌اند. تیم مذاکره باید زیر بار مطالبه برود، چون مطالبه، سرمایه‌ای است که پشت میز مذاکره قدرت می‌آورد. اما مطالبه با یقه‌گیری فرق دارد. مطالبه، دست مذاکره‌کننده را پر می‌کند؛ یقه‌گیری، پشت او را خالی می‌کند. یکی سرمایه می‌سازد، دیگری سرمایه را می‌سوزاند. 🔹 افسوس که این حرف‌ها کمتر شنیده می‌شود. دریغا که از همین اکنون، چشم‌انداز تلخی از چشم‌انداز این نزاع می‌توان دید؛ افقی که اگر این نزاع‌های درون‌جریانی ادامه پیدا کند، فردا هزینه‌اش را همه خواهند پرداخت. 🔹دشمن، از اختلاف ما نردبان می‌سازد؛ و ما هنوز خیال می‌کنیم بزرگ‌ترین خطر، رفیقی است که روبه‌روی ما ایستاده، نه دشمنی که آرام‌آرام پشت سرمان صف بسته است.
برای وطن🇮🇷برای ایران
بانه؛ شلیک به یک ایست بازرسی یا آزمون یک تشکیلات تازه‌ی آشوب؟ 🔹 حمله دیشب به یک ایست بازرسی در با
الان ۴۷ ساله با همین دشمنانی که دیشب در بانه به یک پست نیروی انتظامی حمله کردند با فراز و نشیبهائی در حال جنگیم ، اما این دلیل نمی شود که تن به ذلت سازش با قاتل اماممان بدهیم و بدعت عده ای عافیت طلب که از خواست امام جدید جامعه سر باز زده اند انتقاد نکنیم و تندرو خطاب شویم ، خط مشی امام خمینی ره و امام خامنه ای شهید و امام سید مجتبی را همه خوب می‌دانند. مگر کودتا را رهبر شهید روزهای قبل از شهادت اعلام نکردند؟! چه کسانی کودتا کرده اند؟ خارجی وقتی اقدامی بکند اسمش حمله دشمن است نه کودتا ، کودتا را چه کسانی در وفاق با همپالکی هایشان به کمک سیا و موساد انجام دادند ؟ نویسنده این یادداشت چرا آدرس غلط می دهد خب چرا با انقلابی ها وفاق نمی کنید؟ آیا کدخدا اجازه نمی دهد؟! در حال نوشتن پاسخ مفصل تر هستم تقدیم می کنم .
برای وطن🇮🇷برای ایران
بانه؛ شلیک به یک ایست بازرسی یا آزمون یک تشکیلات تازه‌ی آشوب؟ 🔹 حمله دیشب به یک ایست بازرسی در با
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتقدین امروز آتش‌بس هم دقیقا همین سخنان امام خمینی(ره) را بر زبان داشتند و دارند آنها را متهم به تندرو و ضدیت با وحدت می‌کردند و می کنند! گوش کنید اگر تندرو این چنین است ، آرزویش را دارم ،، 🇮🇷 تندروها ،، مخالف آتش بس تحمیلی ،، تندروها ،، جنگ طلب در مقابل متجاوزان آمریکایی و رژیم صهیونی و همپیمانانش ،، تندروها ،، ضد مذاکره سم مضاعف ، تواهمنامه و توافقنامه ی ذلت بار ، ،، تندروها،، ضد آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونی ،، تندرو ، مدافع حریم امنیت کشور و ولایت ،، تندرو ، پیشرفت اقتصاد مقاومتی ، نه گندم و ذرت و سویای آمریکایی ، تندرو ، اثبات ما می توانیم ،،، تندرو ، پای لانچر ماندن و سوختن ، نه لانچر را پایین کشیدن ، تندرو ، یعنی پزشکی تا ساعت ۹ شب در مطب ارایه خدمات ، شام در ماشین خوردن ، همپای همسر تا ساعت یک بامداد پرچم بدست در میدان خیابان به حمایت از امام سید مجتبی خامنه ای ،،، تندرو ، حتما یعنی خونخواهی امام شهید ؟! خب چرا با انقلابیون که یکطرف وفاقتون انها را تندرو می نامند وحدت ندارید؟
. 🔸اگر در مذاکرات، ذره‌ای حسن‌ظن به آمریکا پیدا کنید، سقوط می‌کنید🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هرکه می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای به خانواده‌ات بنویس، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را [به‌عنوان واسطه] می‌آوردند -اگر نمازخوانی داشتند- که با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود. زمان خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «اینها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و همان! یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر کرد و آخرش هم ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون به آنها پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آنها رحم و انسانیت هست. آن روزی که به این مملکت، می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آنهاست. چون امت نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا موشک می‌زنند. برای وطن🇮🇷برای ایران
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علف بخورید اما سلاح اتمی بسازید!‌ پرفسور جان مرشایمر، نظریه پرداز رئالیسم و استاد روابط بین الملل دانشگاه شیکاگو: اگر من به جای سیاست‌مداران ایرانی بودم، برای ساخت سلاح اتمی حتی اگر لازم بود علف می‌خوردم. چون اگر سلاح اتمی داشته باشید، بسیار بعید است که اسرائیل یا آمریکا مجددا به شما حمله کنند. چون از وقوع جنگ هسته‌ای می‌ترسند. ┈┈┈•••༶🌺༶•••┈┈┈‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌿
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا