🕸پ) دعوى قائميت
انا كنا موقناً معترفاً مذعناً ناطقاً ذاكراً قائلًا منادياً مضجاً مصرخاً مصيحاً متكلماً مبلغاً معجاً باعلى الصوت بانه هورب الاعلى و سدرة المنتهى و ملكوت العلى و جبروت العلياء ولاهوت البقاء و روح البهاء و سرالاعظم و كلمة الاتم و مظهر القدم و هيكل الاكرم و رمز المنمنم و رب الامم و البحر المعظم و مطلع الصمدية لولاه ماظهر الوجود و ماعرف المقصود و ما برز جمال المعبود تاللَّه باسمه قد خلقت السماء و مافيها و الارض وما عليها و به موجت البحار و جرت الانهار و اثمرت الاشجار و به حققت الاديان و ظهر جمال الرحمن فواللَّه لويصفه الى آخر الذى لاآخر له لن يسكن فؤادى من عطش حب ذكر أسمائه و صفاته فكيف نفسه المقدس العزيز الجميل».
و عباس افندى در كتاب: تاريخ صدر الصدور [۱] مقام على محمد شيرازى را طبق سياق جمله ذيل: «الوهيت شهودى» خواند: «مقام حضرت اعلى الوهيت شهودى.... و رتبه اين عبد عبوديت حقيقى و هيچ تفسير و تأويل ندارد. »
و از اين روى بر همه تصريحات بابيت و بهائيت كه على محمد شيرازى: باب، قائم، پيامبر بوده است خط بطلان كشيد. چنين راهى كه بابيت و بهائيت طى كرد، كاملًا با عقيده تشيع و عقل سليم و فطرت پاك منطبق است كه بنا به اعتقاد با بيان و بهائيان على محمد شيرازى نه «باب» بود نه «قائم» و نه «پيامبر» و «صاحب شريعت».
ولى در مورد خدائى او نظرى ندارد. زيرا جهت معرفى خصوصيات روحى وخبط دماغ على محمد شيرازى و عفت قلم بابيان و بهائيان ادعاى نهائى، مبنى بر خدائى على محمد شيرازى را مى پذيرد!...
----------
📗[۱]: ص ۲۰۷
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۵
#بهائیت
#دعوی_قائم
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزههای دوازده گانه بهاییت
🔹۱. تحری حقیقت
روزی که چهره هاشان در آتش جهنم دگرگون میشود، میگویند: ای کاش از خداوند و رسول اطاعت کرده بودیم و گویند: پروردگارا! ما از پیشوایانمان اطاعت کردیم، آن گاه آنان ما را به گمراهی کشاندند. پروردگارا! به آنان دو چندان سهم از عذاب بده و لعنتشان کن، بزرگ ترین لعنت ها. (احزاب: ۶۶ - ۶۸)
نکته مهم در این زمینه آن است که تحری حقیقت در بهاییت، شعار و پنداری بیش نیست؛ زیرا از یک سو ادعا میشود هر کس باید با توکل بر خداوند، با گوش خود بشنود و با چشم خود ببیند و بخواند و با عقل خود بیندیشد. از سوی دیگر، بهاءالله، خود، این ادعاها را به کناری میگذارد و میگوید:
فهم کلمات الهیه و درک بیانات حمامات معنویه، هیچ دخلی به علم ظاهری ندارد. این منوط به صفای قلب و تزکیه نفوس و فراغت روح است. [۱]
بنابراین، وقتی شنیدن با گوش و دیدن با چشم و اندیشیدن با عقل که اسباب علم ظاهری اند، تأثیری در فهم کلمات الهیه ندارند، تحری حقیقت نیز ادعایی بیش نخواهد بود.
همچنین مطالعه سرگذشت کسانی که از بهاییت کناره گرفته اند، گویای نبودن آزادی عقیده و اندیشه، در این جماعتِ مدعی تحری حقیقت است. [۲]
📗[۱]:ایقان، ص ۱۶۳.
📗[۲]:نک: مهناز رئوفی، سایه شوم، انتشارات مؤسسه کیهان.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۷
#آموزههای_بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
🔴تلاش بهائیت برای احیاء کمپین مجازی داستان ما یکیســــــــــــــــــــــت
🔹دفتر بروکسل تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از لئوپولدو لوپز گیل نماینده پارلمان اروپا بابت میزبانی کنسرت لوک اسلات و یاس جهت احیای کمپین داستان ما یکیست و تهیه مقدمات مراسمی به بهانه چهلمین سالگرد ده زن بهایی تشکر کرد.
🔸کمپین مذکور اقدام شکست خورده پیروان فرقه ضاله بهائیت با هدف توجه هنجارشکنان داخل کشور به این فرقه بود که پایان آن مراسم یادبودی برای ده زن بهائی در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.
🔺تشکیلات بهائیت میکوشد تا شکست خود در کمپین را با برگزار کردن مراسمی در خرداد ماه و بازتاب تبلیغاتی آن کمی جبران کند؛ لذا با تهیه برنامههائی تلاش دارد توجه افراد و گروههای مختلف را به آن جلب کرده واکنشهای آنها در این زمینه را رسانهای کند.
🔻این گونه اقدامات پیروان میرزا حسینعلی بهاء در جهت بزرگ نمائی فرقه گمراه از پوچی و تهی بودن آن از اصول اعتقادی صحیح و باورپذیر حکایت دارد.
#بزرگنمائی
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
💢همسویی بهائیت و نهضت آزادی
🔹دیان علائی نماینده تشکیلات بهائی، ۱۹ فروردین با انتشار پیامی از دریافت جایز انجمن حقوق بینالملل ایالات متحده (ASIL) توسط رؤیا برومند مدیر بنیاد عبدالرحمن برومند ابراز خوشحالی بسیار کرد.
🔸رؤیا برومند فرزند عبدالرحمن برومند عضو جبهه ملی و رئیس هیئت اجرائی نهضت مقاومت ملی است که در راه مخالفت با جمهوری اسلامی بنیاد برومند را به بهانه بررسی حقوق بشر در ایران تأسیس کرده است.
♦️رؤیا برومند ۱۷ فروردین مدال Guler T. Butcher را از انجمن حقوق بینالملل ایالات متحده (ASIL) به عنوان سپاسگزاری از فعالیتهای وی علیه جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.
🔺خوشحالی نماینده تشکیلات بهائی و نوع پیام وی به رؤیا برومند نشان از رابطه نزدیک آنها و احتمال نفوذ فرقه ضاله بهائیت در این بنیاد دارد؛ این موضوع شاهدی بر همکاری تشکیلات بهائی با معاندین جمهوری اسلامی ایران است.
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
🕸دوم. فعالیت کنونى بهائیت در رابطه با ایران
🔹ب. داخل کشور:
۱. تغییر ذهنیت مردم ایران درباره این تشکیلات از یک مسلک منحرف و دستگاه جاسوسى براى بیگانگان، به شهروندانى عادى و بى خطر با شیوه هاى مختلف از جمله مظلوم نمایى و بهره گیرى از محافل جهانى مانند سازمان حقوق بشر.
۲. پخش مداوم شبهات فکرى و عقیدتى در باره اصول و فروع دین اسلام خاصه تشیع، از طریق رسانه هاى دیدارى، شنیدارى و نوشتارى به ویژه اینترنت.
۳. ترویج فمنیسم در جهت معارضه با استحکام و سلامت پایه هاى خانواده و تضعیف احکام اسلام.
۴. تلاش جهت نفوذ در ساختار سیاسى براى دستیابى به اسرار نظام، کم کردن حساسیتها و مقاومتهاى مسولان نظام درباره فرقه بهائیت و کمرنگ جلوه دادن خطر این فرقه؛ به عنوان نمونه سران تشکیلات بهائى در ایران با برخى از کاندیداهاى مستقل مجلس وارد مذاکره شده و به این کاندیداها گفته بودند که ما بهائى ها این تعداد رأى داریم و حاضریم به نفع شما وارد صحنه شویم به این شرط که اگر شما وارد مجلس شدید از حقوق ما دفاع کنید. سید کاظم موسوى (گفت و گو)، خبرگزارى فارس، ۱۳۸۷/۲/۳. همچنین در این زمینه شاهد دستورالعمل فرقه ضاله بهائیت به پیروان خویش براى شرکت در کنکور سال ۱۳۸۶ مى باشیم؛ این دستورالعمل هنگامى صادر شد که سازمان سنجش ستون مذهب را در فرمهاى ثبت نام مراکز آموزش عالى کشور حذف کرد. در چنین شرایطى فرقه ضاله بهائیت تلاش مى کند عناصر خویش را بعد از اخذ مدارک تحصیلى دانشگاهى به مراکز دولتى نفوذ داده و اهداف استعمارى اربابان خود را دنبال نماید. روزنامه جمهورى اسلامى، ستون جهت اطلاع، ۱۳۸۵/۱۰/۱۱.
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
▪️محل اراده خداوند▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜عَنْ أَبِي اَلْحَسَنِ اَلثَّالِثِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ:
إِنَّ اَللَّهَ جَعَلَ قُلُوبَ اَلْأَئِمَّةِ مَوْرِداً لِإِرَادَتِهِ فَإِذَا شَاءَ اَللَّهُ شَيْئاً شَاءُوهُ وَ هُوَ قَوْلُ اَللَّهِ «وَ مٰا تَشٰاؤُنَ إِلاّٰ أَنْ يَشٰاءَ اَللّٰهُ».
📄امام هادی علیه السلام فرمودند:
خداوند قلبهای ائمه علیهم السلام را محل اراده خود کرده است؛ وقتی خداوند چیزی را بخواهد، آنها همان چیز را میخواهند، و این همان سخن اوست [که فرمود]: «و تا خدا پروردگار جهانها نخواهد، [شما نیز] نخواهید خواست»
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 بصائر الدرجات ج ۱، ص ۵۱۷
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
🕸ت) مبشر من يظهره اللَّه
على محمد شيرازى، ظهور خود را، در رديف ظهورات سابقه، مانند حضرت موسى، حضرت عيسى، و حضرت محمد بن عبداللَّه صلى الله عليه و آله قرار داده! و معتقد است كه با ظهورش دين جديدى به نام بيان تحقق پذيرفته است.
كيفيت چنين ادعائى از نظر على محمد شيرازى در باب السابع من الواحد الثانى از كتاب بيان فارسى [۱] چنين مورد شناسائى قرار گرفته شده است:
«الواحد الثانى فى بيان يوم القيمة»، خلاصه اين باب آنكه «مراد از يوم قيامت ظهور شجره حقيقت است و مشاهده نمى شود كه احدى از شيعه يوم قيامت را فهميده باشد بلكه همه موهوماً امرى را توهم نموده كه عنداللَّه حقيقت ندارد و آنچه عنداللَّه و عند عرف اهل حقيقت مقصود از يوم قيامت است اين است كه از وقت ظهور شجره حقيقت در هر زمان به هر اسم الى حين غروب آن يوم قيامت است؛ مثلًا از يوم بعثت عيسى تا يوم عروج آن قيامت موسى بود كه ظهور اللَّه در آن زمان ظاهر بود به ظهور آن حقيقت كه جزا داد هر كس مؤمن به موسى بود به قول خود و هر كس مؤمن نبود جزا داد به قول خود زيرا كه ما شهد اللَّه در آن زمان ماشهداللَّه فى الانجيل بود، و بعد يوم بعثت رسول اللَّه تا يوم عروج آن قيامت عيسى بود كه شجره حقيقت ظاهر شده در هيكل محمديه و جزا داد هر كس مؤمن به عيسى بود و عذاب فرمود به قول خود هر كس كه مؤمن به آن نبود و از حين ظهور شجره بيان الى ما يغرب قيامت رسول اللَّه است كه در قرآن خداوند وعده فرموده كه اول آن بعد از دو ساعت و يازده دقيقه از شب پنجم جمادى الاول (صح الاولى) سنه هزار و دويست و شصت كه سنه هزار و دويست و هفتاد بعثت مى شود اول يوم قيامت قرآن بوده و الى غروب شجره حقيقت قيامت قرآن است زيرا كه شى ء تا به مقام كمال نرسد قيامت آن نمى شود و كمال دين اسلام الى اول ظهور منتهى شد و از اول ظهور تا حين غروب آغاز شجره اسلام آنچه هست ظاهر مى شود. و قيامت بيان در ظهور من يظهره اللَّه هست زيرا كه امروز بيان در مقام نطفه است و در اول ظهور من
يظهره اللَّه آخر كمال بيان است. ظاهر مى شود كه ثمرات اشجارى كه غرس كرده بچيند چنانچه ظهور قائم آل محمد بعينه همان ظهور رسول اللَّه هست ظاهر نمى شود الا آنكه اخذ ثمرات اسلام را از آيات قرآنيه كه در افئده مردم غرس فرموده نمايد و اخذ ثمره اسلام نيست الّا ايمان به او و تصديق به او و حال كه ثمره بر عكس بخشيد و در بحبوحه اسلام ظاهر شده و كل به نسبت او اظهار اسلام مى كنند و او را به غير حق در جبل ماكو ساكن مى كنند. »
----------
[۱]: نسخه سال ۱۱۳۰ ه ق.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۲۱۶-۲۱۷
#بهائیت
#دعوی_قائم
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزههای دوازده گانه بهاییت
۲. وحدت عالم انسانی
از دیگر آموزههای دوازده گانه بهاییان، وحدت عالم انسانی است. تمام انسانها خواهان جهانی متحدند که در آن همدل و یار و همراه هم باشند، ولی این وحدت در صورتی ارزش دارد که بر پایه ایمان باشد. وحدت عالم انسانی به آن معنا که در بهاییت آمده است، در اسلام پذیرفته نیست، بلکه برخلاف خرد و وجدان است. اسلام نه تنها با این وحدت بی معنا مخالف است، بلکه کافران سیاه دل را از چهارپایان هم بدتر میداند. شوقی افندی،
وحدت عالم انسانی را سرآمد تمام آموزههای بهایی معرفی کرده و در آثار عبدالبهاء آمده است:
جفاکار را مانند وفادار به نهایت محبت رفتار کنید و گرگان خون خوار را مانند غزالان ختن و ختا، مشک معطر به مشام رسانید. [۱]
----------
📗[۱]: مکاتیب، ص۱۶۰.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۹۷-۹۸
#آموزههای_بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
17.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران!!
🔹اعضاي فرقه ضاله بهائيت در راستاي عملياتي كردن برنامههاي اسلام ستيزانه كانونهای صهيونيستی به ترويج بيحجابی در جامعه اسلامی ايران و مردم مسلمان روی آوردند.
🔹آنها در دوران قاجار از طريق انجمنها و كانونهای وابسته سعي در زمينه سازيهاي ذهني بخصوص از راه القاي سبك زندگي و شيوههاي رفتاری غربیها داشتهاند و با روی كار آمدن رضاخان و حضور بهائيان و فراماسونرها در دستگاههای مختلف و اصطلاح فرهنگي سياسي پهلوي اول اسلامزدايي و به خصوص ترويج بيحجابی روندي علنیتر و رسمی طرح يافت وسايل ارتباط جمعي نظير مطبوعات كتاب تئاتر و سينما مهمترين نقش را در اين ميان ايفا كرد و پيش از هر اقدام رسمی و علني زمينههای ذهني آن را در جامعه بوجود آورد.
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سخنان بسیار مهم مقام معظم رهبری
🇮🇷رهبر معظم انقلاب:
⭕️❌همانطور که بنی اسراییل با مقاومت کردنشان موسی علیه السلام را آوردند
شما هم با مقاومت و استقامت کردنتون امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را بیاورید.....
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#اللهم_احفظ_قائدنا_الامام_خامنه_ای_مدظله
🚫@bahaiyat🚫