eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.5هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🕸پ) دعوى قائميت قائم آل محمد او است! و حسينعلى ميرزا وعباس افندى به اين حقيقت دستيابى پيدا كردند كه چنانچه شخص على محمد شيرازى در «باب السّابع من الواحد الثانى» كتاب: «بيان فارسى» اظهار و اعتراف كرده بود؛ از همان شب پنجم جمادى الاولى ۱۲۶۰ ه ق به مقام نبوت و رسالت نايل و سرآغاز نسخ قرآن و اسلام بوده. دعاوى بابيت و قائميت از همان سال نخست دعوى بابيت، بى اساس و دروغ بوده است و اساساً به زعمشان ابواب و نواب و قائميت در تشيّع معلول روايات كذب و نوابى كاذب بوده است! با اين همه بهائيت به طى سريع چنين مدارجى اكتفاء نكرد و تصريحات على محمد شيرازى را كه در كتاب: «لوح هيكل الدين» [۱] مبنى بر ادعاى خدائى على محمد شيرازى با اين بيان «إن على قبل نبيل ذات اللَّه وكينونيه» را مورد تأييد قرار داد. ميرزا حسينعلى بهاء در كتاب: بديع الوهيت على محمد شيرازى را چنين تأييد و تصويب كرد: «اينكه نوشته همان حضرت باب كه شما او را رب اعلى مى دانيد از اين كلمه معلوم مى شود كه شما رب اعلى نمى دانيد و يا تقيه نموده ايد مثل مرشدين شما كه در بعضى از مواضع انكار مى نمايند و تبرّى مى جويند و به اطراف پشته پشته كتب مجعوله در اثبات حقيقت خود مى فرستند و شما و كل من فى السموات و الارض جميعاً بدانند. ---------- [۱]: ص ۵، ضميمه كتاب بيان عربى، همچنين مراجعه شود به «رساله للثّمرة»، ص ۱۵، على محمد شيرازى در آغاز اين رساله خطاب به صبح ازل چنين مى نويسد: للثمرة بسم اللَّه الازل الازل انّنى انا اللَّه لااله الا انا الوحاد الوحيد اننى انا اللَّه لااله الا انا الاحاد الاحيد اننى انا اللَّه لااله الا انا الصماد الصميد اننى انا اللَّه لا اله إلا انا الفراد الفريد اننى انا اللَّه لا اله الا انا السراج السريج اننى انا اللَّه لا اله الا انا الجذاب الجذيب اللَّه اكبر تكبيراً كبيراً هذا كتاب من عند اللَّه المهيمن القيوم الى اللَّه المهيمن القيوم، اللَّه اقدس بسم اللَّه الرحمن الرحيم بسم اللَّه الاله ذى الالهين قل اللهم انك انت سبحانك السموات و الارض و بينها.... بسم اللَّه الا منع الاقدس سبحانك اللهمّ يا الهى لاشهدنك و كل شي ء على انك انت اللَّه لا اله الا انت! 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۵ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️بوزینه و خوک محشور می شوند▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜قَالَ أَبوجَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: يُحْشَرُ اَلْمُكَذِّبُونَ بِقَدَرِ اَللَّهِ مِنْ قُبُورِهِمْ قَدْ مُسِخُوا قِرَدَةً وَ خَنَازِيرَ. 📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند: كسانى كه تقدیرالهی را تكذيب كنند در گورشان مسخ گشته و بصورت بوزينه و خوک محشور خواهند شد. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 ثواب الأعمال ج ۱، ص ۲۱۲ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
48.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 نقش پارلمان جهانی ادیان در گسترش بهائیت 🎙استاد: دکتر جهانی 🚫@bahaiyat🚫
🔴عصبانیت شبکه بهایی من و تو از سریال مشاور!! ▪️سریال مشاور با استفاده از مفاهیم اسلامی و با حضور یک طلبه در نقش مشاور به حل مشکلات و مسائل مربوط به خانواده و جوانان را دنبال میکند، باعث شده شبکه معاند و بهایی من وتو درصدد تخریب این سریال بربیاید. ▪️این شبکه که همواره درصدد تخریب مفاهیم دینی و اخلاقی در جامعه اسلامی ایران است با تمسخر سریال مشاور شبکه دو، بار دیگر ضدیت خود را با مفاهیم اسلامی و اخلاقی نشان داد. 🚫@bahaiyat🚫
🔴گفتمان‌ سازی بهائیت به‌ نفع زنان اخلال گر در نظم امنیتی ایران 🔹سایت وابسته به بنیاد بهائی ۱۹ اسفند از انتشار کتابی با عنوان: «زنان فراموش‌ شده، قصة زندانیان بند نسوان» خبر داد. 🔸این رسانه بهائی در تشریح کتاب مذکور نوشت: این مجموعه، روایتی از زندگی زندانیان زن عادی و غیرسیاسی است که جز صفحه حوادث روزنامه‌ها، کمتر جائی ردی از آنها دیده می‌شود. ♦️نویسنده در این کتاب قصد دارد وضعیت زندان زنان در ایران را بسیار اسفناک تصویرسازی کرده، در سه بخش نظام را عامل ایجاد چنین وضعیتی معرفی کند. 🔻زنان و بحث‌های مربوط به آن همیشه از موضوعات قابل‌ توجه برای مخاطب در عرصه تألیفات بوده است. در میان این موضوعات بحث زندان زنان و داستان‌سازی درباره آن تأثیرات خاصی در مباحث حقوق بشری داشته مخاطبین بیشتری به خود جذب می‌کند از همین رو رسانه بهائی تلاش دارد با استفاده از آن به اهداف خود در ایران دست یابد. 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۱. تحری حقیقت تحری حقیقت، به معنای آزادسازی حقیقت است؛ یعنی انسان باید آزادانه عقیده اش را انتخاب کند. آزادی در انتخاب عقیده در تمام ملل و ادیان، اصلی پذیرفته شده است و امتیاز بشر، در همین مسئله است. قرآن نیز به عنوان منشور هدایت و آخرین کتاب آسمانی، بر این مورد تأکید بسیار کرده و تقلید کورکورانه از پدران، پیروی از بزرگان منحرف قوم و پذیرفتن آنچه را اکثریت می‌گویند، نکوهش کرده است. نمونه‌هایی از آیات قرآن را در این زمینه می‌آوریم: ● و چون به ایشان گفته شود به سوی فرستاده الهی و پیامبر بیایید، می‌گویند: آنچه نیاکانمان را برآن یافته ایم برای ما کافی است. حتی اگر نیاکانشان چیزی ندانسته باشند. (مائده: ۱۰۴) ● بلکه گویند ما پدرانمان را بر عقیده ای یافته ایم و با پیروی از آنان، هدایت شده ایم و بدین سان پیش از تو در هیچ آبادی، هشدار دهنده ای نفرستادیم مگر آنکه نازپروردگان آن قریه گفتند: ما پدرانمان را بر عقیده ای یافتیم و ما دنباله رو آنان هستیم. بگو حتی اگر برای شما راهنما تر از آنچه پدرانتان را پیرو آن یافتید، بیاوریم؟ گفتند: ما رسالت شما را منکریم. پس از ایشان انتقام گرفتیم. پس بنگر که عاقبت منکران چه بوده است. (زخرف: ۲۲ و ۲۳) 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۶ 🚫@bahaiyat🚫
🕸تشکیلات بهائیت و جواز توهین به مقدسات سردمداران فرقه ضاله بهائیت از همان بدو فعالیت، جمیع منتقدان و مخالفان را با طعن و ناسزا مخاطب قرار می دادند و می کوشیدند تا با این رویه بحث را از مسیر منطقی آن منحرف کنند. برای نمونه، بها، خدای خود خوانده بهائیان بر سر مسند ریاست فرقه، اقسام توهین ها را نثار برادر خویش کرد و تا آنجا پیش رفت که با صراحت تمام، حرام زادگی صبح ازل را اعلام داشت.( مائده آسمانی، جزء اول، ص ۴۰) بها نه تنها منتقدان، بلکه همه کسانی که حاضر نشده اند تابع مدعیات و زیاده خواهی های او شوند را به شدت دشنام می دهد و آنان را نفوس خبیثه می نامد. وی در این خصوص می نویسد: : بر هر نفسی الیوم لازم که از انفس خبیثه مشرکه اجتناب نماید».(حسینعلی نوری، بدیع (در جواب اسئله قاضی)، چاپ سنگی از روی نسخه خطی، کاتب: حرف الزاء، ربیع الاول، ص ۳۵۰) بها در ادامه نزاع و پرخاشی که با مخالفان دارد چنین می گوید، هرکس از بهائیان که برای منتقدان وی شانی انسانی قائل شود، خود نیز دیگر از مرتبه انسانی افول کرده مورد بایکوت فرقه ای قرار می گیرد. بها در این خصوص می نویسد: «برای اثبات مظهر احدیة الیوم هر نفسی بر احدی از معرضین من، اعلاهم أو ادناهم (بزرگ و کوچکشان)، ذکر انسانیت نماید، از جمیع فیوضات رحمانی محروم است، تا چه رسد که بخواهد از برای آن نفوس، رتبه و مقام نماید».(حسینعلی نوری، بدیع (در جواب اسئله قاضی)، چاپ سنگی از روی نسخه خطی، کاتب: حرف الزاء، ربیع الاول، ص ۱۴۰) رویه سرکردگان بهائیت، زیاده روی در توهین و هتاکی به منتقدان بوده و از این رو اغلب بحث را از حالت فردی خارج و تا اهانت به تیره و نژاد مخاطب پیش می بردند. در هیمن راستا، بها وقتی از حکومت عثمانی رنجید، در حکمی سفیهانه به ترک و ترک زبانان اهانت کرد و با بی شرمی تمام گفت: «اُترُکُوا التُرُوک و لَو کانَ اَبُوک، اِن احِبُّوک اکلُوک و اِن ابغضُوک قَتَلُوک؛ از تُرک زبان‌ها دوری کن و فاصله بگیر، اگرچه پدرت باشد. چرا که اگر دوستت بدارد، خواهَدَت خورد و اگر دشمن بدارد خواهَدَت کشت»(اسدالله فاضل مازندرانی، اسرالآثار خصوصی، بی‌جا: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، ۱۲۴ بدیع، ج ۲، ص ۱۵۴.) عبدبها، فرزند بها و دومین سرکرده بهائیان نیز به شیوه پدر با مخالفان و جمیع ابناء بشر طی طریق می کرد و آن ها را با اقسام دشنام ها می خواند. برای نمونه، وی در نوشته های خود، مردم آفریقا را پَست‌تر از حیوان دانسته و می نویسد: “مثلاً چه فرق است میان سیاهان افریک و سیاهان امریک؟! این‌ها (سیاهان آفریقایی) خلق الله البقر علی صورة البشرند. ‏آنان (سیاهان آمریکایی) متمدن و با هوش و فرهنگ ” با این وصف، هتاکی و اهانت چیزی ریشه دار در فرقه ضاله بهائیت است و امروزه نیز مهره های این جریان جاسوسی مکرر با توهین و اتهام زنی در صدد کتمان خیانت های خویش می باشند. حال، جالب است مهره های رسانه ای بهائیت مکرر پیام هایی را به نقل از نهادهای حقوق بشری بازنشر می کنند که در آن از مردم ایران خواسته شده نسبت به توهینی که به مقدسات شان می شود بی تفاوت باشند. در یکی از پیام ها چنین آمده: ما از مقامات ایرانی می‌خواهیم که توهین به مقدسات را جرم زدایی کنند و گام‌های معناداری برای تضمین حق آزادی مذهب یا عقیده و آزادی عقیده و بیان بدون تبعیض بردارند. حال افرادی که چنین خواسته ای دارند ابتدا از فرقه ضاله بهائیت آغاز کنند و از آن ها بخواهند تا در برابر نقدها و برخوردها خویشتن دار باشند چراکه آنان نیز مانند سردمداران شان در کمال وقاحت، به اتهام و اهانت مخالفان مشغول هستند. در حقیقت، تمام جهد نهادهای به ظاهر حقوق بشری برای این است که عملکرد ضدایرانی و ضداسلامی فرقه ضاله بهائیت را موجه سازی نمایند و از این رو از ملت ایران می خواهند راه بی غیرتی را در خصوص کشور و مذهب شان در پیش گیرند. 🚫@bahaiyat🚫
⭕️تلاش بهائیت در حوزه اقتصادی و نقش زنان در آفریقــــــــــــــــــــا 🔹دفتر تشکیلات بهائی با انتشار اطلاعیه‌ای در ۳ اردیبهشت از افراد و سازمان‌های مختلف دعوت کرد تا ۶ اردیبهشت در میزگردی مجازی با عنوان «توافقنامه منطقه آزاد تجاری قاره آفریقا (AfCFTA) و نقش حیاتی زنان در توسعه جامعه» شرکت کنند. 🔸نمایندگی تشکیلات فرقه ضالا بهائیت هدف این رویداد را "کشف پتانسیل زنان در آفریقا برای بهره‌مندی از AfCFTA و کمک به توسعه جامعه" بیان کرد. 🔺تشکیلات بهائیت مدتهاست برنامه‌های خاصی برای گسترش این فرقه ضاله در قاره آفریقا اجرا کرده و از شرائط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این منطقه جهت پیشبرد مقاصد خویش نهایت استفاده را می‌برد. 🔹کشورهای غربی و اتحادیه اروپا نیز که با هدف توسعه استعمارگری نوین خویش به کشورهای آفریقائی توجه دارند برنامه‌ها و طرح‌های تشکیلات بهائیت در این قاره را همسو با اهداف خود دانسته در اجرای آنها به این فرقه گمراه کمک می‌کنند. 🔻سوء استفاده بهائیت و اتحادیه اروپا از روزنه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشورهای آفریقائی با هدف نفوذ هر بیشتر در این مناطق صورت‌ گرفته استحاله فرهنگی به نفع بهائیت و وابستگی کامل اقتصادی آنها به غرب را به دنبال دارد. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️شباهت به یهودیت و مسیحیت▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَا اَللَّيْلُ بِاللَّيْلِ وَ لاَ اَلنَّهَارُ بِالنَّهَارِ أَشْبَهَ مِنَ اَلْمُرْجِئَةِ بِالْيَهُودِ وَ لاَ مِنَ اَلْقَدَرِيَّةِ بِالنَّصْرَانِيَّةِ. 📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند: شب نسبت به شب و روز نسبت به روز شبيه‌تر از مرجئه به يهود و قدريّه به مسيحيت نيست. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 ثواب الأعمال ج ۱، ص ۲۱۳ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸پ) دعوى قائميت انا كنا موقناً معترفاً مذعناً ناطقاً ذاكراً قائلًا منادياً مضجاً مصرخاً مصيحاً متكلماً مبلغاً معجاً باعلى الصوت بانه هورب الاعلى و سدرة المنتهى و ملكوت العلى و جبروت العلياء ولاهوت البقاء و روح البهاء و سرالاعظم و كلمة الاتم و مظهر القدم و هيكل الاكرم و رمز المنمنم و رب الامم و البحر المعظم و مطلع الصمدية لولاه ماظهر الوجود و ماعرف المقصود و ما برز جمال المعبود تاللَّه باسمه قد خلقت السماء و مافيها و الارض وما عليها و به موجت البحار و جرت الانهار و اثمرت الاشجار و به حققت الاديان و ظهر جمال الرحمن فواللَّه لويصفه الى آخر الذى لاآخر له لن يسكن فؤادى من عطش حب ذكر أسمائه و صفاته فكيف نفسه المقدس العزيز الجميل». و عباس افندى در كتاب: تاريخ صدر الصدور [۱] مقام على محمد شيرازى را طبق سياق جمله ذيل: «الوهيت شهودى» خواند: «مقام حضرت اعلى الوهيت شهودى.... و رتبه اين عبد عبوديت حقيقى و هيچ تفسير و تأويل ندارد. » و از اين روى بر همه تصريحات بابيت و بهائيت كه على محمد شيرازى: باب، قائم، پيامبر بوده است خط بطلان كشيد. چنين راهى كه بابيت و بهائيت طى كرد، كاملًا با عقيده تشيع و عقل سليم و فطرت پاك منطبق است كه بنا به اعتقاد با بيان و بهائيان على محمد شيرازى نه «باب» بود نه «قائم» و نه «پيامبر» و «صاحب شريعت». ولى در مورد خدائى او نظرى ندارد. زيرا جهت معرفى خصوصيات روحى وخبط دماغ على محمد شيرازى و عفت قلم بابيان و بهائيان ادعاى نهائى، مبنى بر خدائى على محمد شيرازى را مى پذيرد!... ---------- 📗[۱]: ص ۲۰۷ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۵ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۱. تحری حقیقت روزی که چهره هاشان در آتش جهنم دگرگون می‌شود، می‌گویند: ای کاش از خداوند و رسول اطاعت کرده بودیم و گویند: پروردگارا! ما از پیشوایانمان اطاعت کردیم، آن گاه آنان ما را به گمراهی کشاندند. پروردگارا! به آنان دو چندان سهم از عذاب بده و لعنتشان کن، بزرگ ترین لعنت ها. (احزاب: ۶۶ - ۶۸) نکته مهم در این زمینه آن است که تحری حقیقت در بهاییت، شعار و پنداری بیش نیست؛ زیرا از یک سو ادعا می‌شود هر کس باید با توکل بر خداوند، با گوش خود بشنود و با چشم خود ببیند و بخواند و با عقل خود بیندیشد. از سوی دیگر، بهاءالله، خود، این ادعاها را به کناری می‌گذارد و می‌گوید: فهم کلمات الهیه و درک بیانات حمامات معنویه، هیچ دخلی به علم ظاهری ندارد. این منوط به صفای قلب و تزکیه نفوس و فراغت روح است. [۱] بنابراین، وقتی شنیدن با گوش و دیدن با چشم و اندیشیدن با عقل که اسباب علم ظاهری اند، تأثیری در فهم کلمات الهیه ندارند، تحری حقیقت نیز ادعایی بیش نخواهد بود. همچنین مطالعه سرگذشت کسانی که از بهاییت کناره گرفته اند، گویای نبودن آزادی عقیده و اندیشه، در این جماعتِ مدعی تحری حقیقت است. [۲] 📗[۱]:ایقان، ص ۱۶۳. 📗[۲]:نک: مهناز رئوفی، سایه شوم، انتشارات مؤسسه کیهان. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۷ 🚫@bahaiyat🚫
🔴تلاش بهائیت برای احیاء کمپین مجازی داستان ما یکیســــــــــــــــــــــت 🔹دفتر بروکسل تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از لئوپولدو لوپز گیل نماینده پارلمان اروپا بابت میزبانی کنسرت لوک اسلات و یاس جهت احیای کمپین داستان ما یکیست و تهیه مقدمات مراسمی به بهانه چهلمین سالگرد ده زن بهایی تشکر کرد. 🔸کمپین مذکور اقدام شکست‌ خورده پیروان فرقه ضاله بهائیت با هدف توجه هنجارشکنان داخل کشور به این فرقه بود که پایان آن مراسم یادبودی برای ده زن بهائی در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. 🔺تشکیلات بهائیت می‌کوشد تا شکست خود در کمپین را با برگزار کردن مراسمی در خرداد ماه و بازتاب تبلیغاتی آن کمی جبران کند؛ لذا با تهیه برنامه‌هائی تلاش دارد توجه افراد و گروه‌های مختلف را به آن جلب کرده واکنش‌های آنها در این زمینه را رسانه‌ای کند. 🔻این‌ گونه اقدامات پیروان میرزا حسینعلی بهاء در جهت بزرگ‌ نمائی فرقه گمراه از پوچی و تهی بودن آن از اصول اعتقادی صحیح و باورپذیر حکایت دارد. 🚫@bahaiyat🚫
💢همسویی بهائیت و نهضت آزادی 🔹دیان علائی نماینده تشکیلات بهائی، ۱۹ فروردین با انتشار پیامی از دریافت جایز انجمن حقوق بین‌الملل ایالات متحده (ASIL) توسط رؤیا برومند مدیر بنیاد عبدالرحمن برومند ابراز خوشحالی بسیار کرد. 🔸رؤیا برومند فرزند عبدالرحمن برومند عضو جبهه ملی و رئیس هیئت اجرائی نهضت مقاومت ملی است که در راه مخالفت با جمهوری اسلامی بنیاد برومند را به بهانه بررسی حقوق بشر در ایران تأسیس کرده است. ♦️رؤیا برومند ۱۷ فروردین مدال Guler T. Butcher را از انجمن حقوق بین‌الملل ایالات متحده (ASIL) به عنوان سپاسگزاری از فعالیت‌های وی علیه جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد. 🔺خوشحالی نماینده تشکیلات بهائی و نوع پیام وی به رؤیا برومند نشان از رابطه نزدیک آنها و احتمال نفوذ فرقه ضاله بهائیت در این بنیاد دارد؛ این موضوع شاهدی بر همکاری تشکیلات بهائی با معاندین جمهوری اسلامی ایران است. 🚫@bahaiyat🚫
🕸دوم. فعالیت کنونى بهائیت در رابطه با ایران 🔹ب. داخل کشور: ۱. تغییر ذهنیت مردم ایران درباره این تشکیلات از یک مسلک منحرف و دستگاه جاسوسى براى بیگانگان، به شهروندانى عادى و بى ‏خطر با شیوه‏ هاى مختلف از جمله مظلوم ‏نمایى و بهره گیرى از محافل جهانى مانند سازمان حقوق بشر. ۲. پخش مداوم شبهات فکرى و عقیدتى در باره اصول و فروع دین اسلام خاصه تشیع، از طریق رسانه ‏هاى دیدارى، شنیدارى و نوشتارى به ویژه اینترنت. ۳. ترویج فمنیسم در جهت معارضه با استحکام و سلامت پایه‏ هاى خانواده و تضعیف احکام اسلام. ۴. تلاش جهت نفوذ در ساختار سیاسى براى دستیابى به اسرار نظام، کم‏ کردن حساسیت‏ها و مقاومت‏هاى مسولان نظام درباره فرقه بهائیت و کمرنگ جلوه دادن خطر این فرقه؛ به عنوان نمونه سران تشکیلات بهائى در ایران با برخى از کاندیداهاى مستقل مجلس وارد مذاکره شده و به این کاندیداها گفته بودند که ما بهائى‏ ها این تعداد رأى داریم و حاضریم به نفع شما وارد صحنه شویم به این شرط که اگر شما وارد مجلس شدید از حقوق ما دفاع کنید. سید کاظم موسوى (گفت و گو)، خبرگزارى فارس، ۱۳۸۷/۲/۳. همچنین در این زمینه شاهد دستورالعمل فرقه ضاله بهائیت به پیروان خویش براى شرکت در کنکور سال ۱۳۸۶ مى ‏باشیم؛ این دستورالعمل هنگامى صادر شد که سازمان سنجش ستون مذهب را در فرم‏هاى ثبت نام مراکز آموزش عالى کشور حذف کرد. در چنین شرایطى فرقه ضاله بهائیت تلاش مى ‏کند عناصر خویش را بعد از اخذ مدارک تحصیلى دانشگاهى به مراکز دولتى نفوذ داده و اهداف استعمارى اربابان خود را دنبال نماید. روزنامه جمهورى اسلامى، ستون جهت اطلاع، ۱۳۸۵/۱۰/۱۱. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️محل اراده خداوند▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜عَنْ أَبِي اَلْحَسَنِ اَلثَّالِثِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: إِنَّ اَللَّهَ جَعَلَ قُلُوبَ اَلْأَئِمَّةِ مَوْرِداً لِإِرَادَتِهِ فَإِذَا شَاءَ اَللَّهُ شَيْئاً شَاءُوهُ وَ هُوَ قَوْلُ اَللَّهِ «وَ مٰا تَشٰاؤُنَ إِلاّٰ أَنْ يَشٰاءَ اَللّٰهُ». 📄امام هادی علیه السلام فرمودند: خداوند قلب‌های ائمه علیهم السلام را محل اراده خود کرده است؛ وقتی خداوند چیزی را بخواهد، آن‌ها همان چیز را می‌خواهند، و این همان سخن اوست [که فرمود]: «و تا خدا پروردگار جهان‌ها نخواهد، [شما نیز] نخواهید خواست» ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 بصائر الدرجات ج ۱، ص ۵۱۷ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸ت) مبشر من يظهره اللَّه على محمد شيرازى، ظهور خود را، در رديف ظهورات سابقه، مانند حضرت موسى، حضرت عيسى، و حضرت محمد بن عبداللَّه صلى الله عليه و آله قرار داده! و معتقد است كه با ظهورش دين جديدى به نام بيان تحقق پذيرفته است. كيفيت چنين ادعائى از نظر على محمد شيرازى در باب السابع من الواحد الثانى از كتاب بيان فارسى [۱] چنين مورد شناسائى قرار گرفته شده است: «الواحد الثانى فى بيان يوم القيمة»، خلاصه اين باب آنكه «مراد از يوم قيامت ظهور شجره حقيقت است و مشاهده نمى شود كه احدى از شيعه يوم قيامت را فهميده باشد بلكه همه موهوماً امرى را توهم نموده كه عنداللَّه حقيقت ندارد و آنچه عنداللَّه و عند عرف اهل حقيقت مقصود از يوم قيامت است اين است كه از وقت ظهور شجره حقيقت در هر زمان به هر اسم الى حين غروب آن يوم قيامت است؛ مثلًا از يوم بعثت عيسى تا يوم عروج آن قيامت موسى بود كه ظهور اللَّه در آن زمان ظاهر بود به ظهور آن حقيقت كه جزا داد هر كس مؤمن به موسى بود به قول خود و هر كس مؤمن نبود جزا داد به قول خود زيرا كه ما شهد اللَّه در آن زمان ماشهداللَّه فى الانجيل بود، و بعد يوم بعثت رسول اللَّه تا يوم عروج آن قيامت عيسى بود كه شجره حقيقت ظاهر شده در هيكل محمديه و جزا داد هر كس مؤمن به عيسى بود و عذاب فرمود به قول خود هر كس كه مؤمن به آن نبود و از حين ظهور شجره بيان الى ما يغرب قيامت رسول اللَّه است كه در قرآن خداوند وعده فرموده كه اول آن بعد از دو ساعت و يازده دقيقه از شب پنجم جمادى الاول (صح الاولى) سنه هزار و دويست و شصت كه سنه هزار و دويست و هفتاد بعثت مى شود اول يوم قيامت قرآن بوده و الى غروب شجره حقيقت قيامت قرآن است زيرا كه شى ء تا به مقام كمال نرسد قيامت آن نمى شود و كمال دين اسلام الى اول ظهور منتهى شد و از اول ظهور تا حين غروب آغاز شجره اسلام آنچه هست ظاهر مى شود. و قيامت بيان در ظهور من يظهره اللَّه هست زيرا كه امروز بيان در مقام نطفه است و در اول ظهور من يظهره اللَّه آخر كمال بيان است. ظاهر مى شود كه ثمرات اشجارى كه غرس كرده بچيند چنانچه ظهور قائم آل محمد بعينه همان ظهور رسول اللَّه هست ظاهر نمى شود الا آنكه اخذ ثمرات اسلام را از آيات قرآنيه كه در افئده مردم غرس فرموده نمايد و اخذ ثمره اسلام نيست الّا ايمان به او و تصديق به او و حال كه ثمره بر عكس بخشيد و در بحبوحه اسلام ظاهر شده و كل به نسبت او اظهار اسلام مى كنند و او را به غير حق در جبل ماكو ساكن مى كنند. » ---------- [۱]: نسخه سال ۱۱۳۰ ه ق. 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۲۱۶-۲۱۷ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت ۲. وحدت عالم انسانی از دیگر آموزه‌های دوازده گانه بهاییان، وحدت عالم انسانی است. تمام انسان‌ها خواهان جهانی متحدند که در آن همدل و یار و همراه هم باشند، ولی این وحدت در صورتی ارزش دارد که بر پایه ایمان باشد. وحدت عالم انسانی به آن معنا که در بهاییت آمده است، در اسلام پذیرفته نیست، بلکه برخلاف خرد و وجدان است. اسلام نه تنها با این وحدت بی معنا مخالف است، بلکه کافران سیاه دل را از چهارپایان هم بدتر می‌داند. شوقی افندی، وحدت عالم انسانی را سرآمد تمام آموزه‌های بهایی معرفی کرده و در آثار عبدالبهاء آمده است: جفاکار را مانند وفادار به نهایت محبت رفتار کنید و گرگان خون خوار را مانند غزالان ختن و ختا، مشک معطر به مشام رسانید. [۱] ---------- 📗[۱]: مکاتیب، ص۱۶۰. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۹۷-۹۸ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران‌!! 🔹اعضاي فرقه ضاله بهائيت در راستاي عملياتي كردن برنامه‌هاي اسلام ستيزانه كانون‌های صهيونيستی به ترويج بي‌حجابی در جامعه اسلامی ايران و مردم مسلمان روی آوردند. 🔹آنها در دوران قاجار از طريق انجمن‌ها و كانون‌های وابسته سعي در زمينه سازي‌هاي ذهني بخصوص از راه القاي سبك زندگي و شيوه‌هاي رفتاری غربی‌ها داشته‌اند و با روی كار آمدن رضاخان و حضور بهائيان و فراماسونرها در دستگاه‌های مختلف و اصطلاح فرهنگي سياسي پهلوي اول اسلام‌زدايي و به خصوص ترويج بي‌حجابی روندي علنی‌تر و رسمی طرح يافت وسايل ارتباط جمعي نظير مطبوعات كتاب تئاتر و سينما مهم‌ترين نقش را در اين ميان ايفا كرد و پيش از هر اقدام رسمی و علني زمينه‌های ذهني آن را در جامعه بوجود آورد. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سخنان بسیار مهم مقام معظم رهبری 🇮🇷رهبر معظم انقلاب: ⭕️❌همانطور که بنی اسراییل با مقاومت کردنشان موسی علیه السلام را آوردند شما هم با مقاومت و استقامت کردنتون امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را بیاورید..... 🚫@bahaiyat🚫