eitaa logo
بانک محتوای اساتید
14 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.4هزار ویدیو
94 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
انتخاب بین و ! انتخاب بین ... ✍🏻محسن انبیائی https://eitaa.com/joinchat/3025535223C80e574a5aa
! و هیاهو برای هیچ! ✍🏻محسن انبیائی https://eitaa.com/joinchat/3025535223C80e574a5aa
شما هم می‌توانید از طریق لینک زیر، در این مشارکت داشته باشید! ✍🏻محسن انبیائی https://virasty.com/anbiaei/1719307819691585711
حتی اگر تنها دغدغه ذهنی شماست، باید بدانید که تأمین چنین خواسته‌ای جز با تأمین ممکن نیست! ✍🏻محسن انبیائی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و دکتری فلسفة دین مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره و عضو شورای عالی فضای مجازی https://eitaa.com/joinchat/3025535223C80e574a5aa
35.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆 دفتر ارتباطات فرهنگی به مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ برگزار کرد 🗂 موضوع: نگرش‌ها در مدیریت اقتصادی کشور ۱ 💡 کارشناس: دکترجواد توکلی عضو کانون طلوع و هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره 🔶 لینک دانلو فایل تصویری برنامه👇 🎥 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140304031900m.mp4 🔶 لینک آرشیو در آپارات👇 https://aparat.com/v/jqwcfds 🔶 لینک فایل صوتی👇 🎧 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140304031900s.mp3 🔶 گزارش این سخنرانی را در اینجا ملاحظه فرمایید👇 http://dpfqom.iki.ac.ir/node/1680 🔶 لینک این برنامه در ویسگون👇 🌐https://wisgoon.com/v/P6UYLD94WS/ 🆔 @difqom https://eitaa.com/difqom 💠 کانال و سایت مؤسسه‌ امام خمینی(ره) 🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
35.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀 تقابل دو رویکرد تعاملی و درونزایی در اقتصاد ایران 🎙 محمد جواد توکلی ✍️توکلی https://eitaa.com/eqmoq2
🌀 دادگاه برجام نافرجام 🔻مناظره دیشب دادگاهی برای برجام بود. متهمان، طرفداران برجام بودند که هیچ شاهدی بر فواید این پیمان نداشتند. وکیل مدافعان هم اسنادی مستحکم در زمینه خسارت های برجام به اقتصاد کشور ارائه می‌دادند، اینکه برجام اقتصاد ایران را ۸سال معطل رفع تحریم کرد و در نهایت آمریکا با خروج از برجام بدان پشت کرد، اتحادیه اروپا نیز به تعهداتش عمل نکرد. 🔹 مدافعان می‌گفتند ما باید باز التماس می‌کردیم که آمریکا به برجام برگردد و اتحادیه اروپا دست از تحریم و بایکوت اقتصاد ایران بکشد. 🔹این‌‌ دادگاه باید در قوه قضاییه برگزار می‌شد و مجرمان‌ تعقیب قضایی می‌شدند، ولی چون این اقدام نشد، دادگاه در محضر افکار عمومی برگزار شد،ولی کاش حافظه تاریخی ملت ایران یاری کند که نه تنها به خط فکری دیپلماسی التماسی رای ندهند، بلکه متهمان آن را به پای میز محاکمه بکشد. ✍️دکتر محمدجواد توکلی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌ره https://eitaa.com/eqmoq2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 نمایی از کافه گفت‌وگو 🔔 با حضور حجت الاسلام سید محمد رضا رضی در بین دانش‌آموزان رأی اولی و رأی ساز ♦️ هرروز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ منتظر گروه‌های مختلف مردم برای گفت‌وگو هستیم. 📍 خیابان توحید، بین کوچه ۷ و ۹، ستاد دانش‌آموزی دکتر جلیلی به ما بپیوندید⬇️⬇️⬇️⬇️ 🇮🇷🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/1670250840C454e1fa954
20.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬اسلام آمریکایی در مناظرات انتخاباتی 🔻راز چنگ زدن به آیات قرآن و نهج البلاغه توسط آقایان پزشکیان و ظریف 🔻احیای جریان التقاط و تفسیر به رأی 🎙سید محمدرضا رضی بهابادی استاد اقتصاد دانشگاه قم 🇮🇷 @seyedrazy
رئیس جمهور تاکتیکی یا تکنیکی؟! 🔹قبلا در یادداشتی با عنوان لزوم تغییر زمین بازی چنین نوشتم که برای تحقق اهداف انقلاب، چاره‌ای نداریم جز تحول اساسی گفتمانی با رویکرد تمدنی 👇 https://eitaa.com/baladetayyeb/189 در آن یادداشت چنین عرض شد که اگر تغییر تاکتیک ندهیم و کماکان صرفا با تغییرات تکنیکی در زمین تمدن غرب بازی کنیم و شئون مختلف حکمرانی (اعم از اقتصاد و بانکداری و معماری و شهرسازی و ...) را با الگوهای غربی ادامه دهیم، هرچقدر هم که گل بزنیم در واقع به دلیل به رسمیت شناختن زمین و قواعد بازی غربی‌ها، گل خورده‌ایم! 🔹در انتخابات پیش رو، به نامزدی رای خواهم داد که علاوه بر صلاحیتهای اجرایی، بیش از همه دارای این نوع فهم تمدنی باشد. نامزدی که در شئون مختلف حکمرانی بتواند موازنه لازم را به نفع تمدن اسلامی ایرانی برقرار کند و نه آنکه در هاضمه جهانی به کلی هضم شود. در غیر این صورت، هرچقدر هم که به لحاظ اجرایی توانمند باشد اما چنانچه فاقد عمق فهم تمدنی لازم باشد نخواهد توانست که در سطح کلان و تاکتیکی ایفای نقش تمدنی کند و نهایتا در محدوده تغییرات جزء و تکنیکی محدود خواهد شد. 🔹خدا حفظ کند آیت‌الله میرباقری را که چنین فرمود: "وقتی عده‌ای، گفت‌وگوی تمدن‌ها را طرح می‌کردند، ظرفیتشان ظرفیت گفت‌ و گوی تمدنی نبود؛ این که با ادبیات تمدن غرب و در چارچوب جهانی‌سازی غربی با خودِ غرب مذاکره کنیم، گفت‌وگوی تمدنی نیست؛ گفت‌وگفت است نه گفت‌وگو !". لذا اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در عصر تثبیت جبهه مقاومت به راهبری ایران اسلامی، نیازمند رئیس جمهوری هستیم که در عرصه‌های مختلف حکمرانی (اعم از اقتصاد و معماری و شهرسازی و ...) به تغییرات تکنیکی در زمین بازی غربی‌ها بسنده نکند و بلکه با ایجاد تغییرات کلان تاکتیکی، زمین بازی را به نفع تمدن اسلامی ایرانی تغییر دهد؛ در غیر این صورت آنچه طی سالهای بعد شاهدش خواهیم بود صرفا گفت و گفت‌هایی خواهد بود که نهایتا با برخی تغییرات خُرد، در زمین حکمرانی غربی‌ها (اعم از اقتصاد غربی، معماری غربی و ...) رخ خواهد داد. دکتر محمد منان رئیسی استاد دانشگاه قم و نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی https://eitaa.com/baladetayyeb
مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ یعنی: مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا مَهدیُ مَوْلَاهُ اگر از نگاه‌های قشری و عوام‌زدۀ غدیر عبور کنیم، جریان «غدیر» انتخاب یک حاکم و رهبر برای تصاحب قدرت، آن هم برای مدتی محدود نبود، بلکه حقیقت غدیر، ایجاد ضابطه و قاعده و «ریل‌گذاری» برای حفظ اسلام و صیانت از امت پیامبر(ص) در مسیر صراط مستقیم و ناب، تا ابد بود که بـه تصریح پیامبر گرامی(ص) اگر همه بر این مسیر التزام عملی داشتند، لحظه بـه‌‌ لحظه بر عمق و درخشش مادی و معنوی آن افزوده می‌شد. وقتی پیامبر رحمت در خطبه‌ غدیر می‌فرماید: واجب است تا قیامت حاضر به غایب و پدر به فرزند این پیام را برساند، یعنی اینکه، حکومت چهارونیم ساله و ظاهری امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) نیاز به قید تا قیامت ندارد و این نشان می‌دهد که غدیر یک جریان است و نه یک حادثه، یک ریل‌گذاری است و نه انتقال قدرت، قاعده و جریانی تا عصر مهدوی و ظهور ... ✍️ |👇 ┏━━━ °•🖌•°━━━┓   @bahr_dar_koze ┗━━━ °•🖌•°━━━
«ولایت» و «آزادی» علی خسروی عیدغدیر فرصت مناسبی است برای اندیشیدن دربارۀ اهداف آن. یکی از آن بی‌شمار، فضیلت «آزادی» است. آزادی سکه‌ای است که یک رویش پیراستگی از رذیلت‌ها و روی دیگرش آراستگی به فضیلت‌ها است. آزاده کسی است که هم از رذیلت‌های درونی و هم از آنچه از بیرون بر او تحمیل می‌کنند رها است. آزادگی اگر رهایی از ثروت و قدرت است، آزادی رهایی از رذیلتی فاسدتر از ثروت و قدرت است؛ یعنی رذیلت بردگی(رقیت). آزادگی اگر کوشیدن برای آراستگی به فضیلت‌های درونی است، آزادی رسیدن به مقام انسانی است. از همین روی یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین ارمغان‌های ولایت، آزادی است: کیست مولا؟ آن‌که آزادت کند بند «رقّیت» ز پــایت برکنـــد امیرمؤمنان و به تبع او، سایر ائمه‌ عصمت و هدایت (علیهم‌السلام) در کنار آثار، برکات و خدمات دیگرشان، تمام عمر كوشیدند كه جان و تن مردم را آزاد كنند؛ آزاد از قید‌ها و پندارها و گمان‌ها و حتی اندیشه‌ها. آزاد از ریسمان‌های مرئی و نامرئی كه انسان‌ها را به بند می‌کشد، پای آدمی را سنگین و زمین‌گیر می‌کند. و کدام فضیلت برای انسان، فاضل‌تر از آزادی؟ پس: ای گـروه مؤمنــان، شــادی کنیـد همچو سرو و سوسن آزادی کنید علی خسروی استاد روانشناسی و رسانه و علوم ارتباطات دانشگاه جامعه المصطفی @HOWZAVIAN