eitaa logo
بانوان فرهیخته ی فلارد
134 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
9.6هزار ویدیو
382 فایل
ارتباط با مدیر کانال https://eitaa.com/hosseini12345
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️سخنان انقلابی‌ همسر : من انتظار بازگشت پیکرش را هم نداشتم... ✾•┈┈••✦❀✦••┈┈•✾
خدایا کم مارو زیاد حساب کن قربونت برم❤️ قشنگ بود✌️ ✾•┈┈••✦❀✦••┈┈•✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺یه کار تمیز و زیبا برای یحیی سنوار برای غزه برای مقاومت همه در کنار هم... ✾•┈┈••✦❀✦••┈┈•✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌تابی مامور نیروی انتظامی در مراسم تشییع شهدای پدافند ارتش شهید جهاندیده و شهید شاهرخی فر لای لای لا عزیزوم💔
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم نام سوره: توبه شماره آیه:《۱۰۲》 : وَ آخَرُونَ اعْتَرَفُوا بِذُنُوبِهِمْ خَلَطُوا عَمَلًا صَالِحًا وَ آخَرَ سَيِّئًا عَسَى اللَّهُ أَن يَتُوبَ عَلَيْهِمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ : و گروهى دیگر (مؤمنانى هستند که) به گناهان خود اعتراف کرده اند. و کار خوب و بد را به هم آمیخته اند. امید مى رود که خداوند توبه آنها را بپذیرد. به یقین، خداوند آمرزنده و مهربان است. توبه کاران پس از اشاره به وضع منافقان داخل و خارج مدینه در آیه قبل، در اینجا به وضع گروهى از مسلمانان گناهکار، که اقدام به توبه و جبران اعمال سوء خود کردند اشاره مى کند و مى فرماید: گروه دیگرى از آنها به گناهان خود اعتراف کردند(وَ آخَرُونَ اعْتَرَفُوا بِذُنُوبِهِمْ). و اعمال صالح و ناصالح را به هم آمیختند(خَلَطُوا عَمَلاً صالِحاً وَ آخَرَ سَیِّئاً). پس از آن مى افزاید: امید مى رود که خداوند توبه آنها را بپذیرد و رحمت خویش را به آنان بازگرداند (عَسَى اللّهُ أَنْ یَتُوبَ عَلَیْهِمْ). زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است ، داراى رحمتى وسیع و گسترده (إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ). تعبیر به عَسى در آیه فوق، که معمولاً در موارد امیدوارى و احتمال پیروزى، توأم با احتمال عدم پیروزى به کار مى رود، شاید به خاطر آن است که آنها را در میان بیم و امید، و خوف و رجاء، که دو وسیله تکامل و تربیت است قرار دهد. این احتمال نیز وجود دارد که تعبیر به عَسى اشاره به این باشد که علاوه بر توبه و ندامت و پشیمانى، باید در آینده کارهاى دیگرى را انجام دهند، و گذشته را با اعمال نیک خود جبران نمایند. ولى با توجه به این که، آیه را با بیان غفران و رحمت الهى تکمیل مى‌کند، جنبه امیدوارى در آن غلبه دارد. این نکته نیز روشن است نزول آیه درباره ابو لبابه و یا سایر متخلفان جنگ تبوک ، مفهوم وسیع آیه را به آن اختصاص نمى دهد، بلکه تمام افرادى که اعمال نیک و بد را به هم آمیخته اند، و از کارهاى بد خویش پشیمانند را فرا مى گیرد. و لذا از بعضى دانشمندان نقل شده آیه فوق امیدبخش ترین آیات قرآن است، که درها را به روى گنهکاران گشوده، و توبه کاران را به سوى خود دعوت مى کند. ✍تهیه و تنظیم :عاشوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️🌷 این نوای جانسوز شهید نوجوان نادر دیرین است. 🍀 نه داد زد و نه بالا پایین پرید و نه دستی تکان داد. 🍃فقط تمام عشق و ارادت پاک خود را از نای حزین خود سر داد. 🍃تمام مجلس محو نوای جانسوز او و در دست اوست. 🌹شادی روح پاک و مطهر شهید والامقام نادر دیرین و همۀ شهداء و اموات صلوات🌹 ♻️ https://eitaa.com/EMTEDADEKARBALA 🔰 کانال شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام الله علیها 🔴 https://eitaa.com/shahedjz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگه مادرم حامله بود پدرم خواب بود اسرائیلیها ریختند تو‌خونه دوتاشون را جلوی چشم ما بردند تو راهرو کشتند😭 ➖این بچه یتیم فلسطینی جلوی کسانی که حرف از به رسمیت «شناختن رژیم منحوس» میزنند را خواهد گرفت...
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم نام سوره: توبه شماره آیه:《۱۰۳》 : خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَ تُزَكِّيهِم بِهَا وَ صَلِّ عَلَيْهِمْ ۖ إِنَّ صَلَاتَكَ سَكَنٌ لَّهُمْ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ : از اموال آنها صدقه اى (بعنوان زکات) بگیر،تا بوسیله آن، آنها را پاک سازى و پرورش دهى. و (به هنگام گرفتن زکات،) به آنها دعا کن. که دعاى تو، مایه آرامش آنهاست. و خداوند شنواو داناست. : زکات عامل پاکى فرد و جامعه در نخستین آیه مورد بحث، اشاره به یکى از احکام مهم اسلامى، یعنى: مسأله زکات شده است، و به عنوان یک قانون کلى به پیامبر(صلى الله علیه وآله)چنین دستور مى دهد: از اموال آنها صدقه اى (به عنوان زکات) بگیر ! (خُذْ مِنْ أَمْوالِهِمْ صَدَقَةً). کلمه مِن که براى بیان تبعیض است، نشان مى دهد: زکات همواره جزئى از مال را تشکیل مى دهد، نه همه آن و نه قسمت عمده آن را. آنگاه به دو قسمت از فلسفه اخلاقى، روانى و اجتماعى زکات اشاره کرده مى فرماید: تو با این کار آنها را پاک مى کنى و نموّ مى دهى (تُطَهِّرُهُمْ وَ تُزَکِّیهِمْ بِها). آنها را از رذائل اخلاقى، از دنیاپرستى و بخل و امساک پاک مى کنى، و نهال نوع دوستى، سخاوت، و توجه به حقوق دیگران را در آنها پرورش مى دهى. از این گذشته، مفاسد و آلودگى هائى که در جامعه به خاطر فقر و فاصله طبقاتى، و محرومیت گروهى از جامعه به وجود مى آید، با انجام این فریضه الهى برمى چینى، و صحنه اجتماع را از این آلودگى ها پاک مى سازى. و نیز، همبستگى اجتماعى و نموّ و پیشرفت اقتصادى را، در سایه این گونه برنامه ها تأمین مى نمائى. بنابراین حکم، زکات هم پاک کننده فرد و اجتماع است، هم نموّ دهنده بذرهاى فضیلت در افراد، و هم سبب پیشرفت جامعه، و این رساترین تعبیرى است که درباره زکات مى توان گفت. از یکسو، آلودگى ها را مى شوید و از سوى دیگر تکامل آفرین است. این احتمال نیز، در معنى آیه داده شده که: فاعل تُطَهِّرُهُم زکات باشد، و فاعل تُزَکِّیهِم پیامبر(صلى الله علیه وآله)، بنابراین، معنى آیه چنین خواهد بود: زکات آنها را پاک مى کند، و به وسیله آن تو آنها را پرورش مى دهى. ولى اظهر این است که: فاعل در هر دو، شخص پیامبر(صلى الله علیه وآله)مى باشد، همان گونه که در آغاز، معنى کردیم، هر چند از نظر نتیجه تفاوت چندانى میان این دو تعبیر وجود ندارد. پس از آن، اضافه مى کند: هنگامى که از آنها زکات مى گیرى، براى آنها دعا کن، و به آنها درود بفرست ! (وَ صَلِّ عَلَیْهِمْ). این نشان مى دهد که: حتى در برابر انجام وظائف واجب، باید از مردم تشکر و تقدیر کرد، و مخصوصاً از طریق معنوى و روانى آنها را تشویق نمود. لذا در روایات مى خوانیم: هنگامى که مردم زکات خود را خدمت پیامبر(صلى الله علیه وآله)مى آوردند، پیامبر(صلى الله علیه وآله)با جمله أَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِم به آنها دعا مى کرد. سپس مى افزاید: این دعا و درود تو، مایه آرامش خاطر آنهاست (إِنَّ صَلاتَکَ سَکَنٌ لَهُمْ). چرا که از پرتو این دعا، رحمت الهى بر دل و جان آنها نازل مى شود، آن گونه که آن را احساس مى کنند، به علاوه قدردانى پیامبر(صلى الله علیه وآله)و یا کسانى که در جاى او قرار مى گیرند، و زکات اموال مردم را مى پذیرند، یک نوع آرامش روحى و فکرى به آنها مى بخشد، که اگر ظاهراً چیزى را از دست داده اند، بهتر از آن را به دست آورده اند. جالب این که: تا کنون نشنیده ایم مأموران وصول مالیات، موظف باشند از مردم تشکر کنند، ولى این دستور، به عنوان یک حکم مستحب، در برنامه هاى اسلامى، روشنگر عمق جنبه هاى انسانى در احکام است. و در پایان آیه به تناسب بحثى که گذشت مى گوید: خداوند شنوا و دانا است (وَ اللّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ). هم دعاى پیامبر(صلى الله علیه وآله)را مى شنود، و هم از نیات زکات دهندگان آگاه است. ✍تهیه و تنظیم : عاشوری
🌷کمک ۲۲ میلیاردی قمی‌ها به جبهه مقاومت در ۴ ساعت/ ۴ کیلو طلا اهدایی بانوان قمی ▫️مردم انقلابی و نوع‌دوست شهر مقدس قم با شرکت در پویش ایران همدل که شب گذشته در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد بیش از ۴ کیلو و ۳۸۴ گرم طلا به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان و بیش از ۲ میلیارد تومان وجه نقد، مسکوکات و طلا به مردم مقاوم و مظلوم لبنان و فلسطین کمک کردند. 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مراسم تبرک به خر در اسرائیل!!!😳😏 اما چرا کسی اینا رو مسخره نمی کنه؟؟ چون یهودی ها خودشون رو نژاد برتر می دونن . ۹۵٪ ثروت دنیا دستشونه. ثروتشون به حدی است که خاندان یهودی روتشیلد به دولت بریتانیا وام می دهد! اما همین ها روی مخ جوان های ساده مسلمونا کار می کنن که شما خرافاتی هستین. بدا به حال جوانان مسلمانی که فریب بازی این ها می خورند. 🔴 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از تلویزیون العالم ،  یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی جشنی به نام عید برکت دارند که در آن با سردادن شعار ما ملت برتر هستیم، خری را به عنوان موجود متبرک روی شانه قرار داده و آن را می چرخانند.  شرکت کنندگان دراین مراسم دایره وار می چرخند و شعارمی دهند که ملت برگزیده خداوند هستند! پیشینه تاریخی و دینی این رفتار مربوط به شخصیتی به نام عُزَیْر است که پیروانش او را پیامبر و فرزند خدا معرفی کرده اند و خر او را هم مقدس می دانند. یهودیان او را یکى از نجات دهندگان و زنده کنندگان آئین خویش مى دانند و به همین علت براى او فوق العاده احترام قائلند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 امام خامنه ای: شهادت سید حسن نصرالله و سنوار تاریخ منطقه را تغییر داد!! تمدن غرب بی آبرو گردید. 🔹اعتراف تحلیلگر و خبرنگار انگلیسی: غزه همه چیز را تغییر داد! آمریکا به شدت رسوا گردیده. 🔰 از ویژگی های "منحصر به فرد" حکمرانی ولی فقیه، درک عمیق "ولی امر" از تحولات پیشینی و تاریخی و حوادث جاری منطقه و "آینده بینی" بی نظیری است که بر مبنای آن به تعیین و ارائه "راهبردهای کلان" جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت می پردازند؛ ▪️اخیرا امام خامنه ای در تحلیل آثار میدان مصاف با کفر جهانی، انگشت بر "دو نکته" بسیار مهم نهادند: 1⃣ با جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه"سیاستمداران غربی رسوا شدند! سیاست غرب رسوا شد، شکست خورد، این "شکست بزرگی" است. دیگر از تمدن غرب کسی "حرف نزند"! تمدن غرب این است،.. (۱۴۰۳/۰۸/۰۲) 2⃣ حوادث غرب آسیا "تاریخ سازند"! استقامت و شهادت مجاهدکبیر سید حسن نصرالله و یحیی سنوار "سرنوشت" منطقه را تغییر داد!! (۲/ ۱۴۰۳/۸) ▪️به اعتقاد نگارنده: با اندک بررسی اخبار و تحلیلهای منتشره در این ایام به حقانیت "نگاه نافذ" و فهم بسیار عمیق حضرت آقا نسبت به لایه های پیچیده تحولات بیشتر میشود پی برد؛ ▪️جهادگران عرصه تبیین برای کشف زوایای پنهان و افق آینده حوادث و تحولات منطقه باید این "دو نکته مطروحه" از سوی امام خامنه ای را سر لوحه تبیین حوادث جاری در منطقه قرار دهند؛ ▪️در همین ارتباط مروری بر اظهارات امثال "مت کنارد" تحلیلگر و خبرنگار انگلیسی، حقانیت و عمق نگاه امام خامنه ای را بیشتر بر ما مبرهن مینماید. 🖌میراحمدرضا حاجتی @hajati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹چادری شدن دختری با نام مهسا امینی در هیات دختران انقلاب به دست مادر شهید آرمان‌ علی وردی..... ✅حتماً ببینید
47.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیانیه حماسی (سیزده آبان) گوینده: دانش آموز بسیجی مریم الماسی در مصلی نماز جمعه شهرستان فلارد
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸نمازتان را قشنگ بخوانید تا بچه هم نمازخوان شود!🔸 نمازتان را قشنگ بخوانید. سجادۀ پاکیزه و مرتب بیندازید. یک اتاق یا محل خاصی برای نمازتان داشته باشید. آنجا معطر باشد. شما همین اندازه که نماز باحالِ شیرینِ خودتان را می‌خوانید، بچه از نمازتان خوشش می‌آید. همینطور که خدا خوشش می‌آید، بچه‌ات هم خوشش می‌آید. اما تو وقتی نمازت را زود زود می‌خوانی، بچه هم خوشش نمی‌آید. خدا هم خوشش نمی‌آید. یک نماز بخوان که خدا خوشش بیاد تا بچه‌ات هم خوشش بیاید. چون بچه، فطرت الهی دارد. 📖 راه رشد، جلد چهار، صفحه ۹۷ ✾•┈┈••✦❀✦••┈┈•✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ ' ' منتشر شد باصدای: ——————————— شاعر: سیدصادق رمضانیان باحضور: سعیدیسم آهنگساز: علی حسینی 🔹 تهیه شده در صدا و سيمای استان مرکزی شبکه آفتاب سرزمین تمدن های برج میلاد تهران ——————————————
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم نام سوره: توبه شماره آیه:《۱۰۴》 : أَلَمْ يَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ هُوَ يَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبَادِهِ وَ يَأْخُذُ الصَّدَقَاتِ وَ أَنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ : آیا نمى دانستند که فقط خداوند توبه را از بندگانش مى پذیرد و صدقات را مى گیرد، و خداوند توبه پذیر و مهربان است؟! و از آنجا که بعضى از گنهکاران، مانند: متخلفان جنگ تبوک اصرار داشتند: پیامبر(صلى الله علیه وآله) توبه آنها را بپذیرد، در دومین آیه مورد بحث، به این موضوع اشاره مى کند که: پذیرش توبه، کار پیامبر نیست. مى فرماید: آیا آنها نمى دانند: تنها خداوند توبه را از بندگانش مى پذیرد (أَ لَمْ یَعْلَمُوا أَنَّ اللّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِهِ). نه تنها پذیرنده توبه او است، بلکه زکات و یا صدقات دیگرى را که به عنوان کفاره گناه و تقرب به پروردگار مى دهند، نیز خدا مى گیرد (وَ یَأْخُذُ الصَّدَقاتِ). شک نیست که گیرنده زکات و صدقات، یا پیامبر(صلى الله علیه وآله) و امام(علیه السلام) و پیشواى مسلمین است و یا افراد مستحق، و در هر صورت خداوند به ظاهر آنها را نمى گیرد، ولى از آنجا که دست پیامبر و پیشوایان راستین، دست خدا است، چرا که آنها نماینده خدا هستند، گوئى خداوند این صدقات را مى گیرد. همچنین، بندگان نیازمندى که به اجازه و فرمان الهى این گونه کمک ها را مى پذیرند، آنها نیز در حقیقت نمایندگان پروردگارند، و به این ترتیب دست آنها نیز دست خدا است. این تعبیر، یکى از لطیف ترین تعبیراتى است که، عظمت و شکوه این حکم اسلامى، یعنى زکات را مجسم مى سازد، و علاوه بر تشویق همه مسلمانان به این فریضه بزرگ الهى، به آنها هشدار مى دهد، در پرداخت زکات و صدقات نهایت ادب و احترام را به خرج دهند، چرا که گیرنده خدا است، نکند، همچون افراد کوتاه فکر، چنین تصور کنند، مانعى ندارد شخص نیازمند مورد تحقیر قرار گیرد، و یا آن چنان زکات را به او بپردازند، که شخصیتش در هم شکسته شود. به عکس، باید همچون بنده خاضعى در مقابل ولى نعمت خود، شرط ادب را در اداى زکات و رساندن به اهلش رعایت کنند. در روایتى از پیامبر(صلى الله علیه وآله)مى خوانیم: إِنَّ الصَّدَقَةَ تَقَعُ فِى یَدِ اللّهِ قَبْلَ أَنْ تَصِلَ إِلى یَدِ السّائِلِ؛ صدقه پیش از آن که در دست نیازمند قرار بگیرد، به دست خدا مى رسد ! در حدیث دیگرى از امام سجاد (علیه السلام) آمده: إِنَّ الصَّدَقَةَ لاتَقَعُ فِى یَدِ الْعَبْدِحَتّى تَقَعَ فِى یَدِ الرَّبِّ: صدقه در دست بنده قرار نمى گیرد، مگر این که قبلاً در دست خدا قرار بگیرد. (نخست به دست خدا و بعد به دست بنده مى رسد). حتى در روایتى، تصریح شده: همه اعمال این آدمى را فرشتگان تحویل مى گیرند، جز صدقه، که مستقیماً به دست خدا مى رسد. این مضمون که با عبارات گوناگون در روایات اهل بیت(علیهم السلام) خواندیم، از طرق اهل تسنن نیز، از پیامبر(صلى الله علیه وآله) با تعبیر دیگرى نقل شده است، در صحیح مسلم و بخارى چنین آمده است: ما تَصَدَّقَ أَحَدُکُمْ بِصَدَقَة مِنْ کَسْب حَلال طَیِّب ـ وَ لایَقْبَلُ اللّهُ إِلاَّ الطَّیِّبَ ـ إِلاّ أَخَذَهَا الرَّحْمنُ بِیَمِیْنِهِ وَ إِنْ کانَتْ تَمْرَةً فَتَرْبُوا فِى کَفِّ الرَّحْمنِ حَتّى تَکُونَ أَعْظَمَ مِنَ الْجَبَلِ؛ هیچ کس از شما صدقه اى از در آمد حلالى نمى پردازد ـ و البته خداوند جز حلال قبول نمى کند ـ مگر این که خداوند با دست راست خود آن را مى گیرد، حتى اگر یک دانه خرما باشد، سپس در دست خدا نموّ مى کند تا بزرگ تر از کوه شود. این حدیث، که پر از تشبیه و کنایه هاى پر معنى است، روشنگر اهمیت فوق العاده خدمات انسانى، و کمک به نیازمندان، در تعلیمات اسلام است. تعبیرات مختلف دیگرى که در احادیث در این زمینه وارد شده، به قدرى جالب و پر اهمیت است که، پرورش یافتگان این مکتب را، چنان در برابر نیازمندانى که کمک هاى مالى را مى گیرند خاضع مى کند، که گوئى شخص نیازمند بر آنها منّت گذارده، و افتخار داده که آن کمک را از آنان پذیرفته است! مثلاً از بعضى از احادیث استفاده مى شود: پیشوایان معصوم، گاهى پیش از آن که صدقه اى را به شخص نیازمند بدهند، نخست دست خود را به علامت احترام و تعظیم مى بوسیدند، سپس آن را به نیازمند مى دادند. یا این که، نخست آن را به نیازمند مى دادند، بعد از او مى گرفتند، و آن را مى بوسیدند و مى بوئیدند، و به او باز مى گردانیدند; چرا که به دست خدا رسیده بود.
اما، چقدر دوریم ما که، به هنگام یک کمک جزئى به برادران و خواهران نیازمند خود، آنها را تحقیر مى کنیم، و یا با خشونت و بى اعتنائى با آنها رفتار مى نمائیم، و یا حتى گاهى به سوى آنها با بى ادبى پرتاب مى کنیم!! البته همان گونه که در جاى خود گفته ایم: اسلام نهایت کوشش خود را به خرج مى دهد، که در تمام جامعه اسلامى، حتى یک فقیر و نیازمند پیدا نشود، ولى بدون شک در هر جامعه اى، افراد از کار افتاده آبرومند، کودکان یتیم، بیماران و مانند آنها، که توانائى بر تولید ندارند وجود دارد، که باید به وسیله بیت المال و افراد متمکّن، با نهایت ادب و احترام به شخصیت آنان، بى نیاز شوند. و در پایان آیه، بار دیگر به عنوان تأکید مى فرماید: و خداوند توبه پذیر و مهربان است (وَ أَنَّ اللّهَ هُوَ التَّوّابُ الرَّحیمُ). ✍تهیه و تنظیم : عاشوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌رهبر انقلاب: مسئله لانه جاسوسی نمی تواند مورد سوال و تردید قرار بگیرد / سفارت آمریکا صرفاً یک محل تحرّک دیپلماتیک و اطلاعاتی صرف نبود بلکه ستاد برنامه‌ریزی برای تحریک داخلی علیه انقلاب و نابود کردن انقلاب و حتی تهدید جان مبارک امام بزرگوار بود. ۱۴۰۳/۸/۱۲ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه شوری چه حالی... 😍✊💪 نه جای شتاب است نه هنگام درنگ است سید علی خامنه ای فاتح جنگ است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏رهبر معظم انقلاب: بحث، بحث صرفا انتقام نیست، بحث یک حرکت منطقی است؛ مقابله منطبق با دین، اخلاق، شرع و منطبق بر قوانین بین‌المللی است و ملت ایران و مسئولین کشور در این جهت هیچ گونه تعللی و کوتاهی نخواهند کرد. این را مطمئن باشید. (۱۴۰۳/۸/۱۲)