eitaa logo
بانوان فرهیخته ی فلارد
136 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
9.6هزار ویدیو
380 فایل
ارتباط با مدیر کانال https://eitaa.com/hosseini12345
مشاهده در ایتا
دانلود
خانواده آسمانی ۲۴.mp3
12.68M
🕊🌿🕊🌿 🌿🕊🌿 🕊🌿 🌿 ۲۴ 🎯 رسیدن به هدفی که خداوند برای انسان در نظر گرفته، به دو عامل اساسی بستگی دارد؛ - محبت همراه با اطاعت (مودّت) - عشق این دو چگونه می‌توانند انسان را به خداوند برسانند؟ 🎤 🕊 🌿🕊
29.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| به مناسبت روز جهانی مسجد| روایت به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها و استمرار تخریب مساجد در کشورهای اسلامی 📽 پیشنهاد اکران در مسجد ــــــــــــــــــــــــــــ |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*🛑🎥ببینید | مدیریت استراتژیک ولایت‌فقیه در تامین امنیت منطقه* 🎙️سخنرانی دکتر حسن عباسی 👌 حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨داستان واقعی👇 یک آخوند وارد دبیرستان میشه و بچه‌ها تا میتونن بهش مَتَلَک میندازن! بعد شروع میکنن از نظام و و و اوضاع نابسامان کشور بدگویی کردن! 👈ولی این آخوند جوان، با ترفندهای جالب، کاری میکنه که همه بچه‌ها اونو رها نمی‌کنند و تا هفت زنگ دعوتش میکنن تا شبهات سیاسی اونا رو جواب بده! 📌این داستان جنجالی و هیجانی را در بخوانید! 🚫 از من می‌شنوید اصلاً این کتاب رو از دست ندید خیلی جذّابه ☺️ 📕 چاپ رسید! 💠 لینک تهیه‌ی کتاب دکل👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3844341782C1d3396f3c3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👩‍🍳👩‍🍳 ۱ کیلو هلو ( حدود ۱۰ تا) ۱ لیوان شکر ۱ ق چ وانیل ۴ لیوان آب جوش
کتاب صوتی اثر خواندنی مقام معظم رهبری اینجا گوش دهید👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2081751040C3711ba0d03
این روزها ... نمازم را شکسته میخوانم ؛ چهار فرسخ دور افتاده ام ... از چشمانت!!! سلام مهربانترین پدر ...
▪️فرمود: به شيعيان و دوستان ما بگوييد كه خدا را قسم دهند به حقّ عمّه‏‌ام حضرت زينب سلام الله علیها تا فرج مرا نزديک گرداند. 🎵 روایت هفتم: سخنرانی حضرت امّ‌کلثوم سلام‌الله‌علیها در بازارِ کوفه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | اگر از عقب مسجد، صدای کودک نیامد، این محله عقبه ندارد! ⁉️ اگر ما مسجدی‌ها می‌دیدیم که کودکی به نام امام حسن روی دوش رفت چه می‌کردیم؟ 🔹 برای نسل خود مسجد را تقویت کنید! _________________ 🔶 برشی از سخنرانی به مناسبت ۳۰مرداد، روز جهانی
💠نوشته زیبای یک کاربر عراقی : ✍🏻بین ایران و عراق تاریخی از وفاداری به یکدیگر وجود دارد. این وفاداری با علی و سلمان آغاز شد مختار و کیان آن را تکمیل کردند و مهندس و سلیمان آن را زنده کردند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♥️ از علیه السلام سوال شد: 🍃 پاداش کسى که خودش به دلیل بیمارى (یا کم توفیقی) به زیارت امام حسین علیه السلام‏ نمیرود، امّا دیگرى را به سوى کربلا راهی مى ‏کند، چیست؟ فرمودند: 🍃 «خداوند، در برابر هر درهمى که خرج می‏کند، مانند کوه احد، برایش نیکى مى ‏نویسد و چندین برابر آنچه هزینه کرده، در عوض به او میدهد و بلاهایى را که فرود آمده تا به او برسد، از او دور می کند و مالش حفظ مى‏شود». 📖 کامل الزیارات، ص ۱۲۴
خانواده آسمانی ۲۵.mp3
9.35M
🕊🌿🕊🌿 🌿🕊🌿 🕊🌿 🌿 ۲۵ 🔺دلیل احساس هایی مانند پوچی، تنهایی، تحقیر، خوار شدن، احساس ذلت و... که گریبانگیر زندگی انسان در برهه های مختلف زندگی می‌شود چیست؟ ⚡️انسان محکوم به تجربه چنین احساس هایی ست مگر اینکه؛ بتواند شاهراه را از بیراهه تشخیص دهد. ※ مقصود از شاهراه چیست؟ 🎤 🕊 🌿🕊
✨بسم الله الرحمن الرحيم✨ 🌹 آیه 9 سوره نساء 💥 وَلْيَخْشَ الَّذِينَ لَوْ تَرَكُواْ مِنْ خَلْفِهِمْ ذُرِّيَّةً ضِعاَفاً خَافُواْ عَلَيْهِمْ فَلْيَتَّقُواْ اللَّهَ وَلْيَقُولُواْ قَوْلاً سَدِيدا ً 💥 : و كسانى كه اگر فرزندان ناتوانی پس از خود به جای می گذارند، از آینده آنان مى ترسند، باید (از ستم درباره یتیمان مردم نیز) بترسند. 💥 پس خداوند را تقوا پیشه کنند و سخنى درست گویند. 🌷 : و باید بترسند 🌷 : به جای می گذارند 🌷 : پس از آنها 🌷 : فرزند 🌷 : ناتوان 🌷 : ترس دارند 🌷 : سخن 🌷 : درست این آیه همانند سایر آیات سوره نساء در مدينه نازل شده است. برای برانگیختن عواطف مردم در برابر وضع یتیمان اشاره به حقیقتی می کند که گاهی مردم از آن غافل می شوند می فرماید: و لیخش الذین لو تركوا من خلفهم ذریة ضعافا خافوا عليهم: و کسانی که اگر فرزندان ناتوانی پس از خود به جای می گذارند ، از آینده آنان می ترسند، باید از ستم درباره یتیمان مردم نیز بترسند. اصولا مسایل اجتماعی همواره به شکل یک از امروز به فردا و از فردا به آینده دوردست سرایت می کند. بنابراین آن کسانی که اساس و بر یتیمان را در جامعه می گذارند روزی این بدعت غلط، دامان فرزندان خود آنها را خواهد گرفت. در پایان آیه می فرماید: فلیتقوا الله و لیقولوا قولا سدیدا: پس خداوند را پیشه کنند و سخنی درست گویند. اکنون که چنین است باید سرپرستان یتیمان، از مخالفت با احکام خدا بپرهيزند و با ، با زبان ملایم و عباراتی سرشار از عواطف انسانی سخن بگویند. این دستور عالی اسلامی اشاره به این دارد که نیازمندی کودک یتیم، منحصر به خوراک و پوشاک نیست بلکه باید علاوه بر مراقبت های جسمی به مراقبت های روحی و روانی و آنها توجه کرد و گرنه کودکی سنگدل، شکست خورده، فاقد شخصیت و خطرناک به عمل خواهد آمد. 👇 ✅ باید خود را جاى دیگران گذاشت، تا دردها را بهتر درک كرد. با یتیمان مردم چنان رفتار كنیم كه دوست داریم با یتیمان ما آنگونه رفتار شود. ✅ هركه آتشى روشن كند، دودش به چشم خودش مى‌رود. امروز به یتیمان مردم، به صورت سنّت در جامعه در مى آید و فردا دامن یتیمان ما را هم می گیرد. ✅ در شیوه هاى تبلیغى، باید از هم استفاده کرد. ✅ در اموال خیانت نکنیم و در گفتار با آنان خشونت نداشته باشیم. ✅ ، در كنار لباس و خوراک به محبّت و عاطفه و ارشاد هم نیاز دارند. ✍تهیه و تنظیم : استاد عاشوری
✨️"أَلسَّلامُ عَلَى الدِّمآءِ السّآئِلاتِ" ▪️سلام بر خون هاى جارى 📓 زیارت ناحیه مقدسه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).
🖤همان وقتی که خنجر از تن خورشید سر می‌خواست 🖤 امامت از دل آتش چنان ققنوس برمی‌خاست 🖤علی باشی و در میدان نجنگی، داغ از این بدتر؟  🖤 خدا او را به بزم عشق بازی شعله‌ور می‌خواست 🖤نباید شعله این ماجرا یک لحظه بنشیند 🖤 عبایش سوخت در آتش که آتش بال و پر می‌خواست 🖤به پای این کبوتر نامه‌ای از جنس زنجیر است 🖤 که فریاد بلند تشنگان پیغامبر می‌خواست 🖤مصیبت تازه بعد از کربلا آغاز شد یعنی 🖤 به غیر از خونِ تن، دشمن از او خون جگر می‌خواست 🖤خرابه، خیزران، خنیاگری‌ها، خارجی خواندن 🖤 نمک از زخم‌هایش زخم‌های تازه‌تر می‌خواست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 عکس یادگاری تفنگداران دریایی و ملوانان دریایی در مسابقات تک‌تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان
🔴از «شلخته‌پوشی» تا «برهنگی» 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ لباس و نوع پوشش به عنوان یکی از «نمودها» و «نمایش‌های» هویت اجتماعی و ذهنیت‌ فرهنگی مردم، نقش مهمی در فهم تغییرات فکری و فرهنگی و اجتماعی دارد. به همین دلیل اولیای دین نیز در این زمینه حساسیت‌های فراوانی داشتند و در آیات و روایات فراوان در این زمینه سخن گفته شده است. در سال‌های اخیر شاهد بودیم که برخی از جوانان و حتی میان‌سالان با لباس‌های شلخته و پاره و چروکیده در جامعه حاضر می‌شدند و در ادامه این شلخته‌پوشی جای خود را به لاابالی‌گری پوششی داد. تا جایی که هم‌اکنون به وفور شاهدیم که افراد نه چندان کمی با لباس‌های پاره و شلخته و حتی لباس‌های زیر مردانه در امکان عمومی مثل پاساژها، پارک‌ها، و حتی مساجد! حاضر می‌شوند. لباس‌هایی که پیشتر صرفاً در محیط خانه و در جمع محرمان نزدیک یا در محیط‌های بسته ورزشی و امثال آن پوشیده می‌شد و هیچ زن یا مردی حتی به هنگام باز کردن درب خانه یا جارو زدن جلوی خانه با چنین لباس‌هایی نمایان نمی‌شد. این نوع پوشش از نوعی به هم‌ریختگی مرزهای میان «خانه» و «خیابان» و «حریم خصوصی» و «حریم عمومی» حکایت می‌کند. این مرزشکنی از «شلخته‌پوشی‌های» دهه هفتاد و هشتاد شروع شد و در دهه نود و در آغاز قرن پانزدهم به نوعی «لاابالی‌گری پوششی» رسیده است! و اگر تدبیر درستی به کار گرفته نشود به زودی شاهد «پوشش‌گریزی» و بالاترین سطح «برهنگی» هم خواهیم بود. شیوع این نوع مرزشکنی‌های فرهنگی می‌تواند بسیاری از نهادهای بنیادین اجتماعی مثل نهاد خانواده و نهاد تعلیم و تربیت و نهاد فرهنگ را دچار دگرگونی‌‌های بنیادین کند. دگرگونی‌هایی که لزوماً در راستای کمال و سعادت آدمیان نخواهد بود. بلکه به تعمیق ابعاد حیوانی و نفسانی و شهوانی آن هم در گستره اجتماعی دامن خواهد زد. برخلاف برخی تحلیل‌ها به اعتقاد این بنده به طور قطع این سطح از شلخته‌پوشی و لاابالی‌گریی پوششی را هرگز نمی‌توان نشانه همراهی و همدلی با تهیدستان و کارگران و طبقه محروم جامعه دانست. همچنین هرگز نمی‌توان آن را نشانه‌ای از مخالفت با مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی یا مبارزه با مد و مدگرایی تلقی کرد! با توجه‌ به نکته‌ای که در صدر این نوشتار آوردم، باید دید که چه تغییراتی در بنیان‌های فرهنگی و اخلاقی و اعتقادی جامعه در جریان است که خود را در قالب «راحت‌پوشی در اماکن عمومی» و «آزادپوشی در مجامع عمومی» و به تعبیر دقیق‌تر نوعی «شلخته‌پوشی» و «لاابالی‌گری پوششی» نمایان می‌کند. آیا تهاجم فرهنگی غرب و ترویج سبک زندگی غربی توانسته است تا این سطح تغییرات اجتماعی و فرهنگی ایجاد کند؟ آیا این سبک از رفتار، واکنشی دربرابر «فرایند رسمی‌ کردن رفتارهای اجتماعی» و نشانه‌ای از «رسمیت‌زدایی» و مبارزه با «نُرم‌های اجتماعی» است؟ آیا نمی‌توان این رفتارها را نشانه نوعی «خودگرایی» و «خودخواهی» عمیق و نهفته در ذهن و دل عده‌ای از مردم دانست؟ به گونه‌ای که هیچ ارزشی برای هنجارهای اجتماعی و به طور کلی «دیگران» قائل نیستند و یک تلقی خودمحورانه و خودخواهانه نسبت به اماکن عمومی هم دارند؟ 🌹