eitaa logo
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
62.2هزار دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
614 فایل
تقدیم به مولایمان صاحب الزمان .عج. از طرف تمامی خوبان عالم درجهت تعجیل فرجشان ☀️لینک کانال eitaa.com/banoyealam ☀️پل ارتباطی بامدیریت کانال @Ashnagharib20
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسم به خاک بقیع، قسم به غربت تو حرم شده دل ما، برای تربت تو 🎥 کلیپ به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) eitaa.com/banoyealam
زیارتنامه علیه السلام حضرت صادق عليه السّلام فرمودند: هر گاه منزل و وطن يكى از شما به ما دور بود، به بالاترين مكان منزل خود برود و در آنجا دو ركعت نماز خوانده و با حالت اشاره به قبور ما سلام دهد. سلام وى حتما به ما خواهد رسيد
شب شهادت امام صادق (ع) است ، یک لحظه چشم دل باز کن قبرستان بقیع را مقابل چشمانت مجسّم کن ، قربان ائمه مظلوم بقیع ، قربان قبر بی شمع و چراغ امام صادق ، امشب غوغایی شد مدینه ، همه اشک می ریختند ، همه گریه می کردند، همه به سر و سینه می زدند ، کفن قیمتی بر بدن امام صادق پوشاندند .
اما بمیرم برای آن آقایی که امام سجاد فرمود بنی اسد یک قطعه بوریا بیاورید می خواهم بدن بابایم را به خاک بسپارم
مگر به کربلا کفن به غیر بوریا نبود مگر حسین تشنه لب عزیز مصطفی نبود
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
eitaa.com/banoyealam
اما دلها بسوزه برای غربت حسین(ع)... تشیع جنازه حسین(ع) چطوری بود؟ ده نامرد نعل تازه به اسبها زدند... بدن حسین فاطمه رو پایمال سم اسب... ای حسین(ع)...
ده نفر سوارِ بر اسب شدن ، آخ اسب هاشون رو نعلِ تازه زدن ، استخوانهایِ سینه و پهلوش رو شکستن ...ای حسین.....
یا رسول الله ای کاش  یک سری هم به گودال قتلگاه می زدی
NarimanPanahi-Haftegi[04](1).mp3
5.95M
ای خدا! بالای بلندی رسید دید لشکر دور حسین(ع) را محاصره کرده است شمشیر دار با شمشیر می زند نیزه دار با نیزه می زند عصا دار با عصا می زند آنهایی هم که حربه ای نداشتند آنقدر سنگ به بدن مقدس ابی عبدالله زدند    لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم eitaa.com/banoyealam
رسول خدا! اگر شما نیامدید زینب(س) آمد زینب(س) با یک عده زن و بچه آمد یک عده زنهای داغ دیده آمدند
از حرم تا قتلگه زینب صدا می‌زد «حسین»😭
الا لعنة الله علی القوم الظالمین من الاولین والآخرین
الهی یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد یا عالیُ بِحَقِّ علی یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن یا قدیمَ الاِحسان بِحَقِّ الحُسَیْن عجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان
بفرمایید چایی روضه👆
امام باقر(ع) و امام صادق(ع) با به مبارزه برخاستند و يک در را بنیان نهادند. یکی از مکاید در طول تاریخ، مکتب‌سازی‌های بدلی بوده است. : مکتب‌سازي و ايجاد يک معنويت مبهم در مقابل گرايش توحيدي، از مکايد درازمدت است که هميشه دنبال مي‌کند. اين مکتب‌سازي از «حَسبُنا کتاب الله» شروع مي‌شود تا بعد در دوره بني‌اميه و معاويه به جايي مي‌رسد که کاملاً وجود مقدس اميرالمومنين(ع) را رصد مي‌کند و هر کاري حضرت مي‌کنند بدلش را مي‌سازد. فرقه‌هاي کلامي و گرايش‌هاي معنوي منحرف که الان پيدا می‌شود تصادفي نيست و همان‌طور که الان دستگاه شياطين جن و انس تفرق معنوي و ايجاد گرايش‌هاي باطل را مديريت مي‌کنند؛ در دوره‌هاي قبل هم همين‌طور بوده است. من در کتاب توحيد صدوق، انحرافاتي که در دنياي اسلام در موضوع توحيد شده است را ديدم. در تفسير توحيد يک طيف، از کساني هستند که به «تعطيل» يا «تشبيه» رسيده‌اند. اينها مکتب‌سازي است و ريشه‌اش به دستگاه طواغیت و شیاطین برمي‌گردد. درواقع، يکي از کارها ايجاد کالاي جايگزين است که در آن دوره هم به‌شدت اتفاق افتاده است، مثل تحريف اسلام، تحريف و حتي روش فقاهت، تحريف که در همه اين‌ها مکتب‌سازي‌هاي متعدد انجام شده است؛ از اشاعره و جبريه بگيريد تا مرجئه. اين‌ها همه ساخته و پرداخته عملي دستگاه طواغیت و بني‌اميه است و تصادفاً ظهور پيدا نکردند. شأني که وجود مقدس امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در اين زمينه دارند چيست؟ همان‌طور که شيخ مفيد نقل کرده‌اند قبل از امام باقر(ع)، تشيع که مکتب حق است يک روشن و حتي يک و يا داراي چارچوب روشن نداشت و ما گاهي در فقه نيازمند اهل سنت مي‌شديم، ولي امامین صادقین(ع) يک درست کردند. در صدر اسلام واقعا اين گونه بود و نبض فرهنگ در دست امام باقر(ع) و امام صادق(ع) بوده است. ایشان هم مبارزه با گرايشات منفي مي‌کردند و جلوي آن معنويت باطلي که بعد مبدأ پيدايش گرايشات صوفيانه شد ايستادند، و هم به‌شدت با گرايشات انحرافاتي و ظاهري‌گري مبارزه کردند و به دنبال ايجاد يک عقلانيت استوار شيعي در کلام و در اعتقادات بودند. ايشان يک بناي عظيمي را در فقه و کلام و عرفان و اخلاق گذاشتند.»