🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
به نظر من بیاین این دعوا کوفتی از بینبه برین هیچ کس نره پیوی هم دیگه و هر دو طرف معذرت بخوان چون من
منم دوست دارم تمومش کنم اما ویتل و دوستاش هی ادامه میدن خب؟
ببخشید خیلی رو دوستام حساسم
حتی اگه تازه آشنا شده باشم باهاشون
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
حجم موهارو درست کن چشم هاشم یکم صاف کن و کوچیک تر کن خیلی خوشگل تر میشه 3:
اوم باشه بزار ببینم میتونم البته مو هاش با سایه میخوام پر پشت کنم
دوست ندارم به خاطر یه بچه ۱۲ ساله که میگه ۱۳ صالمح و کلاس هشتمم و حتی بلد نیست اعتماد رو درست بنویسه ناراحت بشن و سال ها تلاششون به خاطر یه بچه ای که تکلیفش با خودش مشخص نیست به گ بره خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
اوم باشه بزار ببینم میتونم البته مو هاش با سایه میخوام پر پشت کنم
ببین هر وقت خواستی صورت و سر رو بکش موهارو توی یه لایه دیگه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
منم دوست دارم تمومش کنم اما ویتل و دوستاش هی ادامه میدن خب؟
اصلا چرا یه گپ نمیزنین که بیاین همه حل اختلاف کنن حتی اگه بخوایین قاضی خوب انتخاب کنین که نظم رو نگه داره که به جاها بد خطم نشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
اصلا چرا یه گپ نمیزنین که بیاین همه حل اختلاف کنن حتی اگه بخوایین قاضی خوب انتخاب کنین که نظم رو نگه
نه میدونی آخه چنل زدیم براش بعدش که تموم کردیم یهو کلییییی مدرک الکی داد که دوستمو خراب کنه
ویتل جونتون بس نمیکنه مگه نه من کلی کار دارم تو تابستون بکنم چرا باید بشینم یه بچه رو سوژه کنم
اصلا بچه ها من یه گپ میزنم منم قاضی واقعا خسته شدم اونجا حل اختلاف دوباره کنین و به هم قول هایی بدین منم ثبت میکنم اگه کسی بینظمی کرد خودم دعوا اش میکنم خوبه؟