eitaa logo
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
76 دنبال‌کننده
321 عکس
27 ویدیو
2 فایل
🌷به⃝ نام ⃝خدا⃝🌷 🌺اینجا چنل خاله باران که نخاشی اینجا میزارم 🌺ایدیم : @Baranmon 🌺ناشناس هم داریم سنجاق کردم 🌺هرکی که ارتیست اد میشه (اگه ارتیستی ولی اد نیستی بیا پیوی بگو) https://eitaa.com/joinchat/4095542940C8fc0b9a3f9 : گپ کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
ببخشید خیلی رو دوستام حساسم حتی اگه تازه آشنا شده باشم باهاشون
دوست ندارم به خاطر یه بچه ۱۲ ساله که میگه ۱۳ صالمح و کلاس هشتمم و حتی بلد نیست اعتماد رو درست بنویسه ناراحت بشن و سال ها تلاششون به خاطر یه بچه ای که تکلیفش با خودش مشخص نیست به گ بره خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
منم دوست دارم تمومش کنم اما ویتل و دوستاش هی ادامه میدن خب؟
اصلا چرا یه گپ نمیزنین که بیاین همه حل اختلاف کنن حتی اگه بخوایین قاضی خوب انتخاب کنین که نظم رو نگه داره که به جاها بد خطم نشه
ویتل جونتون بس نمیکنه مگه نه من کلی کار دارم تو تابستون بکنم چرا باید بشینم یه بچه رو سوژه کنم
اصلا بچه ها من یه گپ میزنم منم قاضی واقعا خسته شدم اونجا حل اختلاف دوباره کنین و به هم قول هایی بدین منم ثبت میکنم اگه کسی بی‌نظمی کرد خودم دعوا اش میکنم خوبه؟