🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
اصلا چرا یه گپ نمیزنین که بیاین همه حل اختلاف کنن حتی اگه بخوایین قاضی خوب انتخاب کنین که نظم رو نگه
نه میدونی آخه چنل زدیم براش بعدش که تموم کردیم یهو کلییییی مدرک الکی داد که دوستمو خراب کنه
ویتل جونتون بس نمیکنه مگه نه من کلی کار دارم تو تابستون بکنم چرا باید بشینم یه بچه رو سوژه کنم
اصلا بچه ها من یه گپ میزنم منم قاضی واقعا خسته شدم اونجا حل اختلاف دوباره کنین و به هم قول هایی بدین منم ثبت میکنم اگه کسی بینظمی کرد خودم دعوا اش میکنم خوبه؟