بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
.
.
برای شادی روحِ رئیس جمهورِ شهید
و مظلوم و مقتدر صلوات و فاتحه ای قرائت بفرمایید🕊🌹
▪️تابستان گرم ۱۴۰۰ زمانیکه روحانی پاستور را ترک میکرد، تعداد جان باختگان روزانه کرونا به حدود ۷۰۰ نفر رسیده بود و ظریف در نامهای رسمی اعلام کرد با احتساب دوزهای اهدایی کشورها فقط حدود ۲۸ میلیون دوز واکسن تهیه شده است.
وضع درآمدهای کشور فاجعه بار بود و خزانه ای خالی تحویل آقای رئیسی شد. تنخواه دولت پیشخور شده بود و تعهدات مالی دولت رکورد زده بود. به روایت دکتر مخبر تقریباً تمام کالاهای اساسی در وضعیت قرمز قرار داشتند و از بعضی از آنها فقط به اندازه ۱۲ روز در انبارها چیزی ذخیره شده بود. قطعی مستمر برق و هزاران نقطه در کشور با تنش آبی...
دولتی ورشکسته، بدهکار، در آستانه قحطی بزرگ با انبوهی از وعدهها و تعهدات مالی با تورمی نزدیک به ۶۰ درصد که بر اساس پیشبینی مسئولان ارشد دولت روحانی به خاطر حجم نقدینگی طی چند ماه به تورمی سه رقمی تبدیل میشد.
▪️ولی دولت #شهید_رئیسی بدون اینکه حتی یک روز پرداخت حقوق کارمندان یا یارانهها را به تعویق بیندازد، هم ارز فسادزای ترجیحی را حذف کرد و هم تمام انبارها را از کالاهای اساسی و استراتژیک پر کرد، با تزریق ۱۵۵ میلیون دوز واکسن، ایران را طی چند هفته واکسینه کرد و جانباختگان کرونا را به صفر رساند، حقوقها را افزایش داد و یارانهها را ۹ برابر کرد، ولی در عین حال تورم از ۶۰ به ۴۰ کاهش یافت. فروش نفت بیش از ۵ برابر شد و کاهش بیکاری رکورد تاریخی خود را شکست؛ ۹ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال دوباره احیا شد... اضافه کنید ابرپروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان، مرتفع کردن تنش آبی هزاران روستا و صدها شهر با پروژه جهاد آبرسانی و...
▪️رهبر شهید فرمودند:
"اگر این دولت ادامه مییافت احتمال زیاد میدادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل شود."
روحش شاد؛ یادش گرامی 🌷
(آقای وحید یامین پور)
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📢 پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به نامه جمعی از فعالان مردمی حوزه جمعیت
✉️ حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه ابراز محبت و تسلیت جمعی از فعالان مردمی حوزه جمعیت به مناسبت شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب اسلامی (قدسالله نفسهالزکیه) به مسأله افزایش جمعیت و نسبت آن با قدرت و تمدن ایران اسلامی اشاره کرده و بر تلاش روزافزون فعالان مردمی حوزه جمعیت و ترویج فرهنگ فرزندآوری تأکید کردند.
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔎 #اشاره رهبر انقلاب به دغدغه رهبر شهید درباره افزایش جمعیت
📝 لزوم افزایش جمعیت، یکی از مهمترین دغدغههای رهبر عظیمالشأن شهیدمان اعلیالله مقامهالشریف بوده است که در بسیاری از جلسات، مراودات، و دیدارهای عمومی و اختصاصی بر آن تأکید داشتند و همچنان از مهمترین مسائل راهبردی نظام قلمداد میشود. | ۲۹/اردیبهشت/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
عهدِ روزانه✨🌱🌹
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلمون براتون تنگ شده...❤️🩹
هنوز دو سال گذشته، ولی اینقدر اتفاقات افتاده و عزیزایی رو از دست دادیم که فکر میکنیم ۱۰سال گذشته.
🔻ما تیغ غیرتیم که از هر چه بگذریم
از انتقام خون تو هیهات بگذریم
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
شادی روح شهدای پرواز اردیبهشت صلوات🕊🌹
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
📢 نشست تخصصی ویژه بسیجیان دانشگاه ملی مهارت
🔹 موضوع:
«مبانی قرآنی و روایی جنگ و آتشبس»
🎙 با تدریس استاد سعادتمندان
🗓 پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت
⏰ ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲
📍 دانشکده بهداشت
🔸 از کلیه عزیزان جهت حضور در این نشست دعوت به عمل میآید.
برای حضور در برنامه به آیدی زیر پیام دهید:
@mahed_a
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت دومین سالگرد شهادت شهید رئیسی و بزرگداشت شهدای خدمت
📱 @rahbar_enghelab_ir
دوره "نخبه پروری شهید دیالمه" برگزار میکند:
🔻کارگاه جنگ اقتصادی
👤باحضور: استاد حجت الاسلام والمسلمین خطیبی
🗓زمان: جمعه ۱ خرداد ماه
⏰ساعت ۹/۳۰صبح
🏢مکان: استان قم
🔗جهت ثبت نام به لینک زیرمراجعه کنید؛
https://survey.porsline.ir/s/AhMMT5fw
#بسیج_دانشجویی_استان_قم
@BSO_QOM
#روایت_میدان
ما ایستاده ایم،محکم و استوار...
گوشه ی کوچه،درست روبه روی ساختمانی که دیشب فروریخته بود ،نشسته بود و اشک میریخت.
گوله های اشک، چنان درشت بودند که با غلت خوردن هر کدام روی گونه هایش،قلبم فشرده میشد.
حدودا شانزده ساله بود ...درست مانند مهدی...
درست مانند رفیقی که یک شب از آسمانی شدنش می گذشت...
قرار بود بعد از این ،با دلتنگی هایش چه کند؟!
سمت ما آمد؛ سراغ مادرِ مهدی را گرفت...
پدرم که همچون او داغدار رفیق قدیمی اش بود ،لبخندی کم جان روی لبهایش نشاند و در حالی که سعی داشت جلوی حمله ی بغض به گلو نشسته اش را بگیرد،اورا در آغوش کشید و زمزمه کرد:«حالشون خوبه،بیمارستان هستن».
و پسر نوجوان، که آغوشی هم درد پیدا کرده بود،سیل اشک هایش شدت گرفت.
سر بر گرداندم ...هر سمتی که چشم میچرخاندم کودکی،نوجوانی،پیری...به خرابه های روی زمین نشسته نگاه میکردند و در فکر بودند...اشک میریختند...یکدیگر را دلداری میدادند...آقا معلم کتاب های مهدی و معین را از زیر آوار بیرون میکشید،مادران لقمه های غذا را بین نیرو های امدادی تقسیم میکردند،و زیر لب ها ذکر بود و ذکر...
«اللهم عجل لولیک الفرج...»
آقا جان،جانمان به فدای آمدنت؛
ما ایستاده ایم،محکم و استوار...
بیا که قلب هایمان را، فکر آمدنت آرام میکند...
🖋زهرا آقازاده | 1405/01/08
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#پویش #برای_ایرانم_ایستاده_ام