هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔎 #اشاره رهبر انقلاب به دغدغه رهبر شهید درباره افزایش جمعیت
📝 لزوم افزایش جمعیت، یکی از مهمترین دغدغههای رهبر عظیمالشأن شهیدمان اعلیالله مقامهالشریف بوده است که در بسیاری از جلسات، مراودات، و دیدارهای عمومی و اختصاصی بر آن تأکید داشتند و همچنان از مهمترین مسائل راهبردی نظام قلمداد میشود. | ۲۹/اردیبهشت/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
عهدِ روزانه✨🌱🌹
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلمون براتون تنگ شده...❤️🩹
هنوز دو سال گذشته، ولی اینقدر اتفاقات افتاده و عزیزایی رو از دست دادیم که فکر میکنیم ۱۰سال گذشته.
🔻ما تیغ غیرتیم که از هر چه بگذریم
از انتقام خون تو هیهات بگذریم
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
شادی روح شهدای پرواز اردیبهشت صلوات🕊🌹
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
📢 نشست تخصصی ویژه بسیجیان دانشگاه ملی مهارت
🔹 موضوع:
«مبانی قرآنی و روایی جنگ و آتشبس»
🎙 با تدریس استاد سعادتمندان
🗓 پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت
⏰ ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲
📍 دانشکده بهداشت
🔸 از کلیه عزیزان جهت حضور در این نشست دعوت به عمل میآید.
برای حضور در برنامه به آیدی زیر پیام دهید:
@mahed_a
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت دومین سالگرد شهادت شهید رئیسی و بزرگداشت شهدای خدمت
📱 @rahbar_enghelab_ir
دوره "نخبه پروری شهید دیالمه" برگزار میکند:
🔻کارگاه جنگ اقتصادی
👤باحضور: استاد حجت الاسلام والمسلمین خطیبی
🗓زمان: جمعه ۱ خرداد ماه
⏰ساعت ۹/۳۰صبح
🏢مکان: استان قم
🔗جهت ثبت نام به لینک زیرمراجعه کنید؛
https://survey.porsline.ir/s/AhMMT5fw
#بسیج_دانشجویی_استان_قم
@BSO_QOM
#روایت_میدان
ما ایستاده ایم،محکم و استوار...
گوشه ی کوچه،درست روبه روی ساختمانی که دیشب فروریخته بود ،نشسته بود و اشک میریخت.
گوله های اشک، چنان درشت بودند که با غلت خوردن هر کدام روی گونه هایش،قلبم فشرده میشد.
حدودا شانزده ساله بود ...درست مانند مهدی...
درست مانند رفیقی که یک شب از آسمانی شدنش می گذشت...
قرار بود بعد از این ،با دلتنگی هایش چه کند؟!
سمت ما آمد؛ سراغ مادرِ مهدی را گرفت...
پدرم که همچون او داغدار رفیق قدیمی اش بود ،لبخندی کم جان روی لبهایش نشاند و در حالی که سعی داشت جلوی حمله ی بغض به گلو نشسته اش را بگیرد،اورا در آغوش کشید و زمزمه کرد:«حالشون خوبه،بیمارستان هستن».
و پسر نوجوان، که آغوشی هم درد پیدا کرده بود،سیل اشک هایش شدت گرفت.
سر بر گرداندم ...هر سمتی که چشم میچرخاندم کودکی،نوجوانی،پیری...به خرابه های روی زمین نشسته نگاه میکردند و در فکر بودند...اشک میریختند...یکدیگر را دلداری میدادند...آقا معلم کتاب های مهدی و معین را از زیر آوار بیرون میکشید،مادران لقمه های غذا را بین نیرو های امدادی تقسیم میکردند،و زیر لب ها ذکر بود و ذکر...
«اللهم عجل لولیک الفرج...»
آقا جان،جانمان به فدای آمدنت؛
ما ایستاده ایم،محکم و استوار...
بیا که قلب هایمان را، فکر آمدنت آرام میکند...
🖋زهرا آقازاده | 1405/01/08
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#پویش #برای_ایرانم_ایستاده_ام
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 یادآور شهیدان خدمتگزار
💬 گرامیداشت شهدای پرواز اردیبهشت و در رأس آنان رئیسجمهور شهید حجتالاسلام والمسلمین رئیسی، یادآور شهادت خیل شهیدان خدمتگزار در جمهوری اسلامی ایران است. | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
گفتند سودای رهبری داری. گفتند چشم به صندلی آقا داری. در مناظرات تلوزیونی، وقیحانه و بیشرمانه به چشمهای معصومت خیره شدند و گفتند سندروم پست بیقرار داری. از قوه قضاییه به ریاست جمهوری آمدهای و از کجا معلوم طمع به مقامی بالاتر نداشته باشی. بیسوادی. سادهزیستی. تپقهای کلامی داری. گفتند مردمفریبی. برای فریب مردم است که اینقدر بااخلاقی. تو هربار لبخند زدی. گفتی من فقط یک طلبه خدمتگزارم. گفتی اگر توهین به من مشکل مردم را حل خواهد کرد پس بسیار به من توهین کنید. گفتی من کسی نیستم، آقا را ولی آزار ندهید. عبای آقا را بوسیدی.
وقتی همهشان سرگرم بازیهای سیاسی و پولپاشیهای رسانهای بودند، عبایت را روی دست انداختی و روستا به روستا با کفشهای گلی به مردمانی سر زدی که حتی بخشدار را از نزدیک ندیده بودند. هرروز. هرهفته. بیوقفه. خوشحالی که دوید توی چشمهایشان، گفتی من کسی نیستم. مرا آقا فرستاده. فقط از او متشکر باشید. ناگهان در یک عصرگاه اردیبهشتی همه خستگیهایت را روی کولت گذاشتی و میان جنگلهای مهآلود ارتفاعات ورزقان، آرام محو شدی. که بدانند تو فدایی آقایی. خادم مردم. بعد از تو آقا کوهوار و ایستادهقامت ماند. دور خودش جمعمان کرد. در نمازت بغض نکرد. حواسش بود غصه نخوریم. سیاه نپوشید و بر تابوتت کمر خم نکرد، حتی برای بوسهای. و ما داغ تو را به کوهی بزرگ تکیه دادیم. حالا آقا نیست ابراهیم. کوه بزرگ رفته. کوه بزرگ تنهایمان گذاشت. و کاش که ما هم با تو قبل از آقا در مههای ورزقان محو شده بودیم...
«مهدی مولایی»
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#روایت آقای شهید از لحظه ی آخر زندگی
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف