eitaa logo
بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
539 دنبال‌کننده
3هزار عکس
495 ویدیو
21 فایل
بِسمـ‌اللّٰه!🇮🇷 . . 🖇 بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت دختران قم . . 🇮🇷وطن دوستی ، مهارتِ ملیِ ماست🇮🇷 . . 💭راه ارتباط: @Zahra_Barzehkar 🌍بسیج‌دانشجویی‌استان‌قم: @Bso_kh_qom
مشاهده در ایتا
دانلود
عهدِ روزانه✨🌹🌱 روز دوازدهم عهدنامه: 🗣️ از امروز عهد می‌کنم هر روز، دقایقی با امامم حرف بزنم. 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
552.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطلاعیه مراسم وداع؟ زبانمان به گفتنِ:"اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَيْرا" نمیچرخد :) 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام رهبرم چی؟💔 یه وقتایی لازمه به دشمن بفهمونن در همه عرصه ها ناتوانه بدونه یعنی چی! لازمه جهان عالم مقتدرِ مظلوم بودن رو درک کنه... 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
📢 اطلاعیه شماره ۴ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه 🔴 «باید برخاست»، شعار محوری و «مشت گره‌کرده»، نشان رسمی مراسم «بدرقه آقای شهید ایران» 📝بسم الله الرّحمن الرّحیم 🏴 السلام علیک یا ثارالله وابن ثاره ✍️ همزمان با حلول ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایام عزای سرور و سالار آزادگان عالم حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و اصحاب باوفای ایشان و در آستانه برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه) و شهدای خانواده رهبر انقلاب اسلامی، جهت‌گیری محتوایی و رویکردهای تبلیغی و ترویجی این رویداد را به‌ استحضار ملت شریف ایران و دوستداران آن یگانه‌ی دوران در داخل و خارج از کشور می‌رساند. 📝حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در اولین پیام، درباره‌ی رهبر شهیدمان فرمودند: «من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود؛ و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود...» 🔴 این «مشت گره‌کرده» که نشان رسمی بدرقه‌ی آن یگانه دوران می‌باشد، فقط یک نماد نیست؛ تبلور همان دست مهربان پدر امت است که بارها در برابر استکبار جهانی ایستاد و هرگز نلرزید و جز برای خدا گشوده نشد. ▪️از دل همین مشت گره‌‌کرده و از جوشش خون مقتدر مظلومی چون اوست که دل‌های آزادگان جهان به تلاطم درآمده و ملت ایران بعثتی دوباره یافته ‌است. بعثتی که باید تداوم آن را در اعتلای پرچم جبهه‌ی حق در جهان، انتقام خون پاک امام مجاهد شهیدمان و ساختن فردایی قوی‌تر برای ایران اسلامی دنبال کرد. حضرت آقا اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف در یک جنگ خونین به شهادت رسیدند. شهادتی که در میان علمای امامیه رضوان‌الله‌علیهم برای شخصیتی در حد و شأن ایشان در جنگ اتفاق نیافتاده است. 🔴 در امتداد جوشش این خون مقدس که زمین و زمان را به تلاطم درآورد، شعار محوری این مراسم این خواهد بود: «باید برخاست» 👈 این شعار، امتداد همان «قیام لله» است که در طلیعه چهاردهم خرداد امسال از سوی رهبر عزیزمان (ادام‌الله‌ظله)، زیربنای مکتب خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز خوانده شد؛ قیامی که از نیمه‌خرداد ۴۲ آغاز شد، در بهمن ۵۷ به ثمر نشست، در عصر مقاومت استمرار یافت و اینک با شهادت مظلومانه آن عبد صالح خدا، نصابی تازه یافته است. ▪️«باید برخاست» یعنی این خون چنان جوشان است که دیگر اجازه‌ی سکون به هیچ دلداده‌ای نخواهد داد. ▪️«باید برخاست» یعنی عهدی که ملت بعثت‌یافته با خون او بسته است، تا پای جان ادامه خواهد یافت. 🔴 برای این مراسم که «بدرقه آقای شهید ایران» نام گرفته است، بسته هویت بصری درنظرگرفته شده تا مبنای تولید و انتشار تمامی آثار رسانه‌ای، اقلام تبلیغی، فضاسازی شهری و مردمی، محصولات فرهنگی و برنامه‌های مرتبط باشد. ▪️ اما این عزا، تنها مختص مردم ایران نیست. از کشورهای جبهه مقاومت تا اقصی‌نقاط دنیا، آزادگان و آزادی‌خواهان جهان داغدار این شهادت عظیم شده‌اند. امت اسلامی با الهام از همان مکتب، کلام الهی «قوموا لله» را سر می‌دهد. این شعار، عصاره آخرین رهنمودها و پیام‌های حکیمانه امام شهیدمان است؛ «قوموا لله» نه فقط توصیه او، که تجدید بیعتی است با مکتبش. اعلامی به جهانیان که آن عظمت، آن ایمان و آن شجاعت بی‌بدیل با قدرت و صلابت بیشتر ادامه خواهد یافت. ▪️ به توفیق الهی و عنایت خاصه حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) این بدرقه، طلیعه فتح مبین و نقطه عطف بعثت ملت ایران و امت اسلامی برای افق‌های روشن پیش‌رو به پرچمداری رهبر عالی‌قدر انقلاب (مدظله‌العالی) خواهد بود ان شاءالله. ✍️ دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی 📆 ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ مصادف با اول محرم‌الحرام ۱۴۴۸ 📥 دریافت فایل مجموعه هویت بصری 📝 (ع) 🖥 Farsi.Khamenei.ir
~از خاکریز تا خیابان~ شب‌های سرد زمستان، دست‌های پینه‌بسته‌ام لرزشی خفیف دارند؛ نه از سرما که از خاطراتی دور. این استوانه‌ی فلزی، همدم همیشگی‌ام، که نفس‌های بریده‌ام را به شماره می‌اندازد امروز نیز همراهم است. اما نه در بستر بیماری، که در میان هیاهوی شهر، در جمع جوانانی که چراغ امید و ایستادگی را در دل شب روشن نگه داشته‌اند. این حضور، تجلی اطاعت از فرمان رهبری است ،فرمانی که بارها بر لزوم حضور مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها تأکید کرده‌اند. یاد روزهای جبهه بخیر، وقتی نفس کشیدن در میان دود و آتش، معنایی جز حیات نداشت. آن روزها هر نفس فریادی بود برای وطنم و هر قطره عرق بذری برای آینده. امروز هم همین دستگاه است که به من یادآوری می‌کند، هنوز زنده‌ام، هنوز نفس می‌کشم، و هنوز در راه دفاع از آرمان‌هایم، گامی به عقب ننهاده‌ام. حضور مردم در این اجتماعات، همان روحیه‌ی بسیجی و جهادی را زنده می‌کند که در دوران دفاع مقدس، پشتوانه‌ی رزمندگان بود. این حضور در میان شما نه نمایش، که ادامه‌ی همان نبردی است که روزی در خاکریزها آغاز شد. اطاعت از ولی فقیه، چراغ راه ما در این مسیر است، همان‌گونه که در جنگ گوش به فرمان ایشان بودیم. شاید دیگر آن شمشیر و تفنگ در دست نگیرم اما روح جهادیم همچنان در رگ‌هایم جاریست. این دستگاه اکسیژن گواه نفس‌های باقی‌مانده‌ی من است، نفس‌هایی که تا آخرین لحظه، وقف این آب و خاک خواهد شد. ابن شب ها حضور در جمع شما به من جان تازه‌ای می‌بخشد ، یادآور آن روزهایی است که با هر نفس، عطر شهادت را استشمام می‌کردیم. این شب‌ها، نه تنها به خاطر خودم ، که به خاطر شما ، به خاطر آینده‌ی این سرزمین، و در لبیک به ندای رهبری، نفس می‌کشم. و تا زمانی که نفسی در این پیکر خسته هست، در این راه پیش خواهم رفت. 🖋محدثه اکبری | ۱۴۰۵/۰۳/۲۷ 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
عهدِ روزانه✨🌹🌱 روز سیزدهم عهدنامه: 📿 از امروز عهد می‌کنم برای سلامتی‌ مولامون صلوات بفرستم. 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
"بِسم ربِّ الحُسَین (ع)"🇮🇷 •((السَّلام علیکَ یا اَباعبدالله و عَلی الاَرواحِ الَتی حَلَّت بِفنائِک))• دوباره طنین شور انگیزِ محرم،در رگ‌های زمان جاری شد. محرم امسال،نه تنها هنگامه‌ی عزاست،که فصلِ تجدیدِ میثاق با خون های پاکی است که بر زمین ریخت تا حقیقت،زنده بماند.سنگینی داغ یاران و فراقِ امام شهید،بر سینه‌ها چنگ میزند؛اما در هیاهوی این رنج‌ها،ما را به پناهگاهی جز خیمه‌ی پرشکوه حسین(ع) راهی نیست.❤️‍🩹✨ 🖤در این ایام، در هیئت دانشجویی «یا زهرا (س)»، هم‌نوا با رهبر شهیدپرورمان، عَلَم عزا را به نیت تعجیل در ظهور منجی برپا می‌کنیم. از شما مشتاقان حقیقت دعوت می‌کنیم تا با حضور حماسی خود، گرمابخش این محفل قدسی باشید. ✨🌱 ⏱زمان:چهارشنبه ۲۷ خرداد،ساعت ۱۷ *به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت استان قم* 🕌مکان:قم،میدان روح الله،دانشکده بهداشت _یک درخواست محترمانه برای محرم امسال: یکی از وظیفه‌های ما در این مجالس،این است که قدمی در جهت اصلاح الگوی مصرف برداریم. لذا از شما همراهان گرامی خواهشمندیم تا با پیوستن به پویش ، با همراه داشتن لیوان شخصی،ما را در برگزاری هیئتی پاکیزه همراه با الگوی درست مصرف یاری کنید.🙏🏻✨ "قدم هایتان بر دیده✨" •هیئت دانشجویی یا زهرا (سلام الله علیها)•
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا اینجوری شد؟! یه سـوال پرتکـرار دیگـه‌ای هـم هست که چـــرا با اینـکه این صــد و چند شب مـردم در خیابان بودند و اغلب هم مخالف این روند بودند‌پس‌چرا باز هم تصمیم دیگری گرفته شد؟! فعلا یه جواب‌اجمالی: طرف چله سـوره واقعه گرفت که وضع مالیـش خـوب شه و از فقـر نجات پیدا کنه که آخرای چله‌اش ماشینش رو دزد برد! رفت پیش یه ولی خدا و گلایه کرد که ما چهل‌روز سوره‌واقعه خوندیم که روزی مون زیاد شه نه تنها زیاد نشد که‌ماشین‌مون که همه‌دارایی مون بود رو هم دزد برد! اون ولی خدا هم گفته بود که قرار‌بود با اون ماشیــن تصـادف کنـی و دو نفــر فوت میکردند که باید دیـه اون دو نفــر رو میدادی اون چله سوره واقعه باعث شد ماشینت که خیلی‌قیمت کمتری از اون دوتا دیه داشت رو دزد ببره تا ضرر کمتری کنی...! لذا همینقدر بگیم که قرار بود خیلی اتفاقات غیر قابل جبرانی بیفته که بخاطر حضـور مـردم در خیـابان ها و عنایـات اهـل بیت اتفاق نیفتـاد و همچنان هم نقشـه های بسیار جدی وجود داره که یکی از اصلی ترین موانعش همین حضور مردم در خیابان ها هست...! 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا