#روایت_میدان
~از خاکریز تا خیابان~
شبهای سرد زمستان، دستهای پینهبستهام لرزشی خفیف دارند؛ نه از سرما که از خاطراتی دور.
این استوانهی فلزی، همدم همیشگیام، که نفسهای بریدهام را به شماره میاندازد امروز نیز همراهم است.
اما نه در بستر بیماری، که در میان هیاهوی شهر، در جمع جوانانی که چراغ امید و ایستادگی را در دل شب روشن نگه داشتهاند.
این حضور، تجلی اطاعت از فرمان رهبری است ،فرمانی که بارها بر لزوم حضور مردم در صحنههای دفاع از ارزشها تأکید کردهاند.
یاد روزهای جبهه بخیر، وقتی نفس کشیدن در میان دود و آتش، معنایی جز حیات نداشت.
آن روزها هر نفس فریادی بود برای وطنم و هر قطره عرق بذری برای آینده. امروز هم همین دستگاه است که به من یادآوری میکند، هنوز زندهام، هنوز نفس میکشم، و هنوز در راه دفاع از آرمانهایم، گامی به عقب ننهادهام.
حضور مردم در این اجتماعات، همان روحیهی بسیجی و جهادی را زنده میکند که در دوران دفاع مقدس، پشتوانهی رزمندگان بود.
این حضور در میان شما نه نمایش، که ادامهی همان نبردی است که روزی در خاکریزها آغاز شد. اطاعت از ولی فقیه، چراغ راه ما در این مسیر است، همانگونه که در جنگ گوش به فرمان ایشان بودیم. شاید دیگر آن شمشیر و تفنگ در دست نگیرم اما روح جهادیم همچنان در رگهایم جاریست. این دستگاه اکسیژن گواه نفسهای باقیماندهی من است، نفسهایی که تا آخرین لحظه، وقف این آب و خاک خواهد شد.
ابن شب ها حضور در جمع شما به من جان تازهای میبخشد ، یادآور آن روزهایی است که با هر نفس، عطر شهادت را استشمام میکردیم. این شبها، نه تنها به خاطر خودم ، که به خاطر شما ، به خاطر آیندهی این سرزمین، و در لبیک به ندای رهبری، نفس میکشم. و تا زمانی که نفسی در این پیکر خسته هست، در این راه پیش خواهم رفت.
🖋محدثه اکبری | ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#پویش #برای_ایرانم_ایستاده_ام
عهدِ روزانه✨🌹🌱
روز سیزدهم عهدنامه:
📿 از امروز عهد میکنم برای سلامتی مولامون صلوات بفرستم.
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
"بِسم ربِّ الحُسَین (ع)"🇮🇷
•((السَّلام علیکَ یا اَباعبدالله و عَلی الاَرواحِ الَتی حَلَّت بِفنائِک))•
دوباره طنین شور انگیزِ محرم،در رگهای زمان جاری شد.
محرم امسال،نه تنها هنگامهی عزاست،که فصلِ تجدیدِ میثاق با خون های پاکی است که بر زمین ریخت تا حقیقت،زنده بماند.سنگینی داغ یاران و فراقِ امام شهید،بر سینهها چنگ میزند؛اما در هیاهوی این رنجها،ما را به پناهگاهی جز خیمهی پرشکوه حسین(ع) راهی نیست.❤️🩹✨
🖤در این ایام، در هیئت دانشجویی «یا زهرا (س)»، همنوا با رهبر شهیدپرورمان، عَلَم عزا را به نیت تعجیل در ظهور منجی برپا میکنیم.
از شما مشتاقان حقیقت دعوت میکنیم تا با حضور حماسی خود، گرمابخش این محفل قدسی باشید. ✨🌱
⏱زمان:چهارشنبه ۲۷ خرداد،ساعت ۱۷
*به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت استان قم*
🕌مکان:قم،میدان روح الله،دانشکده بهداشت
_یک درخواست محترمانه برای محرم امسال:
یکی از وظیفههای ما در این مجالس،این است که قدمی در جهت اصلاح الگوی مصرف برداریم.
لذا از شما همراهان گرامی خواهشمندیم تا با پیوستن به پویش #لیوان_شخصی_من ، با همراه داشتن لیوان شخصی،ما را در برگزاری هیئتی پاکیزه همراه با الگوی درست مصرف یاری کنید.🙏🏻✨
"قدم هایتان بر دیده✨"
•هیئت دانشجویی یا زهرا (سلام الله علیها)•
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
#ایرانِحسینتاابدپیروزاست
چرا اینجوری شد؟!
یه سـوال پرتکـرار دیگـهای هـم هست که
چـــرا با اینـکه این صــد و چند شب مـردم
در خیابان بودند و اغلب هم مخالف این
روند بودندپسچرا باز هم تصمیم دیگری
گرفته شد؟!
فعلا یه جواباجمالی:
طرف چله سـوره واقعه گرفت که
وضع مالیـش خـوب شه و از فقـر
نجات پیدا کنه که آخرای چلهاش
ماشینش رو دزد برد!
رفت پیش یه ولی خدا و گلایه کرد
که ما چهلروز سورهواقعه خوندیم
که روزی مون زیاد شه نه تنها زیاد
نشد کهماشینمون که همهدارایی
مون بود رو هم دزد برد!
اون ولی خدا هم گفته بود که قراربود
با اون ماشیــن تصـادف کنـی و دو نفــر
فوت میکردند که باید دیـه اون دو نفــر
رو میدادی اون چله سوره واقعه باعث
شد ماشینت که خیلیقیمت کمتری از
اون دوتا دیه داشت رو دزد ببره تا ضرر
کمتری کنی...!
لذا
همینقدر بگیم که قرار بود خیلی اتفاقات
غیر قابل جبرانی بیفته که بخاطر حضـور
مـردم در خیـابان ها و عنایـات اهـل بیت
اتفاق نیفتـاد و همچنان هم نقشـه های
بسیار جدی وجود داره که یکی از اصلی
ترین موانعش همین حضور مردم
در خیابان ها هست...!
#خیابان
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
عهدِ روزانه✨🌹🌱
روز چهاردهم عهدنامه:
⚖️ از امروز عهد میکنم حقالناس را خطِ قرمزِ زندگیام کنم.
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آوینا برزگر
دختر ۲ساله لامردی
نگاه کنید!
در اتاق عمل
تا آخرین لحظه
پستونک به دهان دارد...
۱۸۰هزار ترکش در یک موشک...
۴ موشک
بر سر مردم لامرد...
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید از لامرد در تاریخ،
هیروشما بسازیم.
نگذاریم لامرد و میناب در تاریخ گم شود.
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف
🌹نماز حاجت روز پنج شنبه🌹
یه نماز حاجت هست که مختص امروزه!
این نماز توصیه مرحـوم آقای بهجت بوده
و واقعا هم گرهگشاست،بخونید که
ان شاءالله حاجتتون برآورده
خواهد شد حتما....
زمانش امـروز تا غـروب هم
میشه خوند حدود نیم
ساعت هم وقت
لازم داره!
ان شاءالله حاجت روا باشید و به زودی زود حاجتتون برآورده بشه🥰
ان شاءالله در رأس همهی حوائج ظهور آقا امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف 🥺😍🌹
و نابودی دشمنان اسلام🤲🏻🇮🇷
بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
🌹نماز حاجت روز پنج شنبه🌹 یه نماز حاجت هست که مختص امروزه! این نماز توصیه مرحـوم آقای بهجت بوده و و
.
.
.
اگر شرایطش رو دارید این نماز
رو امروز به نیت حفظ جانرهبر
انقلاب و همـه خدمتگزاران به
انقــلاب و دفــــع بلا و خیــانت از
این عزیزان و ریشه کن شدنِ
دشمنان اسلام بخونید
التماس دعا🌱🌷