"بِسم ربِّ الحُسَین (ع)"🇮🇷
•((السَّلام علیکَ یا اَباعبدالله و عَلی الاَرواحِ الَتی حَلَّت بِفنائِک))•
دوباره طنین شور انگیزِ محرم،در رگهای زمان جاری شد.
محرم امسال،نه تنها هنگامهی عزاست،که فصلِ تجدیدِ میثاق با خون های پاکی است که بر زمین ریخت تا حقیقت،زنده بماند.سنگینی داغ یاران و فراقِ امام شهید،بر سینهها چنگ میزند؛اما در هیاهوی این رنجها،ما را به پناهگاهی جز خیمهی پرشکوه حسین(ع) راهی نیست.❤️🩹✨
🖤در این ایام، در هیئت دانشجویی «یا زهرا (س)»، همنوا با رهبر شهیدپرورمان، عَلَم عزا را به نیت تعجیل در ظهور منجی برپا میکنیم.
از شما مشتاقان حقیقت دعوت میکنیم تا با حضور حماسی خود، گرمابخش این محفل قدسی باشید. ✨🌱
⏱زمان:چهارشنبه ۲۷ خرداد،ساعت ۱۷
*به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت استان قم*
🕌مکان:قم،میدان روح الله،دانشکده بهداشت
_یک درخواست محترمانه برای محرم امسال:
یکی از وظیفههای ما در این مجالس،این است که قدمی در جهت اصلاح الگوی مصرف برداریم.
لذا از شما همراهان گرامی خواهشمندیم تا با پیوستن به پویش #لیوان_شخصی_من ، با همراه داشتن لیوان شخصی،ما را در برگزاری هیئتی پاکیزه همراه با الگوی درست مصرف یاری کنید.🙏🏻✨
"قدم هایتان بر دیده✨"
•هیئت دانشجویی یا زهرا (سلام الله علیها)•
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
#ایرانِحسینتاابدپیروزاست
چرا اینجوری شد؟!
یه سـوال پرتکـرار دیگـهای هـم هست که
چـــرا با اینـکه این صــد و چند شب مـردم
در خیابان بودند و اغلب هم مخالف این
روند بودندپسچرا باز هم تصمیم دیگری
گرفته شد؟!
فعلا یه جواباجمالی:
طرف چله سـوره واقعه گرفت که
وضع مالیـش خـوب شه و از فقـر
نجات پیدا کنه که آخرای چلهاش
ماشینش رو دزد برد!
رفت پیش یه ولی خدا و گلایه کرد
که ما چهلروز سورهواقعه خوندیم
که روزی مون زیاد شه نه تنها زیاد
نشد کهماشینمون که همهدارایی
مون بود رو هم دزد برد!
اون ولی خدا هم گفته بود که قراربود
با اون ماشیــن تصـادف کنـی و دو نفــر
فوت میکردند که باید دیـه اون دو نفــر
رو میدادی اون چله سوره واقعه باعث
شد ماشینت که خیلیقیمت کمتری از
اون دوتا دیه داشت رو دزد ببره تا ضرر
کمتری کنی...!
لذا
همینقدر بگیم که قرار بود خیلی اتفاقات
غیر قابل جبرانی بیفته که بخاطر حضـور
مـردم در خیـابان ها و عنایـات اهـل بیت
اتفاق نیفتـاد و همچنان هم نقشـه های
بسیار جدی وجود داره که یکی از اصلی
ترین موانعش همین حضور مردم
در خیابان ها هست...!
#خیابان
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
عهدِ روزانه✨🌹🌱
روز چهاردهم عهدنامه:
⚖️ از امروز عهد میکنم حقالناس را خطِ قرمزِ زندگیام کنم.
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آوینا برزگر
دختر ۲ساله لامردی
نگاه کنید!
در اتاق عمل
تا آخرین لحظه
پستونک به دهان دارد...
۱۸۰هزار ترکش در یک موشک...
۴ موشک
بر سر مردم لامرد...
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید از لامرد در تاریخ،
هیروشما بسازیم.
نگذاریم لامرد و میناب در تاریخ گم شود.
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف
🌹نماز حاجت روز پنج شنبه🌹
یه نماز حاجت هست که مختص امروزه!
این نماز توصیه مرحـوم آقای بهجت بوده
و واقعا هم گرهگشاست،بخونید که
ان شاءالله حاجتتون برآورده
خواهد شد حتما....
زمانش امـروز تا غـروب هم
میشه خوند حدود نیم
ساعت هم وقت
لازم داره!
ان شاءالله حاجت روا باشید و به زودی زود حاجتتون برآورده بشه🥰
ان شاءالله در رأس همهی حوائج ظهور آقا امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف 🥺😍🌹
و نابودی دشمنان اسلام🤲🏻🇮🇷
بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
🌹نماز حاجت روز پنج شنبه🌹 یه نماز حاجت هست که مختص امروزه! این نماز توصیه مرحـوم آقای بهجت بوده و و
.
.
.
اگر شرایطش رو دارید این نماز
رو امروز به نیت حفظ جانرهبر
انقلاب و همـه خدمتگزاران به
انقــلاب و دفــــع بلا و خیــانت از
این عزیزان و ریشه کن شدنِ
دشمنان اسلام بخونید
التماس دعا🌱🌷
هدایت شده از کوله مهـــدیــار
#عملیات
🪖 ماموریت امروزِ تو:
▪️ به نیت حضرت رقیه (س)، امروز دلِ یه نفر رو شاد کن.
میتونه خریدنِ یه خوراکی برای یه بچه باشه..
یه لبخند به یه آدم خسته تو خیابون..
یا فقط یه پیام به کسی که خیلی وقته ازش خبر نداری و توی این ایام بهش التماس دعا بدی...
📌ماموریت رو که انجام دادی، واسه خودت یه تیک سبز بزن و مطمئن باش یه جای دیگه، یه گرهِ بزرگ از زندگیت به دستای کوچیکِ یه فرشته باز میشه!
📤این عملیات با بقیه هم به اشتراک بزار
#محرم #رقیه
@KoolehMahdiyar
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد.
📲 @rahbar_enghelab_ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir