6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپی که برای جلال رشیدی کوچی حاشیه ساز شد؛ این ماشین ساندروف دار مال من نیست!
🔸 روز گذشته رشیدی کوچی درحالی که دریک ماشین خارجی نشسته بود با انتشار یک استوری به اگزوز خودروی برقی ایرانخودرو واکنش نشان داد
🔸 برای کاربران مجازی این سوال ایجاد شده بود که آقای کوچی در اظهاراتش اخیرش گفته بود یک 206 مدل 1384 به نام ایشان است اما حالا چرا پشت یک ماشین ساندروف دار نشسته است؟! «پاسخ مضحک آقای نماینده را به این سوال ببینید»
اینها ظاهراً مردم رو مثل خودشون درازگوش فرض کردن!
قابل توجه شورای نگهبان
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
🔴استقبال از رئیسجمهور موجب عصبانیت و فحاشی از سوی تحریریه خبرآنلاین وابسته به علی لاریجانی شد
نکته مهمتر اما اینست که اگر همین رسانه اصلاحطلب و دیگر رسانه های جریان فتنه را روزانه مورد بررسی قرار دهیم ده ها رپرتاژ و تبلیغ خبری از دولت محترم و زیرمجموعه های آن دریافت کرده اند و در واقع با بودجه خود دولت دارند ادامه حیات میدهند و علیه دولت نفرت پراکنی میکنند.
آقای رئیسی لطفا به ارتباط و همکاری زیرمجموعه های دولت و تیم اطلاع رسانی دولت با رسانه های اصلاحطلب پایان دهید و الا ممکن است با ادامه این روند سال آینده تذکر سنگین تری از رهبر انقلاب در حوزه کم کاری رسانه ای دریافت کنید.
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خدا برا هیچ پدر و مادری نیاره..
واقعا سخته...
اما هر مصیبت و سختی که ببینیم بازم میگیم حسین جان هیچ روزی روز شما نخواهد شد..
لا يوم کیومک یا اباعبدالله 💔
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
9.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سرباز خبرنگاران شبکه صهیونیستی اینترنشنال در خدمت ارتش اشغالگر!
🔺گزارش بابک اسحاقی، مزدور اینترنشنال از غزه به عنوان اولین خبرنگار فارسی زبان و ذوقزدگی وی از ویران شدن و نابودی شهر غزه و آوارگی فلسطینیان مظلوم!
🔸شبکه صهیونیستی اینترنشنال امروز در خبری اعلام کرد که کارکنان آن اولین افرادی هستند که به عنوان خبرنگار از سوی ارتش رژیم اشغالگر قدس وارد مناطق تصرف شده در غزه شدهاند.
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگه شاه برگشته بگید بدونیم...
تهیه آزادانه محتوای هنجارشکنانه در
#دروازه_قرآن شیراز!!!
🔹 خاک بر سر مسئول بی غیرت
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
33.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇵🇸🇮🇷✊راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم در حمایت از کودکان مظلوم #غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
🕰 زمان:
روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲
📍 تجمع اولیه:
ساعت ۱۵ در میدان فلسطین (جنب مصلی قدس)
📌 مسیر راهپیمایی:
میدان جانبازان - خیابان شهداء - خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها
🇵🇸🇮🇷 برنامه پایانی و اجتماع پرشور مردم قم:
صحن امام رضا علیه السلام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
🔻 سخنران مراسم: سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران و رئیس ستاد قدس و انتفاضه
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
💠 اجتهاد
🔹 شنیدهام که وحید بهبهانی در اواخر عمر خود را مجتهد نمیدانست و میگفت: سن من بالا، و قوای فکریام تحلیل رفته است و نمیتوانم استنباط کنم. لذا از شاگرد خود بحرالعلوم فتوا میپرسید و میگفت: شما فقط فتوا را بدون ذکر دلیل نقل کنید تا در آن شبهه پیدا نکنم.
🔸 مرحوم آقای حاج آقا رضا همدانی هم در اواخر عمر رسالهاش را جمع کرد و گفت: من حافظهام را از دست دادهام و نمیتوانم فکر کنم و به مراجعهکنندگان میگفت: کسی که از او تقلید میکردید، دیگر وجود ندارد و بدین شکل آنها را رد میکرد.
📚 جرعهای از دریا ؛ ج ۴ ص ۴۰۹
🔰 العبد محمدتقی بهجت:
▫️ حضرت معصومه از قبیل امامزادههای مطلق نیست که هنگام زیارت او زیارت نامه ی مطلق امام زادهها خوانده شود، بلکه زیارت مخصوص به خود دارد؛ زیرا در روایت است:
📜 «مَنْ زارَها وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّهُ.»
▫️ خیلی کلمه ی بزرگی است!
نقل شده که روزی حضرت امام موسی کاظم در مدینه، در خانه تشریف نداشتند، شخصی آمد که سؤالی از آن حضرت بنماید، حضرت معصومه که در سنّ کودکی بودند و در خانه تشریف داشتند، میفرمایند:
🔸 آن حضرت تشریف ندارند، چه کار دارید؟
▫️ آن شخص عرض کرد:
🔹 مسأله ای دارم.
▫️ میفرماید:
🔸 بنویس.
▫️ مینویسد. ایشان پاسخ آن را میدهد؛ بعد که حضرت امام کاظم به خانه بر میگردد، مادرش جریان را به آن حضرت عرض میکند، حضرت میفرماید:
📜 «بِأَبِی هِیَ وَ أُمِّی، حَکَمَتْ بِما حَکَمَ اللّهُ!»
🔶 پدر و مادرم به فدایش، به آن چه خداوند حکم فرموده، حکم نموده است.
▫️ اینها افراد عادی نبوده اند، خدا میداند این خاندان چه شخصیّتهایی بودهاند، این همه کرامات برای ایشان ذکر کردهاند، پس چه میگویند کسانی که این مطالب را دربارهی خود حضرت رسول هم خرافات میدانند!
⬅️ در محضر بهجت، جلد دوم، نکته ۲۰۰