✍️یادتون میاد امام شهید فرمودند مثل منی با مثل یزیدی بیعت نخواهد کرد ؟
اینها همان یزید صفتان زمانه هستند که آب خوردن مردم را هم قطع میکنند.
@basirt8
🔴 امشب تکلیف خیلی چیزها مشخص شد،
الان وقته جنگیدنه، بقیش برای بعد...!
🚀 گرگها شبها به شکار میرن و شیرها روز، شاهنامه آخرش خوشه...
این قصه تازه شروع شده
صبر میکنیم و به نیروهای مسلح اعتماد داریم
✍️ نکته جالب اینجاست که یکی از خطوط قرمز رهبرانقلاب برای مذاکره کنندگان این بوده که امریکا هم باید غرامت دهد و هم تعهد دهد که دیگر به ایران تجاوز نخواهد کرد اما امریکایی ها حتی حاضر نیستند وسط مذاکره ظاهر را حفظ کنند و بیخیال جنگ و تجاوز شوند.
لذا نتیجه مذاکرات برای هر انسان عاقلی پیشاپیش مشخص است و امیدمان به نیروهای مسلح شجاع کشور است تا بازهم در میدان پاسخ لازم را به یانکیها بدهند.
@basirt8
حالا فهمیدید هواپیما از امارات برای چی اومده بود؟
اول گفت غلط کردم
دوم گفت غلط میکنم تو حمله بعدی غلطی بکنم
سوم هم خشکه حساب کرد که نزنیمش 🤣
فعلا تو در امانی بخاطر اون ۳ میلیارد، باش تو صف تا نوبتت بشه
#نظم_نوین_خاورمیانه
🔴این پایگاه الارزق تروریستهای آمریکایی تو اردنه که دقایقی قبل خورد
@basirt8
🔴 ۴ هدف مهم در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن هدف قرار گرفتند
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
بسم الله قاصم الجبارین
فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ
🔹به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاههای هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.
🔹نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی میباشد.
و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
@basirt8
🔴 یکمنبع آگاه نظامی: ایران با استفاده از موشکهای دوربرد سوخت جامد خیبر شکن آشیانۀ جنگندههای اف ۳۵ آمریکا در اردن را هدف قرار داده است.
🔺آقایان مذاکره کننده
امام شهید ما راستگو بود!!!
با مذاکره کردن هیچ مشکلی حل نمیشود!
با مقاومت دشمن عقبنشینی میکند!
بجنگید. محاصره دریایی شکسته خواهد شد و اقتدار ایران به دنیا نشان داده خواهد شد!
#جنگ_فرامنطقهای
#ایران_ابرقدرت
@basirt8
دروقت وزمانش همگی خواهید دید ایران چه بلایی سرامریکا وحامیانش میاورد
محاصره دریایی که شکسته میشود
دشمن بعدازحملات زمینی وهوایی ودریایی و...شکست تاریخی وسنگینی خواهد خورد
منتظر باشید