حالا فهمیدید هواپیما از امارات برای چی اومده بود؟
اول گفت غلط کردم
دوم گفت غلط میکنم تو حمله بعدی غلطی بکنم
سوم هم خشکه حساب کرد که نزنیمش 🤣
فعلا تو در امانی بخاطر اون ۳ میلیارد، باش تو صف تا نوبتت بشه
#نظم_نوین_خاورمیانه
🔴این پایگاه الارزق تروریستهای آمریکایی تو اردنه که دقایقی قبل خورد
@basirt8
🔴 ۴ هدف مهم در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن هدف قرار گرفتند
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
بسم الله قاصم الجبارین
فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ
🔹به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاههای هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.
🔹نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی میباشد.
و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
@basirt8
🔴 یکمنبع آگاه نظامی: ایران با استفاده از موشکهای دوربرد سوخت جامد خیبر شکن آشیانۀ جنگندههای اف ۳۵ آمریکا در اردن را هدف قرار داده است.
🔺آقایان مذاکره کننده
امام شهید ما راستگو بود!!!
با مذاکره کردن هیچ مشکلی حل نمیشود!
با مقاومت دشمن عقبنشینی میکند!
بجنگید. محاصره دریایی شکسته خواهد شد و اقتدار ایران به دنیا نشان داده خواهد شد!
#جنگ_فرامنطقهای
#ایران_ابرقدرت
@basirt8
دروقت وزمانش همگی خواهید دید ایران چه بلایی سرامریکا وحامیانش میاورد
محاصره دریایی که شکسته میشود
دشمن بعدازحملات زمینی وهوایی ودریایی و...شکست تاریخی وسنگینی خواهد خورد
منتظر باشید
✍️تحلیل:
پس از اقدام راهبردی و مقتدرانه ایران در دفاع از لبنان
زمینه برای آغاز دومین حرکت استراتژیک توسط میدان فراهم است
لذا
اگر آمریکا خباثتی کند
بهترین تصمیم یک زیرگیری حرفه ای و تمام کننده از دشمن است
تامیخ دوم را به تابوت ابرقدرتی پوشالی آمریکا و وابستگان عرب و عوامل داخلی اش بزنیم ،
چنانکه رژیم صهیونیستی نیز از آن بی بهره نماند
ولذا
اگر آمریکا در هرمزگان غلطی کرده باشد حتی به زعم خودشان در حد پاسخ به سرنگونی هلی کوپترشان
پاسخش
در هم کوبیدن تمام زیرساخت های دشمن در امارات و کویت وووو
می باشد
در غیر این صورت
وبا توجه به خبرهایی که دشمن دارد
[از تحرکات خطرناک اصلاح طلبان زیر چتر آماده سازی یک مهندس بازرگان جدیدو تروتمیز که داخل حاکمیت هم می باشد ]
وفاز اول را از تغییر در صدا وسیما شروع کرده اند...
بخواهد از فرصت سوء استفاده کند
...
✍️صحبت از جمهوری سوم است که استارتش را زده اندبهوش باشید.
موضوع را مفصل بیان خواهیم نمود
چون خطرناک تر از بمب اتم آمریکاست
اما نگران هم نباشید
این انقلاب صاحب دارد
فقط هزینه های حرکت انقلاب به سمت هدف مقدسش را بالا میبرند
س.م.ر
@basirt8
حلال کسبینه
نکسوست
#اطلاعیه سرمایه گذاری
با ادرس سایت-پشتیبانی ومشاوره وپاسخ به سئولات از9صبح تا21شب
قعالیت ازسال1402
خودتان تحقیق و بررسی نمایید.
سرمایه گذاری شروع شد😍
شرایط ویژه ویژه سرمایه گذاری
روی محصول
nexovest.ir
سودآوری ماهانه برای سرمایه گذار حداکثر تا ۱۸٠ هزار تومان سود به ازای هر یک میلیون سرمایه گذاری؛
💰پرداخت سود هر سه ماه یکبار
⏰مدت قرار داد؛*یکساله*
💎مدل دریافت سود : مستقیم از محل خالص سود (نکته: هرچه سود خالص محصول بالا برود ، سود شما بیشتر میشود)
🥇 مبلغ سرمایه گذاری:
حداقل ۱٠٠ میلیون تومان؛
حداکثر ۵٠ میلیارد تومان
آیا قرار داد داده میشود؟!
بله ـ قرارداد داده میشود.
📍نکته: زیر ۱٠٠ میلیون جذب سرمایه نداریم.
دلیل: حجم بالای تعداد سرمایه گذار
***جزئیات اطلاعات بیشتر
ادرس کانال: https://ble.ir/halalkasbineh
مشاوره وپشتیبانی از9صبح تا21شب درکانال بله :
@halalkasbineh2
@raheghtesad
ادرس سایت وپشتیبانی:
nexovest.ir
https://www.hk-invest.com/
@raheghtesad
@basirt8
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
حلال کسبینه نکسوست #اطلاعیه سرمایه گذاری با ادرس سایت-پشتیبانی ومشاوره وپاسخ به سئولات از9صبح تا21ش
خال تصور کنید اگر اقتصاد ازدست رانتخواران ومافیا خارج شود ودست نیروهای جهادی وانقلابی مومن برسیه چه اتفاقات شیرینی می افند
باز میگیم کشور ازدست خائنین ومافیا رانتخواران واژدها های هفت سر باتمام سختی ومشکل وهزینه خارج شود مادرتمام عرصه ها وبخصوص معیشت واقتصاد وسرمایه گذاری به اوج پیشرفت ورفاه معنوی ومادی خواهیم رسید
این سرمایه گذاری دراین سایت وپلتفرم که درهیچ حای دیگرچنین مبلغ وسودماهانه بیشازده درصد داده نمیشود ونمیتوانید پیداکنید
خودتان تحقیق وببرسیوپرسوجو کنید وبعد تصمیم بگیرید
ما فقط وظیفه داشتیم بدون اینکه قرونی بگیریم وتبلیغ کنیم برایمومنین عزیز واعضا کانالم این پلتفرم سرمایه گذاری رامعرفی کنیم
مانیز ازسال1403دربازهای مختلف درباره شرایط سرمایه گذاری وطرح ها جدید درکانال اطلاع رسانی کرده بودیم
**اکنون طرح جدید در خرداد1405 با سوددهی فوق لعاده ماهانه بیش از10درصد وسرمایه100میلیون به بالا
https://eitaa.com/basirt8/83357
اطلاعات بیشتر دراین زمینه
برای اولین بار بهمن1403درکانال این پلتفرم سرمایه گذاری را معرفی کردیم
https://eitaa.com/basirt8/55120
https://eitaa.com/basirt8/55121
همچنین بهمن واسفند1404 برای طرح جدید وسود ده درصد
https://eitaa.com/basirt8/71583
https://eitaa.com/basirt8/73318