بوم من🪿
میدونستید من عاشق کوهنوردی و کوه هستم؟
دوچرخه سواری هم یکی دیگه از فیوریتهامه.
بوم من🪿
دوچرخه سواری هم یکی دیگه از فیوریتهامه.
میدونم فیوریت فارسی نیست ولی دلم خواست اینجوری بگم
*فردوسی معذرت
https://eitaa.com/bdhhd_44/13190
وای زینب ببافی خودم ازت میگیرممم
واقعا قیمت پست فکر کنم از خودش بیشتر بشه
بهبهههه💅🏻💅🏻💅🏻
دقیقا🤡🤡
آقا ما رفتیم شمال بعدش فهمیدیم کنار ساحل یه پیست داره
دوچرخه هم داشت
منم مثل خری که بهش تیتاپ دادن ذوق کردم
خلاصه که با خانواده رفتیم و اوناهم همراه من دوچرخه سواری کردن بعدش خسته شدن و میخواستن برن
خلاصه که یجوری هماهنگ کردیم که من تا موقع ناهار توی پیست باشم و برای ناهار خودمو برسونم
بوم من🪿
تقریبا یک ساعت وقت داشتم و کل این تایم رو فقط رکاب زدم و رکاب زدم و رکاب زدم.
هوای شمال واقعا بوسیدنی بود
و ویوی اونجا بوسیدنیتر✨