✖️پزشکیان در هیئت شیخ حسین انصاریان
✖️قالیباف در هئیت حاج محمود کریمی، مجید بنیفاطمه و محمدحسین پویانفر
✖️جلیلی در هیئت حاج منصور ارضی
#محرم
@beitolhoffaz
#انگیزشی
#چرایی_حفظ
🔸نجات از آسیب های اخلاقی و اعتقادی در پناه حفظ قرآن است.
در روایات اهل بیت علیه السلام
قرآن را وسیله حلّ مشکلات و درمان بیمارى هاى اخلاقى و اجتماعى و معنوى معرفی کرده اند و
اصول این بیمارى را در چهار چیز خلاصه مى کند:
کفر،
نفاق،
جهل ،
ضلالت
که با کمک قرآن از آنها نجات پیدا میکنیم
زیرا قرآن، نور ایمان و اخلاص بر دل مى پاشد و پرده هاى جهل و نادانى را پاره مى کند و انسان را از ضلالت و گمراهى رهایى مى بخشد. به یقین، جامعه آگاه و دانا و صاحب ایمان و اخلاص، هرگز در نمى ماند و گرفتار مشکلى نمى شود.
آیت الله بهجت( ره) هدف از حفظ قرآن را اینگونه ترسیم نمودند :
قرآن را حفظ کنیم تا همیشه با ما باشد و ما با او باشیم به قرآن تحصن کنیم و آن را وسیله حفظمان در فتن و شدائد دنیا قرار بدهیم .
(مجله ی پیام قرآن، شهریور ۷۲،ص۵۲)
🔸پادزهر و سد مقاوم در مقابل شداید آخرالزمان پناه بردن به قرآن است.
#حفظ_قرآن
@beitolhoffaz
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این روزها شاهد این بودیم که یکسری افراد به حزب الاهی ها می گفتند تندروها...
پیشنهاد می کنم این کلیپ را نگاه کنید و ارسال کنید برای آنهایی که نمی دانند معنای #تندرو چیست.
#حزب_الله
افتخار کنید که به شما بگویند
بچه حزب الاهی
@beitolhoffaz
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صباحا اتنفس بحب الحسین علیه السلام
#حسین
https://eitaa.com/beitolhoffaz
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃 پای سخن خدا
ای اهل ایمان دشمنان من و دشمنان خودتان را به عنوان دوست اختیار مکنید!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/beitolhoffaz
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حقیقت پل صراط در قیامت
🎙 #استاد_عالی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/beitolhoffaz
#موفقیت
برای دقایقی چشماتو ببند و تصور کن که پیر شدی و تنها یک آرزو برات مونده :
«که برگردی و برای هدف هات تلاش کنی وقدر زندگیت رو بدونی»
❗️حالا چشم هات رو باز کن
این همون فرصته✅
🔅... قالَ ربِّ ارجِعونِ لَعَلّی أعمَلُ صالحًا فیما تَرَکتُ... 🔅
💐https://eitaa.com/beitolhoffaz
وظایف ما در قبال قرآن
1⃣تلاوت✅
الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَتْلُونَهُ حَقَّ تِلَاوَتِهِ أُولَٰئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ
ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﺁﺳﻤﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ ، ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﻮﺭﻱ ﻛﻪ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻗﺮﺍﺋﺖ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ [ ﻭ ﺁﻥ ﻗﺮﺍﺋﺖ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﺗﺪﺑﺮ ﻭ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻋﻤﻞ ﺍﺳﺖ ]ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ [ ﻛﺘﺎﺏ ] ﻫﺴﺘﻨﺪ.(بقره ١٢١)
2⃣تدبر ✅
أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَىٰ قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا
ﺁﻳﺎ ﺩﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﻤﻰ ﺍﻧﺪﻳﺸﻨﺪ [ ﺗﺎﺣﻘﺎﻳﻖ ﺭﺍ ﺑﻔﻬﻤﻨﺪ ] ﻳﺎ ﺑﺮ ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻗﻔﻞ ﻫﺎﻳﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ؟( محمد٢٤ )
3⃣عدم مهجوریت ✅
وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا
ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ [ ﺩﺭﻗﻴﺎﻣﺖ ] ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ : ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻗﻮم ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺮﻭﻙ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ !( فرقان٣٠ )
4⃣ پند و اندرز دادن دیگران ✅
فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ
ﭘﺲ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻣﻦ ﻣﻰ ﺗﺮﺳﻨﺪ ، ﺑﻴﻢ ﺩﻩ .( ق٤٥ )
5⃣به همه قرآن عمل کنیم ✅
الَّذِينَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِينَ
ﻫﻤﺎﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺨﺶ ﺑﺨﺶ ﻛﺮﺩﻧﺪ [ ﺑﺨﺸﻲ ﺭﺍ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻦ ﺑﺨﺸﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺭﻭﻱ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻧﺪ . ]( حجر٩١ )
💐https://eitaa.com/beitolhoffaz