eitaa logo
بنت الهدی
44 دنبال‌کننده
650 عکس
500 ویدیو
144 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ 💢موضوع: مروری بر ویژگی‌های شهید سلیمانی قهرمان شکست استکبار 💠رهبرانقلاب در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی (۱۳۹۹/۰۹/۲۶) شهادت سردار سلیمانی را یک حادثه تاریخی خواندند و برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی را برشمردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌شود. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠🍁 🍁 💠 💢موضوع: طرح مشترک 🔸🌹🔹 💠کننترل اپیدمی کرونا ❇️به حداقل رساندن تماس افراد بیمار یا مشکوک به کرونا با خانواده و جامعه 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠🍁 🍁 🎥 💢موضوع: لحظه به رسیدن ‎قاسم_سلیمانی ✅ تصاویری از ورود کاروان شهید المهندس برای استقبال از شهید قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد و لحظه ی هدف قرار گرفتن ماشین حامل شهدا در خیابان اطراف فرودگاه 🔸🖤🔹 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 💠🍁 🍁
🌠🍁 🍁 🌀/« فقط برای خدا » ♻️موضوع: ابعاد شخصیتی و صفات فردی 🔸🖤🔹 🌺 آمد به خط . شب که شد، گفتیم لابد می‌رود یک جایی دور از هیاهوی رزمنده ها استراحت کند. کفش هایش را گذاشت زیر سرش، گوشه‌ی اتاق دراز کشید. خودمان خجالت کشیدیم، اتاق را خلوت کردیم که چند ساعت استراحت کند. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
باسلام نشست بصيرتي زنده ثامن با موضوع دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی سخنران: حجت الاسلام علییی زمان: یکشنبه 7 دی ماه 99 ساعت 15 شرکت در نشست از طریق لایو روبیکا به آدرس: https://rubka.ir/nasrahamedan و همزمان بر روی سامانه نسرا http://video.nasraa/ir/hamedan2 (برای اتصال از طریق سامانه لینک بالا را در نرم افزار ادب کانکت گوشی خود کپی کنید)
🌠🍁 🍁 🌀/« فقط برای خدا » ♻️موضوع: ابعاد شخصیتی و صفات فردی 🔸🖤🔹 🌺 فرش کوچکی انداخت گوشه ی حیاط خانه ی پدری اش، توی آفتاب. پیر مرد را از حمام آورد، روی فرش نشاند و سرش را خشک کرد. دست و پیشانی اش را می‌بوسید و می‌گفت: همه‌ی دلخوشی من توی این دنیا، پدرمه. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🔴🍁 🍁 ❇️مردم سالاری دینی(7) 💠نگاه (ره) به مردم سالاری 🔸🌺🔹 🔻امام خمینی(ره) در نخستین مصاحبه خود در پاسخ به این پرسش که چه نوع حکومتی را جایگزین سلطنت حاکم در ایران خواهد کرد، سخن از جمهوری اسلامی می زدند. به این معنا است که؛ ضمن احترام کامل و لازم به آرا و جایگاه مردم در ساختار و ساختن نظام حکومت، محتوای حکومت، دینی و بر اساس قوانین و قواعد شرعی و دینی خواهد بود. 🔸جمهوری اسلامی که تا آن زمان مفهوم نسبتا گنگ و مبهم داشت، از آن زمان به بعد به صورت جدی در فلسفه سیاست و حقوق عرض اندام کرد و با تشکیل حکومتی با ساختار و فرم مردمی اما با درونمایه و محتوای دینی، مبحث تازه و داغ روز گردید و مورد توجه جهانیان – اعم از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی- قرار گرفت. 🔹در امام خمینی(ره) به عنوان مجدد مكتب مردم سالاري ديني، شکل ژریم ها مهم نیست و آنچه مهم است محتوای آن می باشد و از همین جهت جمهوري اسلامي را مطرح ساختند و اظهار داشتند: «قبل از هر چيز ما به محتواي اجتماعي رژيم سياسي آينده خود دل بسته‌ايم.» 🔸«ايشان خواستار جمهوري اسلامي بودند. جمهوري، فرم و شكل حكومت را تشكيل مي‌دهد و اسلامي يعني محتواي آن فرم كه قوانين الهي است.» به باور امام خمینی، جمهوری بهترین شکل نظام است که می توان با این فرم محتوایی آن – دین اسلام- را تطبیق ساخت و اذعان داشت که جمهوری اسلامی نظیری در جهان سیاست ندارد. البته « بديهي است نشانه جمهوريت در آموزه جمهوري اسلامي معناي خاصي در مفصل‌بندي گفتماني امام خميني دارد كه از گفتمان مدرنيسم متفاوت است. غرب مدرن بر اساس آموزه‌هايي چون اومانيسم، سكولاريسم، عقلانيت خود بنياد و قرائت كلان پيشرفت، تفسيري از جمهوريت ارائه كرده است كه در آن تمامي مشروعيت نظام سياسي از قرارداد اجتماعي و خواسته‌هاي بشري نشأت گرفته و دين و آموزه‌هاي الهي در آن كاملا از عرصه سياسي كنار گذاشته شده‌اند. 🔺غرب با سيطره فكري و تمدني خويش و تحميل ديدگاه‌‌هاي خويش بر ديگران بويژه بر ملل جهان اسلام چنين وانمود كرده است كه معنا و مفهومي متفاوت براي جمهوريت وجود ندارد و تنها معناي صحيح آن، همان قرائت غربي آن است که با پیدایش نظریه جمهوری اسلامی بطلان آن ثابت شده است. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🔴🍁 🍁
🔴🍁 🍁 ❇️مردم سالاری دینی(7) 💠نگاه (ره) به مردم سالاری 🔸🌺🔹 🔻امام خمینی(ره) در نخستین مصاحبه خود در پاسخ به این پرسش که چه نوع حکومتی را جایگزین سلطنت حاکم در ایران خواهد کرد، سخن از جمهوری اسلامی می زدند. به این معنا است که؛ ضمن احترام کامل و لازم به آرا و جایگاه مردم در ساختار و ساختن نظام حکومت، محتوای حکومت، دینی و بر اساس قوانین و قواعد شرعی و دینی خواهد بود. 🔸جمهوری اسلامی که تا آن زمان مفهوم نسبتا گنگ و مبهم داشت، از آن زمان به بعد به صورت جدی در فلسفه سیاست و حقوق عرض اندام کرد و با تشکیل حکومتی با ساختار و فرم مردمی اما با درونمایه و محتوای دینی، مبحث تازه و داغ روز گردید و مورد توجه جهانیان – اعم از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی- قرار گرفت. 🔹در امام خمینی(ره) به عنوان مجدد مكتب مردم سالاري ديني، شکل ژریم ها مهم نیست و آنچه مهم است محتوای آن می باشد و از همین جهت جمهوري اسلامي را مطرح ساختند و اظهار داشتند: «قبل از هر چيز ما به محتواي اجتماعي رژيم سياسي آينده خود دل بسته‌ايم.» 🔸«ايشان خواستار جمهوري اسلامي بودند. جمهوري، فرم و شكل حكومت را تشكيل مي‌دهد و اسلامي يعني محتواي آن فرم كه قوانين الهي است.» به باور امام خمینی، جمهوری بهترین شکل نظام است که می توان با این فرم محتوایی آن – دین اسلام- را تطبیق ساخت و اذعان داشت که جمهوری اسلامی نظیری در جهان سیاست ندارد. البته « بديهي است نشانه جمهوريت در آموزه جمهوري اسلامي معناي خاصي در مفصل‌بندي گفتماني امام خميني دارد كه از گفتمان مدرنيسم متفاوت است. غرب مدرن بر اساس آموزه‌هايي چون اومانيسم، سكولاريسم، عقلانيت خود بنياد و قرائت كلان پيشرفت، تفسيري از جمهوريت ارائه كرده است كه در آن تمامي مشروعيت نظام سياسي از قرارداد اجتماعي و خواسته‌هاي بشري نشأت گرفته و دين و آموزه‌هاي الهي در آن كاملا از عرصه سياسي كنار گذاشته شده‌اند. 🔺غرب با سيطره فكري و تمدني خويش و تحميل ديدگاه‌‌هاي خويش بر ديگران بويژه بر ملل جهان اسلام چنين وانمود كرده است كه معنا و مفهومي متفاوت براي جمهوريت وجود ندارد و تنها معناي صحيح آن، همان قرائت غربي آن است که با پیدایش نظریه جمهوری اسلامی بطلان آن ثابت شده است. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🔴🍁 🍁
🌠🍁 🍁 🌀/« فقط برای خدا » ♻️موضوع: ابعاد شخصیتی و صفات فردی 🔸🖤🔹 🌺 با ابومهدی المهندس و بچه های حشدالشعبی آمده بود شادگان، کمک سیل زده ها. برای شان سفره انداختیم. تک تک نیروها و محافظ ها را به اسم صدا زد که بیایند سر سفره. برای‌شان لقمه می گرفت و می‌گذاشت در دهان‌شان؛ مثل مادر. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
💢🍁 🍁 ❇️مردم سالاری دینی(8) 💠نگاه به مردم سالاری دینی 🔸🌺🔹 🔻نعمت بزرگ حضور مردم، هدیه‌ی انقلاب به ماست. قرن‌های متمادی در کشور ما سپری شد؛ حکومت‌هایی آمدند و رفتند، بدون این‌که مردم کوچکترین نقشی در تعیین این دولتها و گزینش آنها داشته باشند. انقلاب میدان را برای مردم ما باز کرد مردم‌سالاری در کشور ما، یک مردم‌سالاری حقیقی متکی به ایمان است. 🔹مردم از روی احساس وظیفه‌ی دینی است که در عرصه‌ی انتخابات وارد می‌شوند و طبق تشخیص خود گزینش می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند. ... تبلیغاتچی‌های وابسته‌ی به مراکز قدرت، از مدتها پیش از انتخابات، با لحن‌های گوناگون، فضا را از هیاهوی مخالفت با انتخابات پر کردند{میکنند}؛ سعی می‌کردند{میکنند} مردم را ناامید کنند؛ مردم را از حضور در این میدان شرف و افتخار منصرف کنند. ... ملت ما استقلال خود، هوشمندی خود، شجاعت خود، دلسوزی و پایبندی خود به منافع ملی را در این نوبت هم مثل نوبت‌های دیگر نشان{خواهد} داد. حقا و انصافا در مقابل هوشیاری و وقت‌شناسی این ملت، انسان احساس تواضع و خضوع می‌کند. این ملت، ملت شجاع و بیدار و با ایمان و پرانگیزه‌یی است؛ بگذارید دشمنان این ملت هر چه می‌خواهند، بگویند. 🔸این ملت راه خود را پیدا کرده است و با همت والا در این راه به پیش می‌رود. سردمداران استکبار جهانی بعد از انتخابات هم از تخریب وجهه‌ی انتخابات ایران دست برنداشتند. یک مسؤول امریکایی گفت ما دمکراسی ایران را قبول نداریم! ملت ایران هم دمکراسی آنها را قبول ندارد. دمکراسی‌یی که پول سرمایه‌داران صهیونیست حرف اول را در آن می‌زند، چه افتخاری می‌تواند داشته باشد و چه چیزی را می‌تواند به مردم دنیا تعلیم دهد؟ 🔺دمکراسی حقیقی، مردم‌سالاری برخاسته‌ی از دین و ایمان است. انگیزه‌ی مردم، برخاسته‌ی از دین، از احساس مسؤولیت و از احساس تکلیف ملی و دینی است؛ لذا وارد میدان می‌شوند و در میان نامزدهای مختلف، گزینه‌ی خودشان را انتخاب می‌کنند. رئیس جمهوری که با چنین آرائی سر کار می‌آید، وامدار هیچ کس جز خدا و مردم نیست؛ این معنای مردم‌سالاری است. ملت عزیز ما این نعمت الهی را قدر بدانند؛ بر آن پای بفشارند و تأثیر و حضور خودشان را در میدان‌های گوناگون تعیین سیاست‌های کشور و گزینش مدیران عالی‌رتبه همچنان حفظ کنند.« 🌺رهبر معظم انقلاب اسلامی 1384/5/12» 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 💢🍁 🍁
💠🍁 🍁 ❇️ مردم سالاری دینی(9) 💠دشمنان مردم سالاری دینی 🔸🌺🔹 🔻ببینید دشمن به کجاها کار دارد؛ فقط مسئله‌ی نیست، فقط مسئله‌ی نیست، فقط مسئله‌ی باورهای انقلابی و دینی نیست، حتّی به انتخاباتش [کار دارد]؛ نمیخواهند این ظاهره و پدیده‌ی شرکت مردم به نام دین، در پای صندوق رأی و در خدمت انتخاب تثبیت بشود؛ همیشه ضدّ این را تبلیغ کرده‌اند، همیشه گفته‌اند که دین با و با آزادی و با دموکراسی و با این چیزها مخالف است؛ حالا [چطور] ببینند که دین مظهر کامل یک مردم‌سالاری همه‌جانبه است که بعضی از خارجی‌ها هم اعتراف کردند. 🔹ما در طول این ۴۱ سال، ۳۷ یا ۳۸ انتخابات داشته‌ایم؛ کجای دنیا این همه به مردم‌سالاری اهتمام می‌ورزند؟ به این هم کار دارند؛ به همه چیز کار دارد. دشمن را بشناسیم، حواسمان جمع‌ باشد، «مَن‌ نامَ‌ لَم‌ یُنَم‌ عَنه»؛ اگر شما در سنگر، در مقابل دشمن خوابت ببرد، معنایش این نیست که دشمن هم خوابش برده؛ او ممکن است بیدار باشد؛ کما اینکه همین ‌جور هم هست. 🔺هزاران نفر را میگذارند برای پیگیری مسائل گوناگون ایران؛ ما بایستی میلیون‌ها نفر آماده باشیم برای اینکه، هم دفاع کنیم،‌ هم ضربه بزنیم؛ ما هم باید متقابلاً به آنها حمله کنیم؛ چه تبلیغاتی و چه انواع و اقسام کارهایی که از دست یک ملّت انقلابی برمی‌آید. 🌺« رهبر معظم انقلاب اسلامی 1398/12/04» 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 💠🍁 🍁
22.pdf
5.38M
🌠🍁 🍁 💠 (مدظله العالی): در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام میکند. ۱۳۸۸/۱۰/۱۹ 🔸⚫️🔹 🌀 🌐نسخه pdf ✅موضوع: پیام‌ها ودستاورد‌های ماندگار ۲ حماسه 🔸🌹🔹 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🌠🍁 🍁 💠همه حماسه‌آفرينان نهم دي ✍️ مهدی سعیدی 🔸🌹🔹 🔻عظمت نهم دي را بايد در عبور موفق ملت بصير ايران از «فتنه‌اي عميق» دانست که در طراحي آن همه ابزارهاي تزوير و فريب براي اغواء ملت دست‌به‌کار شده بود. در اين حماسه بزرگ همه اقشار مردم سهيم بودند. ❇️نکات تحليلي: در نهم دی 1388 اقشار مختلف ملت با گرايش‌ها و سلایق و انگيزه‌های متفاوت در ميدان حاضر شدند: 🔹1- بخش قابل‌ملاحظه‌ای از خالقان حماسه بزرگ نهم دي، 24 ميليون رأی‌دهنده‌ای بودند که مظلومانه نظاره‌گر هتک حرمت به رأیشان در طول چند ماه پس از انتخابات خردادماه بودند. فتنه‌گران هیچ‌گاه حاضر نشدند که رأی آنان را به حساب بياورند و برايش احترام قائل شوند! این اکثريت براي صيانت از رأی خود در روز نهم دي‌ماه بار ديگر به ميدان آمدند. 🔸 2- حاضرين در نهم دی‌ماه تنها کساني نبودند که به احمدی‌نژاد رأی داده باشند. بدون شک برخي از آن‌ها به موسوي و کروبي رأی داده بودند، اما آن روز آمده بودند که با فريادهايشان به سران فتنه اعلام نمايند که «رأیشان را پس دهند»، چراکه رأی آن‌ها در پاي صندوق رأی به کساني بوده که ادعاي خط امامي بودن را يدک مي‌کشيدند، اما عملاً بعد از آغاز فتنه نشان دادند که در خدمت دشمنان امام و انقلاب قرار گرفته‌اند! 🔹 3- بخشي از حماسه‌سازان نهم دي آن‌هایی بودند که حضور بيگانگان در صف فتنه‌گران را خيانت به کشور مي‌دانستند. آن‌ها معتقد بودند که اگر هم اختلاف و دعوا و رقابتي بين سياسيون وجود دارد، قرار نيست يک جريان با توسل به بيگانگان، زمینه‌ساز نفوذ اجنبي در کشور گردد. 🔸 4- در جمع حاضرين در حماسه نهم دي، برخي در جرگه منتقدين دولت قرار مي‌گرفتند. آن‌ها آمده بودند تا به فتنه گران اعلام نمايند که انتقاد داشتن دليلي بر قرار گرفتن در صف ضدانقلاب و براندازان نيست! آنان آمده بودند تا به فتنه‌گران چارچوب انتقاد و اعتراض را بفهمانند و بياموزند که همه انتقادها و اعتراض‌ها بايد در چارچوب منافع ملت و قانون صورت گيرد و در اين مسير نبايد مرزهاي خودي و غيرخودي در هم آميزد. 🔺5- بخشي از حماسه‌سازان نهم دي نيز ملتي بودند که از این‌همه جنجال و آشوب و ناآرامي به تنگ آمده بودند. آن‌ها باور داشتند که تداوم هر مناقشه و اختلافي، حد يقفی دارد و نباید برخي زياده‌خواهان، براي کسب قدرت، زندگي عادي شهروندان را به مخاطره اندازند. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🌠🍁 🍁 🌐/ ❇️این قباحت دارد؛ نخواستند عکس امام را ببینند! 🔻سازمان بسیج مستضعفین به پشتوانه میلیون‌ها بسیجی با اجرای طرح مقابله با کرونا که مزین است به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) نقش به سزایی در کاهش آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا داشته است و به همین بهانه در نشست هم اندیشی این ستاد مورد تحسین سردار سلامی فرمانده کل سپاه و دکتر نمکی وزیر بهداشت قرار گرفت. ❌سایت خبری جماران وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در یادداشتی عجیب به جای بیان رضایتمندی از اقدام‌های صورت گرفته توسط بسیجیان مکتب روح الله (ره) در مهار ویروس کرونا، اقدام به هتاکی علیه بسیجیان نموده و با انتشار یک عکس، اصرار در بیان حذف تصویر حضرت امام خمینی (ره) دارد و اینگونه می‌نویسد: «ظاهرا عمل نکردن به دستورات و وصیت‌های امام در حوزه مسئولیت‌ها آنقدر ایشان را جَری کرده که حتی ظاهر را هم رعایت نمی‌کنند و اینچنین بی پروا و بی تفاوت، از کنار آن عبور می‌کنند!» 🔺این در حالیست که علاوه بر نقش بستن یاد و نام امام عزیز راحل بر قلب و جان تک تک بسیجیان، جای جای تمام گستره‌های سرزمینی بسیج در کل کشور با افتخار مزین است به تصویر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و از جمله سالنی که این نشست در آن برگزار گردید. 🆔@Basijnewsir 🆔basijnews.ir/fa/news/9307372 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجموعه کلیپ های معاونت سیاسی سپاه قطب نما 164| عمارهای زمانه ما این تصاویر را همه آنهایی که در 22 خردادماه 1388 به پای صندوق های رای آمده بودند به خاطر دارند! تصویر متعلق به میرحسین موسوی است که روزگاری توسط آیت الله خامنه ای به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی شده بود. https://basirat.ir/fa/news/327289
🌠🍁 🍁 💠سوال36: ❌جریان_تحریف چه زمانی بوجود می آید؟ 🎙کارشناس: 🔸🌹🔹 💢زمانیکه جریان تحریف در هماورد فیزیکی طرف مقابل کم آورده باشد، در جنگ روایتی دست به تحریف واقعیت های میدانی متناسب با اهداف خودشان می‌زنند. 🌐بازیگران جریان تحریف: ✔️بازیگران خارجی ✔️بازیگران داخلی(درونی) 🔳بازیگران درونی که بعد از انقلاب دستی بر قدرت داشتند به پنج گروه تحریف تقسیم می شوند. 🔻۱) افرادی که احساس می‌کنند منزلت و قدرت اولیه و ثابت خود را ندارند. (ترسیم غیر واقعی رویدادهای داخلی) 🔹 ۲) افرادی که با خود یا فرزندانشان برخورد قضایی شده است 🔸۳) افرادی از مسئولین که مرعوب دشمن و فضا هستند و صحنه را جور دیگر ترسیم می کنند(صلح امام حسن علیه السلام) 🔹۴) کسانی که از قبال انقلاب پول‌دار شده‌اند.(تخطئه مبارزه) 🔺۵) روشن‌فکر نماها: کسانی که از اول دستی بر قدرت نداشتند اما در لباس حکومت بودند و به جلگه روشن‌فکران پیوستند. ✅ دنبال تحریف چه چیزی هستند؟ الف) ریشه مشکلات(تقابل با نظام سلطه)‼️ ب) راه‌حل( با آمریکا)‼️ 💯مشکلات ما به خاطر نیست بلکه به خاطر بود. 💢 پیامدهایی که از گروه‌های پنج‌گانه و منصب دارن قدرت و تصمیم‌گیری بوجود می آيد، عبارت‌اند از: 🔻از بین رفتن 🔹خدشه‌دار شدن 🔸زیر سوال بردن 🔹خدشه به و کشور 🔺 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🌠🍁 🍁 🌀/« فقط برای خدا » ♻️موضوع: ابعاد شخصیتی و صفات فردی 🔸🖤🔹 🌺 در فرودگاه دمشق نماز جماعت خواندیم. نماز که تمام شد، یک نفر از پشت سر گفت نماز دوم را با تاخیر بخوانیم، بود. یک گروه از می خواستند نماز جماعت بخوانند، جماعت ما مانع‌شان بود. می خواست اول اهل سنت جماعت بخوانند که روی وقت حساسیت بیشتری داشتند. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍁 🌠🍁
🇮🇷🍁 🍁 ✅بصیرت فاطمی، مقاومت علوی 💠واکنش های زخم خوردگان ۹ دی تاکنون؟ 🔻افراد و گروه هایی که با اسم رمز تقلب، تفرقه افکنی بین ملت و کودتا علیه نظام را دنبال می کردند تا خود به نوای قدرت برسند، با حضور حماسی مردم در ۹ دی ۸۸ به بن بست رسیدند، اما دست از تحرکات خود بر نداشتند. 🔹این جماعت با هجمه علیه رهبری، جابجایی واقعیات با دروغ، گسترش جریان تحریف و افزایش فشار اقتصادی بر مردم و اقشار ضعیف جامعه، جداسازی مردم از انقلاب و نظام را دنبال کردند. در این میان جریان انحراف نیز نهایت سوء استفاده را از شرایط موجود انجام داد. 🔺با گذشت ۱۱ سال از آن تاریخ، علیرغم هزینه های فراوانی که به ملت ایران تحمیل کردند و دشمنان ملت ایران را گستاخ‌تر کرده و زمینه ساز فشار حداکثری آنان شدند، امروز از موضع طلبکاری نظام و انقلاب اسلامی را به انحراف از اصول و اهداف متهم می‌کنند، در حالی که اگر نبود تفرقه افکنی ها و ناامن سازی ها و کد دادن های آنها به دشمنان ایران، آمریکا و غرب جرأت گستاخی علیه ملت ایران را پیدا نمی کردند. امروز واقعیت اثبات شده آن است که ایران به مسیر پیشرفت و قدرتمند شدن خود ادامه خواهد داد و باید به آنها گفت که: "عرض خود می برید و زحمت ما میدارید" 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🆔https://rubika.ir/g_habib49 🇮🇷🍁 🍁
💠🍁 🍁 ❇️ مردم سالاری دینی(10) 💠مردم سالاری دینی و امنیت پایدار 🔸🌺🔹 🔻تامین امنیت از مهم ترین وظایف و کارویژه های نظام های سیاسی است که بدون آن هیچیک از برنامه ریزی ها و اقدامات حاکمیت مفید و موثر، یا دست کم پایدار نخواهد بود. به همین علت، امنیت به مثابه حقی همگانی در متون و اسناد معتبر حقوق بین الملل، از جمله ماده 22 اعلامیه جهانی حقوق بشر و ماده 9 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی مورد تصریح و تا یکد قرار گرفته است. 🔸با وجود این، پایداری امنیت، دغدغه اصلی متفکران و مدیران جوامع انسانی در این روزگار است. اگرچه هنوز هم تعریف و مشخصه های امنیت پایدار به اجماع همگانی نرسیده است، به اجمال می توان گفت که عمومیت و همگانی بودن، برخورداری از پشتوانه حاکمیتی، قاطعیت، سرعت و استثناناپذیری در مجازات عوامل ناامنی، استوار شدن بر مبانی و انگیزه های اعتقادی، و بالاخره جامعیت مفهومی و گستردگی قلمرو پنج مشخصه امنیت پایدارند. 🔹مراجعه به منابع فقهی و حقوقی نشان می دهد در نظام مردم سالاری دینی : 1️⃣برخورداری از امنیت حق مسلم همگانی است. 2️⃣ایجاد و حفاظت از امنیت مردم وظیفه حکومت است. 3️⃣در قوانین جزایی و سیاست جنایی اسلام و ایران سخت ترین مجازاتها برای عوامل ناامنی در نظر گرفته شده است، فارغ از اینکه با چه انگیزه ای دست به این اقدام زده باشند؛ انگیزه ها سیاسی باشد، یا اقتصادی یا هر انگیزه دیگری. 4️⃣تامین امنیت به عنوان فریضه و عملی دینی پاس داشته می شود؛ به همان اندازه که برهم زنندگان امنیت مطرود و محکوم اند، ماموران و عوامل برقراری نظم و امنیت مجذوب و محبوب خواهند بود. 5️⃣امنیت دارای مفهومی وسیعتر از آن است که دنیای غرب درک میکند. 🔺«چکیده مقاله محسن اسماعیلی» 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 💠🍁 🍁
12.pdf
127.9K
💠🍁 🍁 🌀 🌐نسخه pdf ✅موضوع: رسمی و غیررسمی دوگانه‌ای غلط ‌انداز ✍️دکتر عبدالله گنجی- مدیرمسئول روزنامه جوان 🔹🌺🔸 🆔https://sapp.ir/meyar.pb 🆔eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 💠🍁 🍁