eitaa logo
بسوی خدا
2هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
3.4هزار ویدیو
50 فایل
دراین کانال میتوانید ازبیانات متفکران و شخصیتهای طراز اول انقلاب اسلامی,حضرت امام"ره" مقام معظم رهبری ؛استاد شهیدمطهری،شهید بهشتی علامه جوادی آملی،آیت الله مصباح یزدی آیت الله بهجت و دیگر علما بهره مند شدید ارتباط با مدیر @samenolhojajjj
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌᪥࿐࿇🌺✶﷽✶🌺࿇࿐᪥ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌ های - آخرالزمان فتنه امر به معروف و نهی از منکر سپس فرمود: «خداوند به پیامبر خود شعیب وحی نمود: "من می‌خواهم یکصد هزار از امّت تو را عذاب نمایم چهل هزار از اشرار و شصت هزار از خوبان. " شعیب علیه السلام گفت: "خدایا اشرار را به اعمالشان مؤاخذه می‌کنی، خوبان را برای چه مؤاخذه می‌نمایی؟ " خطاب شد: خوبان با اهل معصیت سازش نمودند و برای خشم من خشم نکردند. » امام کاظم علیه السلام فرمود: «باید امر به معروف و نهی از منکر بکنید و گر نه اشرار بر شما مسلّط خواهند شد و خوبان شما چون دعا کنند مستجاب نخواهد شد. » [۲] امام باقر و امام صادق علیهما السلام فرمودند: «وای بر مردمی که امر به معروف و نهی از منکر را از دین خود ندانند. » [۳] امام باقرعلیه السلام فرمود: «چه بد مردمی هستند مردمی که امر به معروف و نهی از منکر را زشت می‌شمارند. » [۴] ادامه دارد . . . 🌸«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»🌸 ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌ 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یادتونه هَمَش می‌گفتیم: حاج قاسم انتقامِ خونت رو می‌گیریم هَمَش می‌گفتیم و می‌نوشتیم 👇 انتقام سخت 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼 پرسش: خداوند در قرآن ميفرمايد اکراه دردين وجود ندارد،از طرفي هم حکم مرتد اعدام هست.اين تناقص نيست؟ 🌼 پاسخ: آنچه موجب ایجاد چنین شبهه‌ای در ذهن می‌شود، خلط و عدم تفكیك دو مقوله آزادی بیان و آزادی عقیده است‌. باید دقت كنید كه بین عقیده و بیان و طبعاً آزادی عقیده و آزادی بیان تفاوتهای زیادی وجود دارد: «عقیده‌» امری «قلبی‌»، «درونی‌» و «شخصی‌» است‌. امری قلبی است زیرا تا قلب آدمی به آن ایمان نیاورد هیچ قدرت و عامل خارجی نمی‌تواند آن را در انسان ایجاد كند و هیچگاه با زور و اجبار، كسی به چیزی ایمان نمی‌آورد و بدان معتقد نمی‌شود. هم‌چنین عقیده‌، امری درونی است به آن دلیل كه در نهانخانه دل مأوا می‌گزیند و تا هنگامی كه اظهار نشده است هیچ كس جز خداوند متعال از آن خبر ندارد. و نیز امری «شخصی‌» است‌، زیرا هرگونه تغییر و تحول در آن‌، در حوزه استحفاظی خود شخص اتفاق می‌افتد. آیة «لا اكراه فی الدین‌» مربوط به عالم عقیده و اعتقاد است‌. در حقیقت خداوند متعال بدین وسیله مؤمنان را از یك كار لغو و بیهوده كه هیچ فایده‌ای جز خراب كردن چهره دین ندارد، بازداشته است و به مؤمنان می‌فرماید: دین و عقیده اصولاً و تكویناً اكراه‌بردار نیست و با زور به وجود نمی‌آید. بنابراین‌، تمسك به زور برای تبلیغ اسلام نه تنها لغو و بیهوده است‌، بلكه موجب تنفر و گریختن از دین می‌شود. اما مقولة بیان‌، و همچنین آزادی بیان ـ به خلاف عقیده و آزادی عقیده ـ امری شخصی نیست‌، بلكه مقوله‌ای اجتماعی است‌. به بیان دیگر، بیان و آزادی بیان‌، پدیده‌ای است كه تنها در جمع و اجتماع مفهوم و معنا پیدا می‌كند.
لذا چون مانند همه مقولات و پدیده‌های اجتماعی‌، به سرنوشت دیگران مربوط می‌شود، باید احساس‌ها، نیازها و مصالح دیگران نیز در نظر گرفته شود. به همین علت‌، هیچكدام از پدیده‌ها و مقولات اجتماعی ـ از جمله بیان و اظهار عقیده ـ در هیچ جامعه‌ای یله و رها نیستند، بلكه قانونمند و محدود به حدودی هستند كه در آن‌، نفع اكثریت جامعه لحاظ شده است‌. اكنون این سؤال پیش می‌آید كه‌: آیا در جوامع غربی كه خود را مروّج آزادی بیان‌، می‌دانند، واقعاً بیان هر عقیده و اعتقاد آزاد است‌؟ مسلّماً خیر، نه در آنجا و نه در هیچ جای دیگر، آزادی‌ِ مطلق‌ِ بیان‌، نه ممكن است و نه سودمند. آیا كارشناسان نظامی این كشورها می‌توانند به بهانة آزادی‌ِ بیان‌، اسرار مهم نظامی پیرامون سلاحهای هسته‌ای یا پروژه‌های فضایی را فاش كنند؟ همه جوامع (از خانه و خانواده گرفته تا جوامع بزرگ و كلان‌) به منظور حفظ منافع جمعی و گروهی‌، خطوط قرمزی دارند كه اجازه ورود و افشای آن را به هیچ كس نمی‌دهند. محدودیت بیان و تابعیت آن از مصالح فردی و گروهی‌، همان حقیقتی است كه در فرهنگ عامیانه نیز مورد تصدیق همگان قرار گرفته است‌. نظیر این ضرب‌المثل حكیمانه كه می‌گوید: «هر سخن جایی و هر نكته مكانی دارد.» اسلام نیز، همگام با این حكم عقلایی‌، بیان هر عقیده و مطلبی را در جامعه مفید ندانسته‌، از آزادی مطلق اطلاعات و بیان در جامعه اسلامی برحذر داشته است‌. یكی از مواردی كه آزادی بیان‌، در آنجا ممنوع است‌، اعلام ناامیدی و پشیمانی از دین است‌. از اینجا روشن می‌شود، كه مقولة ارتداد به بحث آزادی بیان مربوط می‌شود، نه آزادی عقیده‌. از نظر اسلام‌، تغییر و انتخاب عقیده آزاد است و اصولاً محدودیت و حصر آن‌، تكویناً ممكن نیست‌. اما از آنجا كه بیان و اظهار این تغییر عقیده‌، امری اجتماعی است و به سرنوشت دیگر انسانها مربوط می‌شود، محدودیت‌هایی دارد. این كه نوشته‌اید، مگر اظهار پشیمانی یك فرد از دین‌، برای دیگران ضرری دارد؟ در پاسخ باید بگوییم‌: آری‌. بدنة اصلی همة جوامع را علوم تشكیل می‌دهند. یعنی كسانی كه به دلیل مشاغل روزمره‌، فرصت مطالعه‌، تحقیق دقیق و مفصل را ندارند و برای ایمان و اعتقاد بی‌آلایش خود به حداقل ادله و براهین بسنده می‌كنند، برای این دسته از مردم‌، گرویدن دیگران به دین بیش از هر دلیل دیگری‌، موجب تحكیم اعتقاد و ایمان آنان است‌; چنان كه دین‌گریزی و اعلام پشیمانی از دین‌، آثار مخربی بر بنیان اعتقادی و ایمان آنان دارد و موجب شك و تردید آنها می‌شود. دقیقاً به همین دلیل‌، اهل كتاب با اطلاع از چنین ویژگی روان‌شناختی‌، به جنگ روانی و مبارزه منفی علیه گسترش روزافزون اسلام به منظور ایجاد شك و دودلی در دل مسلمانان دست زدند و قرار گذاشتند، صبح‌ها ایمان آورده و شامگاهان از اسلام‌، اعلام برائت كنند. خداوند در قرآن مجید در آیة 72 سورة آل عمران به این ماجرا اشاره می‌كند. صدور حكم ارتداد و اعدام مرتدین از سوی خداوند متعال ریشة این فتنه را تا ابد سوزاند و تمام طرح‌ها و نقشه‌های آنان را بر باد داد. بی‌شك اگر دین از حكم ارتداد خالی بود، امروز نیز كسانی یافت می‌شدند كه جهان‌گستری اسلام را برنتابند و برای ایجاد شك و شبهه در حقانیت دین‌، ارتدادهای دسته‌جمعی و شیطنت‌آمیز را پیشه كنند. بنابراین روشن می‌شود كه یكی از علل تشریع حكم ارتداد، مصالح عمومی جامعه اسلامی و جلوگیری از جنگ روانی پیرامون دیگر ادیان و مسلمانان است‌. اگرچه در این میان‌، فرصت ابراز عقیده از معدود افرادی كه شاید قصد و غرضی نداشته باشند و از روی خطا و اشتباه در محاسبه از اسلام روی برگردانده باشند، گرفته شود; اما این حداقل هزینه‌ای است كه باید برای مصالح عمومی انسانها پرداخت شود. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚘﷽⚘ ⚘الســـــــــــــلام علیکــــــــ یامـولانا یا صـاحب الزمـان (عج)⚘ سلام بر تو اے مولایے که یک لحظه ما را فراموش نمےکنے و دستان مهربانت همیشه پشت و پناه ماست من منتظر روے دلارام تو هستم... گاهے چقدر سخت میشود انتخاب کرد وقتےسر دو راهے قرار دارے و باید هر دو را انتخاب کنے شادےبودنش؛ و غم نداشتنش... یڪ عمر با همین احساس زندگے ڪرده ام یڪ عمــر ... عاشق باشے ودستت از دامان معشوق کوتاه ؛ فقط دلخوش به بودنش هستے و دعاگوے سلامتےاش عاشق باشے و دستت از دامان معشوق کوتاه ؛ غمِ نداشتن اش جاے تمامِ دردهاے دنیا را پُر میکند... ٖ سلام حضرتِ باران سلام بوے بهار دنیا اسیرِ غم و رنج و چشم براهِ نجاتِ شماست چشم براهِ دیدن‌تان ٖ سلام حضرت یاسین سلام عطرِ نسیم کاش با ظهورتان تمام شود این غم و رنج هاے بیشمار تمام شود حسرت نداشتن‌ها و بےتو بودنها ... در افق آرزوهایم تنها ♡أللَّھُمَ ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج♡رامےبینم. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دارد دل ما راه نجاتی دیگر در مشهد و در قم، عتباتی دیگر بر بانوی با کرامت قم صلوات بر شاه خراسان صلواتی دیگر میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مبارک باد 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هر چیزی به وقتش ➕ چند مثال از گفتگوهای غلط بین زن و شوهر پناهیان 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸زیارت حضرت معصومه را جدی بگیرید | قبر ایشان مظهر قبر فاطمۀ زهرا (س) است🔸 حضرت معصومه (سلام الله علیها) ویژگی خاصی دارند. مظهر حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند و قبر ایشان، مظهر قبر حضرت زهرا (س) است و به همین دلیل روایت شده که: «إِنَّ لِلَّهِ حَرَماً وَ هُوَ مَكَّةُ وَ لِرَسُولِهِ حَرَماً وَ هُوَ اَلْمَدِينَةُ وَ لِأَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ حَرَماً وَ هُوَ اَلْكُوفَةُ ... » * بعد دیگر نگفتند برای امام حسن (ع) حرمی است یا برای امام حسین (ع) هم حرمی است و آن کربلاست. بلکه فرمودند: «وَ لَنَا حَرَماً وَ هُوَ قُمُّ» یعنی حرم حضرت زهرا و یازده فرزندش، است. این که فرمودند: «وَ لَنَا حَرَماً وَ هُوَ قُمُّ» را ! کسانی که می خواهند حضرت زهرا (س) را زیارت کنند حضرت معصومه (س) را زیارت کنند؛ همان طوری که در مورد حضرت عبدالعظیم گفته شده: «مَن زارَ عَبدالعَظیمِ الحَسَنی بِرِی کَمَن زارَ الحُسَین بِکَربَلا». این از باب «قبورکم فی القبور» است که در زیارت جامعه آمده. یعنی قبر حضرت زهرا (س) در قبر حضرت معصومه است. «قبورکم فی القبور» یعنی نزدیک ترین قبری که می تواند قبر حضرت زهرا (س) باشد این جاست و هر کسی می خواهد حضرت زهرا (س) را پیدا کند، اینجا دنبال ایشان بگردد. ——— * برای خداوند حرمی است که آن مکه است، برای رسول او حرمی است که مدینه است و برای امیرالمومنین نیز حرمی است که کوفه است ... 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🌼 پرسش: اگر مقامات و عصمت ائمه معصومين (صلوات الله عليهم اجمعين) ذاتي هست و اکتسابي نيست پس فرقشان با ملائکه چيست؟ 🌼 پاسخ: درست است که امام معصوم عصمتش ذاتی و اعطایی از سوی خداست اما اینگونه نیست که با این اعطاء مانند ملائمه قدرت انجام گناه را نداشت باشند بلکه همانند همه انسان ها امکان انجام گناه را دارند قوه غضبیه و شهوت و تفکر و خیال و .. دارند اما با همه این اوصاف گناه انجام نمی دهند و همین سبب برتری آنها بر فرشته ها می شود. همانا معصوم قدرت بر انجام گناه دارد، اما هرگز آن چیزی را که مقدورش هست، انجام نمی‌دهد و این بدین دلیل است که امام معصوم انگیزه‌اش برای صدور معصیت تمام و کامل نیست، چنان‌که در مورد امتناع وقوع قبایح از حکیم متعال یا در مورد عصمت انبیاء: می‌گوییم. پس قدرت بر چیزی که امکان وقوعش _ به خاطر وجود چیزی غیر از ذاتش _ نیست، انکار نمی‌شود (یعنی قدرت داشتن بر انجام چیزی را که ذاتاً ممکن است اما وقوعاً ممتنع است، نمی‌شود نفی و انکار کرد)؛ همانا قدرت بر چیزی که وقوعش ذاتاً ممکن نیست انکار می‌شود. آن‌چه مانع قطعی از ارادۀ گناه می‌شود، صرف علم حصولی از عواقب معاصی نیست، بلکه مرتبه‌ای بالاتر از علم است که می‌توان از آن به مشاهدۀ قلبی تعبیر کرد. به عبارتی دیگر، علم معصوم به حقیقت گناه و عواقب آن، از مرحلۀ «علم‌الیقین» و «عین‌الیقین» گذر کرده و به مرحلۀ «حق‌الیقین» رسیده است (نک: سعیدی‌مهر، 1381: ج2، 73 - 74، پاورقی).
افزون بر این، انسان معصوم برخلاف افراد عادی، کاملاً از بند هویٰ و شهوات رسته و عقل او فرمان‌روای مطلق وجودش است. لذا به وسیلۀ چنین علم قطعی و یقینی و اراده‌ای مستحکم می‌تواند معاصی را نه‌تنها ترک کند، بلکه هیچ‌گاه در ذهن نپروراند. علامه طباطبایی; دربارۀ سبب و مبدأ عصمت، تحقیق جامعی انجام داده و حاصل آن این است که مبدأ عصمت، همان علم خاص معصوم به خدای سبحان و صفات جمال و جلال اوست و این علم، حبّ بسیاری را به‌دنبال دارد، به‌گونه‌ای که آن حبّ وافر، هیچ مجالی را برای چیز دیگری غیر از خدا و رضایت او در فکر و نفس معصوم به جای نمی‌گذارد، از این روی، هرگز خطا و گناه از آنها صادر نمی‌شود. وی در این‌باره می‌نویسد: خداوندبه ایشان (معصومین) از علم، آن مرحله‌ای را داده که ملکۀ عاصمه است، و ایشان را از ارتکاب گناهان و جرایم حفظ می‌کند و دیگر با داشتن آن ملکه، صدور گناه حتی گناه صغیره از ایشان محال می‌شود. فرق عصمت و ملکۀ عدالت همین است. با این‌که هر دوی آنها از صدور و ارتکاب گناه مانع می‌شوند، اما از این جهت با هم فرق دارند که با ملکۀ عصمت صدور معصیت ممتنع هم می‌شود، ولی با عدالت ممتنع نمی‌شود. این عده از پروردگار خود چیزهایی اطلاع دارند که دیگران ندارند... و نیز محبت الهی، ایشان را وامی‌دارد به این‌که چیزی را جز آن‌چه که می‌خواهد نخواهند و به کلی از نافرمانی او منصرف شوند. ... از جمله شواهدی که دلالت می‌کند بر این‌که عصمت از قبیل علم است، یکی آیه‌ای است که خطاب به پیامبر می‌فرماید: (وَلَوْلَا فَضْلُ اللهِ عَلَیْکَ وَرَحْمَتُهُ لَهَمَّتْ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ أَن یُضِلُّوکَ وَمَا یُضِلُّونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یَضُرُّونَکَ مِن شَیْ‏ءٍ وَأَنْزَلَ اللهُ عَلَیْکَ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَعَلَّمَکَ مَا لَمْ تَکُن تَعْلَمُ وَکَانَ فَضْلُ اللهِ عَلَیْکَ عَظِیماً) (نساء: 113). 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫چه کسی می تواند دیگران را دعوت به سوی خدا کند؟ "بخشی از درس اخلاق امام رہ در جمع طلاب" بسیار مھم و شنیدنی🌹❤️ 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
📌تا طلبکار شدی... 💝 عزیز من! از آن چیزی که خدا به تو عطا کرده ببو و بنوش و لذت ببر. آن را که نداده یا نمی‌دهد را ول کن. آن مال شما نیست. اگر حواسم به آن برود چقدر خطر دارد! ... 💝 اگر اولاد داری، زن داری، شوهر داری این حرف را با خودت بگو که یک‌ وقت از همدیگر طلبکار نشوید. ... تا طلبکار شدی دیگر هرچه شوهرت به تو خدمت کند، نمی‌بینی. هرچه بنده‌ی خدا طلا هم بخرد باز زن حواسش به نداده‌هاست؛ به آن طلبکاری است. یک طلبکاری‌ای برای خودش جور کرده که مثلاً پریشب بنا بوده این‌جور شود، آن‌جور شود، همه‌ی حواسش به آنجاست. 💝 ا اِ ! پنج سال این بنده‌ی خدا چیز می‌خرد، اصلاً آن را نمی‌بیند. اخمش عقب آن طلبکاری است. مرد هم همین جور. اگر خدای نخواسته از زنش طلبکار شد و گفت این رخت را خوب نمی‌شورد و نمی‌دانم فلان نمی‌کند و چهار تا از اینها خطور کرد، این زن بنده‌ی خدا هر کاری و هر خدمتی بکند دیگر آن مرد نمی‌بیند. 💝 هرجا دیدی یک زن و مردی از هم رضا هستند، برو تفتیش کن ببین چه شده؟ همین شده است. ... هرجا دیدی زن و مردی خیلی با هم خوبند و همه‌اش پلسه‌ی هم تعریف همدیگر را می‌کنند بروید رسیدگی کنید می‌بینید همین است. از هم طلبکار نیستند. فقط همین است. هیچ چیز دیگری نیست. 📚 طوبای محبت 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
677f14ed83da9f1d32583f0c6bcc195610999935-360p.mp3
4.68M
🎙 قدرت عجیب زن 🔴 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فقط گناه نکن! اوایل زندگیمان به من گفتند: «من به تو کاری ندارم... به هر صورت که میل داری لباس بخر و بپوش... اما آنچه از تو می خواهم این است که واجبات را انجام بدهی و محرمات را ترک کنی، یعنی گناه نکن» به مستحبات خیلی کار نداشتند، هر طوری که دوست داشتم زندگی می کردم. به رفت و آمد با دوستانم کاری نداشتند، و اینکه چه وقت بروم و چه وقت برگردم. ایشان به درس و تحصیل مشغول بودند و من هم سرم به کار خودم بود. [همسر امام | کتاب«زندگی به سبک روح الله»] 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
2.19M
?📡📡📡📡 👆👆👆 ⭕️ فوری فوری ⭕️ 📜برنامه جریان غربگرا برای شکستن آراء نامزدهای جریان انقلاب 🎙 استاد سید احمد رضوی 👇👇👇👇 دوستان عزیز سریع این صوت را تا آخر گوش کنید و بلافاصله به طور حداکثری منتشر کنید . 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐