eitaa logo
بسوی ظهور🌱
220 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
8 فایل
فعالیتهای مجموعه بسوی ظهور از جمله جشنها،مراسمها ، هیئت نوجوان ،گروه سرود کودک و نوجوان در مناسبت‌های مختلف سال را میتوانید اینجا دنبال کنید علاوه بر اینها تو این کانال میخواهیم از فرمانده جانمون مهدی(عج) و انحرافات آخرالزمانی حرف بزنیم
مشاهده در ایتا
دانلود
این گفتہ هاے یہ دختر چادرے و محجّبہ ست کہ همیشہ مورد بے احترامے خانواده و دوستاے بے حجابش قرار میگرفت😔 اون دختر میگہ مثل همیشہ آمادهء شنیدن🙁 متلک هاے ضدّ حجاب و ضدّ چادر بودم وارد دانشگاه شدم 👩🏻‍🎓 چند تا دختر عیّاش کنارِ چند تا پسرِ عیّاش تر نشستہ بودن خیلے وضع بدے داشتن😒 نمے دونم چطورے از درب دانشگاه وارد محیط دانشگاه شده بودن !😖 منو کہ دیدن موضوع حرفاشون عوض شد بہ من گفتم اُمُّل اُمُّل😔😔 بعد زدن زیر خنده خیلے ناراحت شدم میخواستم مثل همیشہ بهشون اعتنایے نکنم اما نتونستم...! رفتم جلوشون گفتم کے اُمُّله‼️‼️ من یا شما؟ یکے از این دخترا کہ مانتوش تازه مد شده بود با عشوه و ادا گفت : 🙂 وااا معلومہ دیگہ اُمُّل تویے با این چادر مشکیت...!😕 بعد زدن زیر خنده و چند تا از این پسرا براش دست زدن 😒 گفتم دختر خوشگل من! اُمُّل بہ چے میگید؟ گفت بہ آدماے قدیمے بہ جوونایے کہ عین مادربزرگا میگردن!! بہ شما چادرے هاے صورت گرفتہ میگیم اُمُّل ! گفتم پس اُمُّل به قدیمے ها میگید؟😏😂 با خنده و به صورت هماهنگ همگے گفتند : بعـلہ گفتم 1434 قدیمے تره یا 1500 سال؟ پسره با عشوه گفت: وا مگہ ریاضی رو پاس نکردے؟ 1500 سال قدیمے تره دیگہ! با لبخند گفتم پس شما اُمُّلید دیگہ..! گفتند : اِ وا چرا ما؟ 🙁 گفتم شما میگید قدیمے ها اُمُّل هستند حضرت محمّد 1434 سال پیش مبعوث شد لزوم چادر و حجاب رو بعد از بعثت اعلام کرد امّا قبل از بعثتِ حضرت محمّد (ص) عرب هاے جاهل بے حجاب بودن😏 یعنے حدود 1500 سال پیش ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
[🤍✨] زِندگیاتونُ وَقفِ امام‌زَمان ڪُنید وَقفِ جِبهه‌‌ی فَرهَنگے وَقفِ ظُهور وَقتے زِندگیاتون این‌شِکلے شه مَجبور میشین ڪه گُناه نَڪُنید وَ وَقتیم ڪه گُناه‌هاتون‌ ڪَمتر شُد دَریچه‌اۍ از حَقایق بِه روتون باز میشه:) اون‌وَقته ڪه میشین شَبیهِ شُهدا✨🤍" _ شهیدسیدمیلادمصطفوی ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
10.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• چه دارم در این دنیـا؟! جـز قلبی اکه به شوقِ دوست داشتنت می‌تپد ... ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
5.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلب عرش و فرش پر شده از عطر خدا آخه تولده عشقه و سلطان کَرَم تصاویری از کتیبه‌ های نصب شده به مناسبت علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آقا کبریت داری؟ 🔵 از خدا ،امام زمان علیه السلام را بخواهیم 🎙 ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢 استغفار راهی برای تقرب به امام‌زمان(عج) 🔹یکی از اعمال و اذکاری که فراوان در ماه رجب نسبت به انجام آن توصیه شده، استغفار است. 🔸گفته‌اند و شنیده‌ایم یکی از علّت‌های غیبت امام‌مان و محرومیت ما از زیارت ایشان، خود ما و گناهان‌مان است، لذا اگر گناه نکرده یا اثر آن را برطرف کنیم، می‌توانیم به زیارت و دوستی آن حضرت امیدوار باشیم. 🔺 چنان که خدا می‌فرماید: "قُلْ یا عِبادِیَ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلی أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیمُ" ( زمر، ۵۳) 🔹یکی از راه‌هایی که با آن می‌توان به ظهور امام عصر امیدوار بود، استغفار به معنی دوری و پرهیز از گناهان است. لذا اگر ما چشم، زبان و گوش را که از اسباب اصلی گناهان هستند، کنترل کنیم و در صورت گناه، استغفار کرده و از ارتکاب مجدد بپرهیزیم، می‌توانیم به اثرگذاری انتظارهایمان در امر فرج امیدوار باشیم. 🔸زمانی الهی العفو و استغفار فایده دارد که متوجه باشیم گناه ما را از خدا و امام زمان علیه‌السلام دور کرده است. ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
السَّلامُ عَلَيْكَ يا إِمامَ الْمُسْلِمينَ... سلام بر تو و بر آن روزی که جهان و جهانیان تسلیم امر تو خواهند بود.🤍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این روزها حالم بده آقا حس می‌کنم سر تا به پا دردم...! دارم غریبه می‌شوم با تو آقا یه کاری کن که برگردم..!!🥺🫀 | ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹یوگا مسیریست که مقصدش به شیطان پرستی و کفر ختم میشود! گابریل آمورث رئیس انجمن جنگیران واتیکان پ ن ۱: این جمله رو کسی گفته که ۱۶۰ هزار پرونده جن گیری تو کارنامه ش داره! پ ن۲ : بنیانگذاران یوگا صراحتا اعلام کردند که یوگا فقط ورزش نیست، اما در ایران این آئین شیطانی رو دارن به اسم ورزش به خورد ملت میدن. عرفان های کاذب آخرالزمان را بشناسیم این روزها حالم بده آقا حس می‌کنم سر تا به پا دردم...! دارم غریبه می‌شوم با تو آقا یه کاری کن که برگردم..!!🥺🫀 | ━━═━━⊰❀⊱━━═━ ❀🇮🇷 ↶【به ما بپیوندید 】↷❀ https://eitaa.com/besuyezohur_golpaygan
جنبش‌های نوپدید معنوی: دین یا عرفان؟ 🔹از جنبشها و گروههای معنویت گرای معاصر به گونه های مختلف تعبیر میشود و برای هر تعبیر می توان توجیه یا توجیهاتی آورد در متون آکادمیک مطالعات دین و جامعه شناسی دین رایج ترین و جا افتاده ترین این تعابیر دین است؛ از این جنبشها با عنوان جنبشهای نوپدید دینی یا حتی ادیان جدید نام برده می شود؛ این تعبیر موجه تر از تعبیر «عرفان» به نظر می رسد. 🔹این جنبش ها به جهت ماهیت معنویت معاصر دعوی جایگزینی دین را دارند و بر حسب ادعا همه خدمات و نقشهای دین را متناسب با جهان مدرن ایفا می کنند می توان استدلال کرد که آنچه نیازهای دینی انسان معاصر را بر می آورد باید هم سنخ دین باشد. 🔹در نتیجه گروه های معنویت گرای نوپدید هم سنخ دین سنتی هستند و به تسامح می توان آنها را دین خواند، ادیان نوپدید به علاوه از آن روی که این گروهها و جنبش ها، فضایی قدسی می آفرینند و در این فضا جهان بینی اعتقادی اعمال مناسک گونه، اخلاقیات ویژه تجربه های امر والا و سیستم جمعی مبتنی بر یک یا چند شخصیت فرهمند ایجاد می کنند (به معنی درست کلمه و نه به مسامحه و مجاز)، «دین» هستند. 🔹این جنبش ها را در ایران یا عرفانهای منهای دین و مانند آن خوانده اند. البته تناسبهایی میان معنویت و عرفان هست نوعی باطن گرایی در گذشتن از تجربه های حسی روزمره همچنین به کار رفتن برخی اصطلاحات و واژگان رایج عرفان در معنویت اما با لحاظ عرفان اسلامی به عنوان پس زمینه ذهنی تعابیر فوق این تعابیر، چه بسا گمراه کننده نیز باشند زیرا واژه «عرفان» ما را به یاد رویکردی خدا محور و راهی برای وصول به قرب الهی و تجربه توحید افعالی صفاتی و ذاتی می اندازد حال آنکه معنویت معاصر، اصولاً به سوی خدا جهت نگرفته است بلکه در پی شکوفایی و تعالی خویشتن انسانی است و این جدایی در هدف شکافی پرنشدنی میان معنویت معاصر و عرفان اسلامی ایجاد می کند. 🔹تعبیر «عرفان واره» وضعیت بهتری نسبت به تعبیر عرفان دارد اما به خوبی تعبیر «دین» نیست زیرا مؤلفه هایی مانند شعائر و نظام اعتقادی و نظام اجتماعی را نمی رساند و فقط نوعی باطن گرایی را در جنبشهای معنوی نوپدید نشان میدهد. بر این اساس باید اذعان داشت که تعبیر دین گویاتر است زیرا اجزا و مؤلفه های تعلیمی و آموزه ای این گروه ها را بهتر آشکار می سازد. 🔹برای مواجهه صحیح با این جنبشها قطعاً لازم است بدانیم جزو کدام مقوله هستند. یک پیامد مهم این تعیین مقوله آن است که اگر گروههای معنوی را تحت «عرفان» دسته بندی کنیم نوعی تحریف از آموزه های اصیل اسلام تلقی خواهند شد و از آنجا که عرفان باید وابسته به متن و بافت دینی خود شریعت باشد این جنبش ها به عنوان عرفانی ضدشریعت که علی الاصول، مفهومی متناقض است محکوم خواهند شد. 🔹اما شاید از نگاه گروندگان بدین جنبشها و کسانی که با تعالیم آنها همسویی یافته اند این انتقاد قانع کننده نباشد زیرا معنویت نوین را گفتمانی جدید و راه و طریقتی بی سابقه برای برآورده شدن نیازهای دینی انسان می بینند نه رویکردی عرفانی در متن دین سنتی اما اگر به این جنبشها تحت عنوان ادیان جدید نظر کنیم، رویکرد انتقادیمان متفاوت خواهد شد در نقادی جدید ممکن است به سراغ میزان وثاقت منبع الهام وحی یا غیروحی تناقض های درونی نقدهای فلسفی بر مبانی اعتقادی و اموری از این دست برویم نه به سراغ دور شدنشان از دستورهای فقهی اسلامی یا اخلاقیات اسلامی و مانند آن چرا که آنها مکاتبی مستقل از اسلام و مدعی رقابت با ادیان اصیل شده اند. 🔸(همان گونه که نمی توان دین اسلام را بر اساس مبانی هندوئیسم نقد کرد و برای مثال گفت چون اسلام وحیانی بودن کتب موسوم به ودا، اصل تناسخ اصل (اهمیسا ممنوعیت آسیب زدن به حیات موجودات زنده) و مانند آنها را قبول ندارد لذا بر باطل است به همین سیاق نمی توان مکاتب معنوی جدید را بر اساس رقبایشان یعنی ادیان سنتی نقد کرد مبنای نقد باید عقلانیت باشد که بر همه مکاتب دینی و غیردینی حاکمیت دارد.) 📚بهزاد حمیدیه، مجله ادیان و عرفان، سال چهل و ششم، شمارۀ یکم، بهار و تابستان 1392- ص 50