؛یا رب العالمین؛
ﺧـﺪﺍیا.....
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ به ﻣا ﺑﺎﺷﺪ
میﮔﻮیند بزﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ
ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣا ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭیم
خـدایا.....
ﻣا ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ بنام «ﻗﺎضی ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ» میﺧﻮﺍیم.
حتی ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱﻫﺎیمان ﺭﺍ
ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮی
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ «ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮﺣﻤﻴﻦ» میﺩﺍنیم
حتی ﺍﮔﺮ ﺳﺨﺖ بگیری
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ خدایی ﺍﻣﺎ،
ﻣﮕﺬﺍﺭ که ما ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﻭیم
ﻣا ﺍﻣﻴدمان به ﺗﻮﺳﺖ
ﺑﺮﺍی ﺩﻟمان «امنیجیب» ﺑﺨﻮﺍﻥ
امنیجیب ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮیم
تا آرام گیرد این قلب نا آرام ما
خـدایا......
به حضورت به نگاهت به یاریت نیازمندیم
سالهاست به این نتیجه رسیده ایم
که تو آن مشترک مورد نظری هستی
که همیشه در دسترسی
《اِلٰهی وَ رَبِّی مَنْ لِی غَیْرُک》
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
نيازى نيست همه چيز رو
درباره خودت به ديگران توضيح بدى
بدهكار هيچكس نيستى كارى كه
انجام ميدى رو توضيح بدى براشون
زندگيت مال خودته نه مال اونها...🍃🌸
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
هدایت شده از چیستان و معما
🧩 معما پاسخ بده
دو برادر دوقلو 👬
در یک شب به دنیا آمدند 🌙
و در یک روز هم از دنیا رفتند ☁️
اما جالب اینجاست که
هنگام مرگ، یکی ۲۰۰ ساله بود ⏳
و دیگری ۱۰۰ ساله بود 😮
چطور چنین چیزی ممکن است؟! 🤔
😊جوابت رو کامنت کن برام😊
✨پاسخ ساعت ۱۲ ارسال میشود.
🔍@chistan_eitaa
این قشنگترین پیامی بود که خوندم؛
در زندگی یاد گرفتم: با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند..!
با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند
از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود
وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم
و سه چیز را هرگز فراموش نمیکنم:
1. به همه نمی توانم کمک کنم
2. همه چیز را نمی توانم عوض کنم
3. همه من را دوست نخواهند داشت..!
"راحله"
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
♡زن!♡
واژه ایست دو حرفی،
اما به اندازه ی جهانی حرف دارد
برای گفتن...
عمق دریای احساسش به
کیلومتر ها می رسد،
کافیست خنکای احساسش را
که حس کنی،
تو را غرق می کند در اقیانوس
بی انتهای مهربانی و عشقش...
سیرابت میکند از شوق به زندگی...
زندگی را باید در زن دید...
•انسی•
💞💫💞💫💞💫💞💫💞
@beugarafi
داستان_آموزنده
مجلس میهمانی بود.
پیر مرد از جایش برخاست تا به بیرون برود...
اما وقتی که بلند شد، عصای خویش را بر عکس بر زمین نهاد.....
و چون دسته عصا بر زمین بود
تعادل کامل نداشت...
دیگران فکر کردند که او چون پیر شده، دیگر حواس خویش را از دست داده و متوجه نیست که عصایش را بر عکس بر زمین نهاده.
به همین خاطر صاحبخانه با حالتی که خالی از تمسخر نبود به وی گفت:
پس چرا عصایت را بر عکس گرفته ای؟!
پیر مرد آرام و متین پاسخ داد:
زیرا انتهایش خاکی است، می خواهم
فرش خانه تان خاکی نشود...
مواظب قضاوتهایمان باشیم
پند
چه زیبا گفت دکتر شریعتی:
برای کسی که میفهمد
هیچ توضیحی لازم نیست و
برای کسی که نمیفهمد
هر توضیحی اضافه است
آنانکه میفهمند عذاب میکِشند و
آنانکه نمیفهمند عذاب می دهند
مهم نیست که چه مدرکی دارید
مهم اینه که چه درکی دارید...
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
@beugarafi
همیشه...
حساب«نعمت هایت»را داشته باش
نه «مصیبت هایت»
حساب «داشته هایت»را داشته باش
نه«باخته هایت»
حساب«دوستانت»را داشته باش
نه«دشمنانت»
حساب«سلامتی ات»راداشته باش
نه«سکه هایت»
•Parinaz | پریناز•
🌸✨🌺✨🌺✨🌺✨🌸
@beugarafi
شکست خوردن یک تجربه آموختنی ست
که به تو "فروتنی" را می آموزاند.
به تو می آموزد که باید
سخت تر تلاش کنی.
شکست یک "انگیزه قدرتمند" است
🕴 یوگی بر
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
برای
افتادن اتفاق ،عجله نکن
بسپار به خدایی که
تمام کارهاش بموقع ست
شک نکن . . .
خدا هیچ وقت دیر نمیکنه
کمی صبر داشته باش
🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺
@beugarafi
*پروردگارا*
*در روزهایی که ترس در دلها ریشه میدواند،*
*و صدای ناامنی در شهر میپیچد، ما دست به آسمان بلند کردهایم…*
*نه برای انتقام،*
*نه برای ترسیدن…*
*بلکه برای رحمت، برای آرامش، برای نجاتِ مردم بیگناه.*
*خدایا…*
*تهران را، ایران را، و دلهای مردمش را*
*در پناه امن خودت حفظ کن.*
*ما را از شرّ هر فتنه و هر دشمنی در امان بدار.*
*به دلهایمان آرامش بده،*
*و بر کشور ایران صلح و نور ببار...*
*توکلمان به توست،
@beugarafi
به دو چیز نباید تکیه کرد...
دیوار تازه رنگ شده
و انسان تازه به دوران رسیده...
🌺✨🌸✨🌺✨🌸✨🌺
@beugarafi