من که میدونم
آخر یِ روز ما رو میخری میبری حرم ..
ولی آقاجان هر چه زودتر بهتر :)
تا ابد هم نوڪر خودت هستیم و میمونیم.
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمـانبـاکسیکهدوسشداری
زودمیگذره...💔
#حسین_طاهری
@bent_hosein315
هدایت شده از ♕زیــنـــبـــیـــه♕
بخاطر عمه زینب ی سری میزنی رفیق؟:)💔
https://eitaa.com/joinchat/1006502112C09e63de1e0
#فور
"یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَهُ"ُ
بیش از این تعلل نکن، تصدقت برم...
#شبتون_حسینی
@bent_hosein315
هدایت شده از مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یکی هست
خیلی مَرده،مشتی و با مرام!
همیشه موقعیت های ویژه بهش رو میزنم...
همیشه گزینه آخرمه،باید گره محکمی باشه ک بهشون رو بزنم،اگه به هر کسی رو زدمو نشد،
میگم اوشونو ک دارم:)
حتما شنیدی ک میگن:
"روضه یعنی چشم های عباس وقتی تیر به مشک خورد...فوقف عباس متحیّرا...!"
خیلی اون لحظه درد داره،مگه نه؟
نمیدونی دست کیو بگیری تا نیوفتی...
از همه جا داره تیر به سمتت میاد...
متحیر تو میدون موندی...!
خدایا کجا برم؟خدایا چه کنم؟خدایا....!
ولی...خب...میوفتی! چاره ای نداری،عاجزی...
اونجاست که «فوقف متحر»میشی...سرتو میاری بالا،میگی
«یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ:)
عمو...عمو عباس،نزار شرمنده شم...»
اره... عباس(ع) و میگم:)
یه کلمه میگی و دیگه تمووووم:)
سنگ تموم میزارن...
مگه عباس میزاره شرمنده بمونی؟
مگه میزارن بیوفتی...؟
واسه عمو عباس(ع) خیلی سنگینه افتادن کسیو ببینن ،خودشون یه بار افتادن ،نمیزارن ایندفعه تو بیوفتی..:)
قبل محرم میگفتیم مارا به محرم برسانید فقط
به محرم رسیدیم
گفتیم تا اربعین دووم بیاریم
اربعینم گذشت...
میشه مارو به فاطمیه برسونید؟
میشه دوباره برای اون چادر سوخته اشک بریزیم شاید حضرت زهرا خریدار بشه
میشه فاطمیه رو ببینیم؟
ما را به فاطمیه برسانید فقط!
@bent_hosein315