مثلا یه روز بیاد
زنگ بزنی رفیقت،
بگی حرمِ امام حسن،
صحنِ حضرت قاسم
به یادتم رفیق :)))
+دورنیستاونروز انشاءالله !
بیسببنیستشُدۍصاحبِقلبِهمگان
آنچہخوبانهمہدارندتوبۍحَددارے♥️^^
#امام_حسن_قلبم ✨💚
.🕊.
هرآنچہناشدنےهستباحسن'؏بشود
دَمےڪهحضرتمشڪلگُشاحسن'؏بشود
بہحُسنِخُلقشودبینمردمانمشهور
ڪسےکهبارِلبـشذڪریاحسن'؏بشود💚
#دوشنبه_های_امام_حسنی
@bent_hosein315
هدایت شده از ‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
امروز اولین سالگرد
فوت مامان بزرگمه
میشه فاتحه براش بخونید؟🙂💔
هدایت شده از کــولهگرد | بیرون پراکنی درونییاتم
🌱
بسم رب القلم و آنچه رغم میزند؛
📌 این پیام رو فروارد کن کانالت. یه جمله کوتاه زیرش بنویس، برات یه متن یا داستان ادبی مینویسم :)✍🏻