امشب حسن دست به مویش کشید و گفت :
زینب بخواب!!!
مادر ما خوووب میشود... :)
#آرزوییکھهیــچوقتبرآوردهنشد💔
#فاطمیه | #آه_مادرم
@bent_hosein315
³¹⁵
#فاطمیه #ایام_فاطمیه #شهادت_حضرت_زهرا 🖤 @bent_hosein315
علیجان،غریبی خوب میدانم ولی کمتر بیا خانه
خجالت میکشم وقتی بهپایت برنمیخیزم...💔