eitaa logo
³¹⁵
1.7هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
³¹⁵
-چشم من خیره بہ عکس حرمت بند شده.. با چہ حالی بنویسم کہ دلم تنگ شده💔!(: @bent_hosein315
‏گفتم: آقا! چرا شما عربا امشب وقتی میایید حرم؛ خم میشید و دیوار ها رو می بوسید؟ گفت: آخه شب جمعه مادرش میاد حرم؛ دست به دیوار میره جلو.... 💔
³¹⁵
من با تو خوشم تو با ما چگونه اے؟!:)) @bent_hosein315
شب جمعه حرمت روضه دمادم دارد شب جمعه شده و مادری آمد ز بهشت گوشه ای از حرمت فاطمه ماتم دارد مادری آمده امشب به زیارت حرمت مادری که مژه ای تر و قدی خم دارد مادرت روضه گرفته است برایت آقا زیر لب زمزمه ی وای حسینم دارد..:))💔 یاابـاعبدالله؛
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از "470"!
کوچک‌ترین‌شهید شاهچراغ‌اسمش‌اصغر‌بود :) پدرت‌چطور‌بدون‌تو‌به‌خونه‌برگرده💔..
1_1899228905.pdf
حجم: 400.9K
🔰شب‌نامه انقلابی شماره یک ۶ آبان ۱۴۱۰ این شب‌نامه را تا جاییکه در توان دارید پخش کنید، فوروارد کنید، اشتراک کنید، چاپ کنید، نشر بدید🙏 |🔎 @nufoozi_ir |
هدایت شده از ‌
✨برای آرتین آرتین پسرک "عاقل" ۴ ساله شیرازی که حتی حال مصاحبه با خبرنگار را هم نداشت و در پاسخ به او فقط در خود پیچید و فرو رفت؛ فراموش نخواهد کرد ۴ آبانی را که در حریمِ امنِ حرم، مادر را از دست داد. آرتین پسرک "زیرک" ۴ ساله شیرازی که با دست‌های بسته روی تخت بیمارستان خوابیده بود؛ فراموش نخواهد کرد ۴ آبانی را که به بهانه چهلم دخترکی؛ مادرش را کشتند. آرتین پسرک "مقدس" ۴ ساله شیرازی را دخترکانی تحریک شده در این سو و آن سوی این آب و خاک برای آغوش وبغل رایگان؛ از گرمای آغوش مادر را از او محروم کردند. آرتین پسرک "قهرمان" ایران ۴ساله نمی ماند.او بزرگ خواهد شد د این روزها به یادش خواهد ماند. در خاطرش خواهد ماند که اولین و زیباترین‌ها را، "مادر" را و "پدر" را از او دریغ کردند. او روزی یاد خواهد گرفت بنویسد: "مادر" و یاد خواهد گرفت بنویسد: "پدر" و آن روز هیچیک نخواهند بود تا گونه های آرتین را ببوسند و ذوق کنند بابت همه پیشرفت‌هایش ... آرتین قهرمان ۴ ساله ایرانی بزرگ‌تر خواهد شد و جای خالی برادر را عمیق‌تر درک خواهد کرد که در همین ۴ آبانی از او گرفتندش که بهانه شان چهلم دخترکی دیگر بود. آرتین قهرمان ایرانی بزرگ‌تر خواهد شد و درد امروز را در چله کمان خواهد نهاد و آن را تا قلب دشمن رها خواهد کرد. قهرمان ایرانی روزی بزرگ‌تر خواهد شد و انتقام سختی از تمامی هشتگ بازان خائن، بازی گران بازی خورده، دانشجونماهای بی فرهنگ، ساکتین فتنه های این روزها خواهد گرفت. و تا آنروز ما زنان ایران، مادران خواهیم بود و فریاد مظلومیت را سر می دهیم و تا انتقام از بدخواهان خارجی و نیرنگ بازان داخلی و مزدوران وفریب خوردگان آرام نخواهیم داشت.
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی آقای امام حسین!(: ♥️
نام مارا بنویسید،کف صحن حسین«ع» °|بنویسید ک یک بی سر و پا جامانده... @bent_hosein315
*بودنِ‌حسین‌امیدی‌ست‌برای‌ِزندگی‌ِیک‌نوکر(:! ‌ @bent_hosein315
ببخش‌آن بنده‌اۍراکه‌فهمید تودلت‌نمۍآیدعذابش‌کنے وبۍحیاشد!! - @bent_hosein315