استاد #رائفی_پور :
✍ آنچه در پاکستان بر سر شیعیان می آید حاصل سالها پمپاژ تفکر تروریستی توسط عربستان سعودی با حمایت امریکا است
برخی برآوردها حاکی از حضور بیش از یک میلیون مبلغ وهابی در این کشور است
🔴 تصمیم امریکا مبنی بر انتقال داعش به افغانستان و پاکستان نیز بر عمق این فاجعه می افزاید.
#شیعیان_هزاره
🔻 وقتی که شیعه در خواب است
🔺یا نمی تونه ازدواج کنه یا ازدواج هم کرد تکثر اولاد نداره
🔷 مهم تر اینکه تبلیغ مکتب نداره جذب به شیعه نداره برای تبلیغ مکتب حقه اهل بیت پول خرج نمی کنه کار تشکیلاتی نمی کنه نه شبکه ماهواره ای تبلیغی نه تولید نرم افزاری تبلیغی نه سایت تبلیغی نه چاپ کتاب تبلیغی به تمام زبان های زنده دنیا
🔷 نهاد های دولتی و حاکمیتی در خواب حوزه های علمیه در خواب نهاد های مردمی در خواب سرمایه داران شیعه در خواب تلاش و همت برای تبلیغ مکتب زیر صفر
⚠️ اما تبلیغ در اهل سنت بالای صد ، ازدواج و تکثر جمعیت با سرعت نور بالای صد ، کار تشکیلاتی دولتی و مردمی بالای صد
♦️اما نتیجه در آینده ای نه چندان دور ایران شیعه اکثریت جمعیتش سنی و شیعه در اقلیت
♦️ اما نکته تاریک این ماجرا اینه که امنیت شیعیان هم به خطر خواهد افتاد چرا که کشتار شیعیان سوژه بهشت رفتن سنی های افراطی و وهابی است و هزاران بلاهای دیگر
#بصیرت
#انقلابےنویسـ
@Sarbaazanemonji
◾️مشکل جوامع بشری «تک آدمهای بد» نیست؛ مشکل را باید در کل جامعه و بین مردم جستجو کرد
◾️داغ اصلی فاطمیه، سکوت مردم در مقابل حقطلبی فاطمه(س) و تنها گذاشتن ایشان است
◾️مشکل جامعۀ مدینه این بود که «اسلام سیاسی» را باور نکرد و بعد از پیامبر به الگوی «معنویت غیرسیاسی» برگشت
🔻عدم رشد سیاسی مردم؛ علت اصلی مظلومیت فاطمه(س)
➖ چرا حضرتزهرا(س) بعد از رحلت پیامبر(ص) غریب واقع شد؟ مشکلی که فاطمه(س) با آن مواجه بود مشکل یکی دو نفر نبود؛ مشکل اصلی مربوط به جامعه و مردم بود که فریاد او را شنیدند و سکوت کردند.
➖ اصلیترین داغهای فاطمه(س) مربوط به آن مردمی بود که در مقابل حقطلبی حضرت ساکت ماندند و ایشان را تنها گذاشتند و اجازه دادند به ایشان و امیرالمؤمنین(ع) ظلم بشود.
➖ علت غربت فاطمه(س) را بیشتر باید در میان مردم جستجو کرد و الّا در هر جامعهای، عدهای آدم بد وجود دارد که وقتی فرصت پیدا کند ضربه میزند و خیانت میکند. مشکل جوامع بشری هیچوقت تکآدمهای بد نیستند؛ مشکل اصلی مربوط به خودِ جامعه و معضلاتی است که در آن هست.
➖ مشکل جامعۀ مدینه این بود که هنوز «اسلام سیاسی» را باور نکرده بود؛ برای اینکه قبل از اسلام، آنها یک الگوی معنویت غیرسیاسی داشتند و بعد از پیامبر(ص) به همان الگو برگشتند «أَ فَإِنْ ماتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلى أَعْقابِكُمْ»
➖ «انقلاب بر اعقاب» یا برگشتن به گذشته، به این معنا نبود که آنها نماز را کنار بگذارند یا شرابخوری را باب کنند. این کارهای عبادی از جنس همان عبادات قبل از اسلامشان بود که بهراحتی تداوم بخشیدند. آن چیزی که از جنس معنویت قبل از اسلام نبود، امر ولایت بود و همین امر ولایت بود که موجب شد در مکّه با پیامبر(ص) مخالفت بشود.
➖ آنها در اعقاب و در گذشتۀشان چه مشکلی داشتند که به همان مشکل برگشتند؟ آنها قبلاً هم یک معنویت و عبادتهایی داشتند، ولی این معنویت در ادارۀ جامعهشان نقشی نداشت؛ مثل همین معنویت سکولاری که الان هم خیلی جاها هست.
👤علیرضا پناهیان
🚩 نجف اشرف- گفتگوی زندۀ تلویزیونی - ۹۹.۱۰.۲۷
👈🏼 متن کامل:
Panahian.ir/post/6628
@Panahian_ir
https://digipostal.ir/tzahra
تسلیت به همه اعضای کانال و التماس دعا 🤲🤲🤲
بسم الله الرحمن الرحیم
پیمبر از خدا خواهان یک دختر چو گوهر شد
عطای حق به پیغمبر،یکی یکدانه کوثرشد
خدادرفاطمه خود را تجلی کرد وبعدازآن
دلیل خلقت پیغمبران زهرای اطهر شد
ازاین غم عالمی باید به جای اشک خون ریزد
گلی با غنچه اش بین درودیوار پرپرشد
بَِنفْسی اَنت یاحیدر زلبهایش نمی افتاد
که آخرهم فدایی علی دخت پیمبرشد
علی را در مدینه کشته اند اینان نه درکوفه
که سیلی خوردزهرا، آخردنیای حیدرشد
تمام عمر روبگْرفت از بینا ونابینا
چهل تن میزدنداورا زمین از خون اوترشد
چوحبل الله را بگْرفت با دستان خودمحکم
غلافی خورد،دستانش جداازدست حیدرشد
به زیرپای مادر آرزوی دیدنش راداشت
تنورخولی اما فرصت دیدارمادرشد
✍علیرضابیات