فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسحق! مردم به تو نیاز دارند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به چه کسی رای بدهیم؟
#نفوذ
وی با تأکید براینکه یکی از پروندههای مهم در نهاد #ریاست_جمهوری نفوذ امآیسیکس انگلستان از طریق #اسماعیل_سماوی خواهرزاده رئیس جمهور بود، افزود: این سرویس جاسوسی مرتب به خواهرزاده روحانی زنگ میزد و خط و مشی و مواضع رئیس جمهور را به خواهرزادهاش دیکته میکرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرونده این فرد همچنان در دادسرای رسانه در جریان است، عنوان کرد: امیدواریم قوه قضاییه در خصوص این پرونده به مردم اطلاعرسانی کند و بگوید که چگونه رئیس جمهور برای بازداشت خواهرزاده خود، قوه قضاییه را تهدید میکرد.
کریمی قدوسی حمایت واعظی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادمینهای آمدنیوز را یکی دیگر از پرونده سنگین نهاد ریاست جمهوری دانست و گفت: زمانی که آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود از ادمینهای کانال معاند آمدنیوز حمایت میکرد و بعد دیدیم که نه تنها برخوردی با واعظی نشد بلکه وی در نهاد ریاست جمهوری به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور مشغول به کار شد.
وی سومین مورد از نفوذ در دولت و نهاد ریاست جمهوری را فردی به نام #کابوس_سیدامامی دانست و خاطرنشان کرد: این فرد شایسته برجستهترین عوامل نفوذ #موساد در بدنه دانشگاهی، اجرایی و مشاوره دولت بود و از طریق پروژههای محیط زیستی به دنبال کشف و شناسایی فعالیتهای #موشکی و شهرکهای زیرزمینی موشکی ایران بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: این فرد از مرتبطین با #حسام_الدین_آشنا بود و حتی افرادی که سیدامامی را در جلسات سخنرانی آشنا میدیدند از آن حضور ذهن هم دارند.
کریمی قدوسی یکی دیگر از پروندههای سنگین نفوذ در نهاد ریاست جمهوری را پرونده سنگین حسامالدین آشنا و زیرمجموعههایش دانست و گفت: دستگاه امنیتی و قضایی باید با جدیت به پرونده آشنا رسیدگی کند.
#محاکمه_مسئولان_ناکارآمد
#افساد_طلبان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساعت ۱۸ روز یک شنبه
یکی از مهم ترین سخنرانی های رهبری رو شاهد خواهیم بودم
•اگر مشاهده کنید ، کلمه ی مهم ، در استوری پیج رهبری ، با رنگ قرمز مشخص شده
و زنگوله ی هشدارِ شروع برنامه هم قرار داده شده برای اولین بار
•البته ، از این نظر مهم ، چون اگر فردا رهبری امر کنند فلان کار رو کنید ، باید انجام بدیم
حتی دستوری بدهند که به مذاق بعضیا خوش نیاد
•باید بدونِ هیچ چون و چرا ، بگیم:
به روی چشم
•فردا رهبری در مورد انتخابات احتمالا فرمایشاتی داشته باشن
که باید خوراکِ پست های این چند ماه ما باشه
•دوستان توجه کنید
نه جلو تر از رهبری
نه عقب تر از رهبری قدم بردارید
همگام با رهبری
•دوستان ، اینو بگم:
غربال گری های #آخرالزمان شروع شده
#ولایت پذیری رو از همین الان شروع کنیم
•آغاز حکومت جهانی
اطاعت بی چون و چرایی از ولی اَش میخواهد
شاید برای بعضیا این نکات خیلی مهم نباشه
اما
مطمئن هستم که دیگه وقتی باقی نمیمونه برای بازگشت
ممکنه زمانی برسه
که دیگه نتونیم خودمون رو جمع کنیم!
دوستانِ تند رو
حواستون باشه بعد از فرمایشات رهبری
از آقا جلو نزنید
•که اونوقت هست بهتون میگیم:
از خط قرمز ها عبور کردید
و از رهبری و ولایت فقیه عبور کردید
مراقب باشید
•غربال گری های آخرالزمان شروع شده
•آهسته آهسته قدم بردارید
•مراقبِ دیده شدن به هر قیمتی باشید
•اگر قرآن سر نیزه کردن ، حواستون به ولایت باشه
به رهبری باشه
•تحرکاتی از بعضی به اصطلاح انقلابی نما ها میبینیم
اینا همون افرادی هستن
که اگر #امام_زمان (عج) هم ظهور فرمایند ، از ایشان خدای نکرده رد خواهند شد
•خلاصه که، اصل خودِ فرمایشات حضرت آقا هست
نه کمی بیشتر
و نه کمی کمتر
•حتما با صبر ، و با دقت
و با چشمانی باز
فرمایشات رهبری رو ساعت ۱۸ مشاهده بفرمایید
•اندکی صبر
سحر نزدیک است
• #فتنه_های_آخرالزمان شروع شده
•یاعلی
.
@talabehmohandes
_______________________
#انتخابات
هدایت شده از خانواده امن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤🖤🖤🖤🖤
دل را ز علی( ع)
اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی (ع)
اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را دل
به کسی کاری نیست
دامان علی (ع) اگر
نگیرم چه کنم
روزتون بخیر
ایام سوگواری مولای متقیان علی (ع)تسلیت باد
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
@amn_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سؤالات صریح نبویان از ظریف
حجت الاسلام نبویان در این کلیپ با طرح واقعیات شکست برجام، سؤالاتی صریح از وزیر امور خارجه مطرح می کند و به این پرسش پاسخ می دهد که چرا ظریف از حاج قاسم خوشش نمی آید.
هدایت شده از صحیفه سجادیه
شرح دعای ۴۴ صحفیه سجادیه. قسمت ۲ - ۱۰
شش اثری که روزه حقیقی بر روی جسم و حواس ظاهری میذاره اینهاست:
۱- عدم تمایل گوش به شنیدن حرفهای بیهوده.
۲- ندیدن صحنه ها و تصاویر غفلت زا
۳- دراز نشدن دست به سمت کارهای ممنوع
۴- نرفتن با پاها به سوی مکانهای ممنوعه
۵- پر نساختن شکم مگر با حلال الهی
۶- زبان نگشودن جز به آنچه خدا گفته است
اینها آثار روزه مقبول برای حواس ظاهری و جسمانی ست که از نگاه دیگر میتواند خواست و قصد ما از روزه داری باشه.
شش اثر هم روزه حقیقی برای حواس باطنی انسان داره که در واقع دو اثر اصلی و مبنایی چهار اثر دیگه رو هم بوجود میارن که عبارتند از:
۱- سختی نکشیم- بواسطه روزه- مگر برای نزدیک شدن به پاداش الهی
۲- در چنین معامله ای-روزه-وارد نشویم مگر برای نگه داشته شدن از عقوبت الهی
۳- همه این آثار روزه داری از ریاکاری دور بماند و از ریا پاک گردد.
۴- این سختیها و آثار مبارکی که دارد برای به رخ دیگران کشیدن نباشد.
۵- روزه و آثارش جز برای خدا نباشد و کسی را در آن شریک نسازیم.
۶- از این روزه داری و آثارش، جز خدا را نخواهیم.
گرچه یکایک این موارد محتاج توضیح است اما بخاطر کمی فرصت، ناگزیر عبور میکنیم و فقط متذکر میشم که چه در آثار جوارحی و چه در آثار جوانحی، رتبه بندی وجود داره و تا کسی مرحله اول و اثر اول رو به دست نیاره امکان رسیدن به اثر دوم رو نداره و نهایتا اینکه آخرین اثر، بالاترین رتبه برای روزه دار خواهد بود.
پس از این بخش، حضرت زین العابدین علیه السلام به سراغ اعمال و رفتار دیگه ای میروند که روزه ی ماه مبارک رمضان رو تکمیل میکنه که ان شاءالله بهش خواهیم پرداخت.
@sahifeh_ir
هدایت شده از اخلاق، اوج نیاز
برگی زرین از #چهل_حدیث امام خمینی(۱۷۳)
فصل در بیان علاج این موبقه است
بدان که علاج این خطیئه عظیمه چون خطیئات دیگر به علم نافع و عمل توان نمود.
اما علم، پس چنین است که انسان تفکر کند در فایده مترتبه بر این عمل و آن را مقایسه کند با نتایج سوء و ثمرات زشتی که بر آن مترتب است، و آن را در میزان عقل گذاشته از آن استفتا نماید.
البته انسان با خود دشمنی ندارد، تمام معاصی از روی جهالت و نادانی و غفلت از مبادی آن و نتایج آن از انسان صادر می شود.
اما فایده خیالی مترتّب بر آن، آن است که انسان به قدر چند دقیقه قضای شهوت نفسانی خود را در ذکر مساوی مردم و کشف عورات آنها کرده، و با بذله گویی و هرزه سرایی، که ملایم با طبیعت حیوانی یا شیطانی است، صرف وقت نموده مجلس آرایی نموده و تشفّی قلبی از محسودان نموده است.
اما آثار زشت آن، شمه ای از آن را در فصلهای سابق شنیدی. اکنون شمه ای از آن را گوش کن و عبرت گیر و در میزان مقایسه گذار. البته این تفکر و موازنه نتایج حسنه دارد. اما آثار آن در این عالم، آن است که انسان از چشم مردم می افتد و اطمینان آنها از او سلب می شود.
طباع مردم بالفطره مجبول به حبّ کمال و نیکویی و خوبی و متنفر از نقص و پستی و زشتی است، و بالجمله، فرق می گذارند بین اشخاصی که احتراز از هتک مستور و از کشف اعراض و سرایر مردم کنند، و غیر آنها.
حتی خود مغتاب نیز شخص محترز از این امور را از خود ممتاز داند، فطرة و عقلا. اگر کار را از حد گذراند و پرده ناموس اعراض مردم را درید، خداوند او را در همین عالم رسوا می کند. چنانچه در روایت اسحاق بن عمّار، که سبق ذکر یافت، مذکور است.
@nyaz_ir
هدایت شده از نهج البلاغه
#سبک_زندگی را از #نهج_البلاغه بیاموزیم (۲۸۲)
وقال علیه السلام:يَا أَسْرَى الرَّغْبَةِ أَقْصِرُوا فَإِنَّ الْمُعَرِّجَ عَلَى الدُّنْيَا لاَ يَرُوعُهُ مِنْهَا إِلاَّ صَرِيفُ أَنْيَابِ الْحِدْثَانِ. أَيُّهَا النَّاسُ، تَوَلَّوْا مِنْ أَنْفُسِكُمْ تَأْدِيبَهَا، وَاعْدِلُوا بِهَا عَنْ ضَرَاوَةِ عَادَاتِهَا.
حکمت ۳۵۹ نهج البلاغه
امام علیه السلام فرمود: اى اسيران حرص و رغبت در دنيا! بس كنيد، زيرا افراد دلبسته به دنيا را جز صداى برخورد دندانهاى حوادث سخت، به خود نياورد. اى مردم! تربيت نفس خويش را بر عهده بگيريد و آن را از كشش عادات (بد) بازداريد.
بخش سوم:
سپس امام علیه السلام در نكته دوم راه خودسازى را به همه انسانها نشان مى دهد وتمام مردم جهان را مخاطب ساخته مى فرمايد:
«اى مردم! خودتان به تربيت نفس خويش بپردازيد و آن را از جاذبه عادتها بازداريد»؛
(أَيُّهَا النَّاسُ، تَوَلَّوْا مِنْ أَنْفُسِكُمْ تَأْدِيبَهَا، وَاعْدِلُوا بِهَا عَنْ ضَرَاوَةِ عَادَاتِهَا).
اشاره به اينكه معلم و مربى انسان قبل از هركس بايد خود او باشد و تا انسان به تربيت خويش نپردازد تعليم و تربيت معلمان و پيشوايان و مربيان در او اثر نخواهد گذاشت.
در خطبه ۹۰ نيز امام علیه السلام تعبير جالبى در اين زمينه دارد مىفرمايد:
«وَاعْلَمُوا أَنَّهُ مَنْ لَمْ يعَنْ عَلَى نَفْسِهِ حَتَّى يكُونَ لَهُ مِنْهَا وَاعِظٌ وَزَاجِرٌ لَمْ يكُنْ لَهُ مِنْ غَيرِهَا لا زَاجِرٌ وَلا وَاعِظٌ؛
بدانيد كسى كه بر ضد هواى نفس خود كمك نشود تاواعظ و رادعى از درون جانش براى او فراهم گردد، مانع و واعظى از غير خود نخواهد يافت».
جمله (وَاَعْدِلُوا بِها...) درواقع اشاره به يكى از طرق مهم تهذيب نفس است و آن اينكه بسيار مى شود انسان عادت هايى پيدا مى كند كه براى او كشش وجاذبه زيادى دارد و همين عادات او را دائمآ در هواپرستى غرق مى سازد؛ مانند عادت به شراب و يا حتى عادت به مواد مخدر.
امام علیه السلام دستور مى دهد خود را از جاذبه اين عادات سوء، رهايى بخشيد تا بتوانيد نفس خويشتن را اصلاح كنيد.
«اسرى» و اسارى جمع اسير و «رغبت» به معناى حرص و ولع است. «الْمُعَرِّجَ»از ريشه عَرَج (بر وزن حرج) به معناى تمايل داشتن به چيزى است.
«لايروعه»ازريشه روع (بروزن قول)به معناى ترساندن وترسيدن آمده است. «صريف» به معناى صداى برخورد دندانها و مانند آن است.
«الحدثان» به معناى بلاها و حوادث ناخوشايند روزگار است و در بعضى از نسخ «حَدَثان» (بر وزن ضربان) آمده است. «ضراوة» به معناى جاذبه و كشش است.
پایان شرح حکمت ۳۵۹ از آیت الله ناصر مکارم شیرازی
@nahj_ir