eitaa logo
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
101.8هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
10.2هزار ویدیو
47 فایل
#طلبه 😍با همه ی وجود سعی میکنم راه حق رو روشن کنم انتشار مردمی محتواها = حلالتون ✨️تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/337642401C589b213d7b وقت مشاوره تلفنی👇 @admin_bikarran پی وی به شدت شلوغه نمیرسم همه رو جواب بدم فقط سین میکنم @bikaraaanpv
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴واشنگتن‌پست: طرح حمله به ایران از یک سال قبل کلید خورد +یکسال قبل............ ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
زمان: حجم: 935.2K
❗️ توضیحات بسیار مهم حجت الاسلام مهدوی ارفع درباره نمایشنامه جام زهر 🆔 @mahdavi_arfae
🔴صداوسیما: واتساپ بخاطر جاسوسی برای دشمن صهیونیستی دیگر رفع فیلتر نخواهد شد.... +اونایی که رفع فیلترش کردند و جشن گرفتند نباید پاسخگو باشند!؟!؟!؟!؟!؟!؟ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
هدایت شده از Satamad
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب۱۳۸۷/۰۹/۲۴: اگر جمهوری اسلامی گرفتار شاه سلطان حسین ها بشود کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود. رهبرانقلاب آذر ۸۷: آن روزی که شهر اصفهان در دوره‏ی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابود شد خیلی از افراد غیور بودند که حاضر بودند مبارزه و مقاومت کنند؛ اما شاه سلطان حسین ضعیف بود. اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‏ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ در خود احساس قدرت نمیکنند، در مردم خودشان احساس توانائی و قدرت نمیکنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.. ➖پ ن :این سخنان حضرت آقا رو باید با آب طلا نوشت سردر هر خونه تا مسئولانمون بلکه بفهمند!!! 🔹 فقط برای افراد خاص! @satamad @satamad
زمان: حجم: 349.5K
🔴جنگ قطعا ادامه خواهد داشت و این آتش بس مقطعی از جنگ است نه پایان آن ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
روزهایی که در لبنان بودم، لحظه ای نبود که صدای پهپادهای اسرائیلی را بالای سرمان نشنویم یا آن‌ها را نبینیم. سرمان را که بالا می‌گرفتیم تا پهپادها را پیدا کنیم، برادرانمان تذکر می‌دادند که این کار را نکنید و به زیر یک سقف بروید. جنگنده‌ها بالای سرمان مانور می‌دادند و هر از چند ساعت و دقیقه‌ای، ساختمانی را روی سر مردم خراب می‌کردند. آسمان بیروت واقعا اتوبان جنگنده‌ها بود. در سفر دوم برای مراسم تشییع سید حسن که در ورزشگاه بودیم، این ماجرا را بهتر ادراک کردم. آمدند تا تحقیر کنند و بروند. با ارتفاعی پایین. فیلمش را هم در همین کانال گذاشتم همان‌موقع. بعد از آتش بس هم که هر وقت صلاح دانستند وارد لبنان شدند و کوبیدند و برگشتند. ترور کردند و رفتند. وسط روز و وسط خیابان. این را گفتم که بدانید چه را با چه مقایسه می‌کنید. هنوز با گذشت ۱۱ روز، نتوانسته‌اند سندی متقن ارائه کنند که جنگنده‌شان وارد فضای ایران شده است. فقط گفته‌اند و گفته‌ایم. اگر هم وارد شده باشد، چشم‌هایی که آن را دیده باشند کجا هستند؟ یا یک کلیپ و فیلم متقن که نتوان آن را رد کرد. صدای پهپادها را چند نفرتان شنیده‌اید؟ و اگر شنیده‌اید چند ساعت یا دقیقه یا ثانیه از روز؟ این پدافند ماست با گستره سرزمینی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر مربع که همه اطرافش را پایگاه‌های آمریکایی محاصره کرده است. پدافند قهرمان ما ده‌ها شهید داد اما اجازه نداد ایران اتوبان شود. ادعایش هم هرگز به ادعای گنبد آهنین و فلاخن داوود و پیکان و تاد و پاتریوت نبود. برای دفاع هم اینگونه نبود که هر بار جنگنده‌هایی از آمریکا و انگلستان و فرانسه و ... بلند شوند. می‌دانیم که بیشتر از داخل ضرباتی خوردیم. از ایرانی‌نماهایی که خائن به این وطن بودند. می‌دانیم که از همکاری چندین سرویس جاسوسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای این ضربات را خوردیم. از موساد تنها نبود. موشک‌ها و پهپادهایی بر جان ایران نشست. اما این را مقایسه کنید با موشک‌هایی که هر روز تن اسرائیل را به لرزه درآورد. آن هم با این همه لرزه‌گیر که بر آن نصب کرده بودند. ایمان ما به تنهایی شد پدافند قهرمان و نیروی هوافضای افسانه‌ای سپاه. نه سپر رستم را انکار کنید نه کمان آرش را. به خودتان بیایید. دشمن همین را میخواهد که شما تصور کنید هیچ بوده‌ایم در این جنگ. کاش می‌توانستیم آن سفر لبنان را برگزار کنیم تا آن وضعیت را ببینیم. هرچند اگر آنجا هم بودید، انکار نمی‌کردید که شیربچه‌های امیرالمومنین در آن نبرد چه اسطوره‌هایی در خیام و کفرکلا ساختند. بدترین اتفاق این است که انکار آرش کنید و انکار رستم. شک نکنید به پیروزی در برابر تمام ماشین جنگی کفر و نفاق. این پیروزی را پاس بدارید. لئن شکرتم لازیدنکم. و اگر تصور شکست کنید، باید منتظر عواقبش باشید: لئن کفرتم ان عذابی لشدید. برادرتان حمیدرضا مقصودی ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
🔴حالا هی میزنیم سرو‌کله همدیگه آقا یه سخنرانی میکنند همه چی رو میشوره می‌بره +چیزی که مطمئنم این که اونایی که مایوس اند دارن جاده خاکی میرند... ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌این تحلیل رو دوست داشتم +ما دیگه نیاز نداریم به فردو و نطنز ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
ایرانی‌ها امروز دو طیف هستند: ۱- آن‌هایی که از آتش‌بس ناراحت‌اند و آن را نتیجه کاهلی و خیانت و ... می‌دانند. ۲- آن‌هایی که از آتش‌بس ناراحت‌اند و آن را تحمیل شده بر رژیم می‌دانند. در واقع ایرانی‌ها دو طیف نیستند. یک طیفند. و همه معتقدند باید این جنگ را ادامه داد تا نابودی صهیون. ایرانی‌ها همه آماده‌اند تا نقطه آخر. ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴صحبت های شنیدنی آقا که بعضی ها الان باید چندبار گوش بدن ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
🔴 یمنی‌ها به عهد خود وفادارند محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله: فرودگاه اللد (بن‌گوریون) همچنان تحت ممنوعیت پروازی تحمیل‌شده از سوی یمن قرار دارد و صهیونیست‌ها بارها و بارها صدای آژیر خطر را خواهند شنید تا زمانی که تجاوز و محاصره غزه متوقف شود. ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
🔴حضور امروز مردم پای کار ایران ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️