هدایت شده از کوچهیِبیخیالی؛
مَن که هَر شَب با خیالت گرمِ صحبت می شوم
هَرکجا هَستی بخواب آرامِ جانم شَب بخیر..
یه جایی آقای شاملو میگه :
“من در بیحوصلگیهایم، با تو زندگیها کردهام”
و چه شبایی که تو زندگیمون
حوصله هیچ بنیبشری رو نداشتیم، ولی
وسط همون بیحوصلگی، غرق فکر و خیال یه آدم بودیم.
@bikhially
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر چیزی به وقتش قشنگه : )
@bikhially
سنت که بالاتر میره
دیگه برات مهم نیست
کی بهتر حرف میزنه
و قشنگ تر ابراز علاقه میکنه
و خوشتیپ تره،
این که کی بهتر میفهمتت برات مهم میشه…
@bikhially
آرزوی امشب من برای تویی که اینو میخونی:
' امیدوارم خدا برات بخواد؛
همون چیزی رو که با داشتنش چشمات از ذوق پر از اشک میشن'
@bikhially
هیچ تراپی اندازه چرتو پرت گفتن با رفیق صمیمی روی آدم تاثیر نداره🤏😂✅
@bikhially
بازی آلمان , ساحل عاج با حضور بهترینِ دنیا❤️🔥❤️🔥💙
پ.ن:این یارو چرا نمیره کنار پرچم استقلالمو قشنگ ببینم؟🫠
@bikhially