سنت که بالاتر میره
دیگه برات مهم نیست
کی بهتر حرف میزنه
و قشنگ تر ابراز علاقه میکنه
و خوشتیپ تره،
این که کی بهتر میفهمتت برات مهم میشه…
@bikhially
آرزوی امشب من برای تویی که اینو میخونی:
' امیدوارم خدا برات بخواد؛
همون چیزی رو که با داشتنش چشمات از ذوق پر از اشک میشن'
@bikhially
هدایت شده از تینـاࢪ'نوشتـــ
۱_رهبر و مردم مبعوث،✅
۲_مسئولین و کل دنیا❌
بنده علیالاصول کنارِ گزینهی اول میایستم..
هیچ تراپی اندازه چرتو پرت گفتن با رفیق صمیمی روی آدم تاثیر نداره🤏😂✅
@bikhially
بازی آلمان , ساحل عاج با حضور بهترینِ دنیا❤️🔥❤️🔥💙
پ.ن:این یارو چرا نمیره کنار پرچم استقلالمو قشنگ ببینم؟🫠
@bikhially
چنان زندگی را سخت گرفته ایم گویی سال ها قرار است باشیم!
کاش یاد بگیریم، رها کنیم، بگذریم گاهی باید رفت…
دل به ساحل نبندیم، باید تن به آب زد…
ما به آرزوهایمان یک رسیدن بدهکاریم…
زندگی کوتاه است!
شاید، فرصتی نیست تا عکسی شویم یادگاری بر روی طاقچه ای که هر روز گردگیریمان کنند!
پس در لحظه زندگی کنید و شاکر داشته هایتان باشید
@bikhially
کوچهیِبیخیالی؛
که من غم دارم اندازه زیبایی تو..:) پ.ن:رختکن تیم ملی باشه؟ @bikhially
در آن لحظه تنها چیزی که ارزش دارد ، شجاعت است..(:
@bikhially