eitaa logo
بیم موج
2.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
133 فایل
قال مولانا امیرالمؤمنین ❤ : وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم ادمین: @bimemoj1357
مشاهده در ایتا
دانلود
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 کار کارشناسی و ضدیت با ولایت فقیه 🔹گفته شد که بعضیها نظرات کارشناسی میدهند، با نظر رهبری مخالف است، میگویند آقا این ضد ولایت است. 🔹من به شما عرض بکنم؛ هیچ نظر کارشناسی ای که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست؛ دیگر از این واضح‌تر؟! 🔹نظر کارشناسی، نظر کارشناسی است. 🔹کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه‌ای که برسد، آن نتیجه برای کسی که آن کار علمی را قبول دارد، معتبر است؛ به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست. 🔹البته گاهی اوقات میشود که این حقیر خودش در یک زمینه‌ای کارشناس است؛ بالاخره ما هم در یک بخشهائی یک مختصر کارشناسی ای داریم؛ این نظر کارشناسی ممکن است در مقابل یک نظر کارشناسی دیگر قرار بگیرد؛ خیلی خوب، دو تا نظر است دیگر؛ کسانی که میخواهند انتخاب کنند، انتخاب کنند. 🔹در زمینه‌های فرهنگی، در زمینه‌های آموزشی - در بخشهای مخصوصی - بالاخره ما یک مختصری سررشته داریم، یک قدری کار کردیم؛ این میشود نظر کارشناسی. 🔹به هر حال هیچگاه اعلام نظر کارشناسی و نظر علمی، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائی از رهبری و ولایت و این حرفها به حساب نمی‌آید و نباید بیاید. 🌷 در دیدار با دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰چه کار کنیم که انتقاد، تکمیل کننده‌ی پازل دشمن نباشد؟! 🔹یکی از دوستان دانشجوی عزیز گفتند که به ما میگویند پازل دشمن را تکمیل نکنید - این از حرفهائی است که بنده زیاد تکرار میکنم؛ پازل دشمن را نباید تکمیل کرد - ایشان میگویند خب، پس انتقاد چه میشود؟ انتقاد هم نکنیم؟ 🔹من اعتقاد ندارم که نباید انتقاد کرد؛ اتفاقاً در یادداشتهائی که کردم - که حالا ان‌شاءاللّه اگر وقت شد، عرض میکنم - اصرار دارم بر این که جریان دانشجوئی و جنبش دانشجوئی موضع انتقادی خودش را حتماً حفظ کند. 🔹به‌هیچ‌وجه توصیه‌ی ما این نیست که شما انتقاد نکنید. 🔹خب، چه کار کنیم که این انتقاد، تکمیل کننده‌ی پازل دشمن نباشد؟ 🔹روی این مسئله فکر کنید. نه اینکه بگوئیم تکمیل پازل دشمن که یک امر منفی است، با لزوم انتقاد که یک امر مثبت است، منافات دارد؛ نه، خب خود شما هم گفتید؛ من انتقاد کردم، در همه‌ی دنیا نقل هم شد؛ اما هیچ کس در دنیا ادعا نخواهد کرد که فلانی علیه نظام اسلامی یا فرض کنید که علیه تشکیلات مدیریت اجرائی یا تقنینی کشور دارد اقدام میکند. 🔹خب، شما هم همین جور انتقاد کنید. 🔹بنابراین انتقاد کردن میتواند به شکلی انجام بگیرد که به‌هیچ‌وجه مقصود دشمن را برآورده نکند و به تعبیری که ما عرض کردیم، پازل دشمن را تکمیل نکند. 🌷 در دیدار با دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
دیوان حافظGhazal-207.mp3
زمان: حجم: 230.4K
یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود دل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بود آه از آن جور و تطاول که در این دامگه است آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بود در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود دوش بر یاد حریفان به خرابات شدم () خم می دیدم خون در دل و پا در گل بود بس بگشتم که بپرسم سبب درد فراق مفتی عقل در این مسئله لایعقل بود راستی خاتم فیروزه بواسحاقی خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 ویژگی خوارج را خوب بشناسید! به درد امروزمان می‌خورد 🔹على، یعنى اسلام مجسّم، یعنى قرآن ناطق، یعنى بزرگ‌ترین شاگرد اسلام، به دست ابن‌ملجم کشته شد؛ 🔹ابن‌ملجم کیست؟ ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: ▪️اوّلاً بظاهر مسلمان است، آن هم مسلمان بسیار متعبّدى که قرآن را هم از بَر و بخوبى میخوانَد و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ▪️ویژگى دومّش این است که هیچ کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمیداند! 🔻او معتقد است که على سازش‌کار است؛ 🔻او معتقد است که على یک عنصر غیر انقلابى است؛ 🔻او به خاطر اینکه على با معاویه در لحظه‌اى بسیار حسّاس و خطیر و به خاطر ضرورتى بزرگ جنگ را به آتش‌بس کشانید، [با علی] مخالفت میکند. 🔹... على را مرتجع میداند، پس خود مدّعىِ ترقّى‌خواهى و است. ❗️با نام اسلام، ❗️با نام قرآن، ❗️با نام بودن، ❗️با نام پارسایى و پایبندی به اسلام و اخلاق اسلامى، ❗️با نام قاطعیّت، 👌مسلمان‌ترین، 👌پارساترین، 👌قاطع‌ترین، 👌مفیدترین، 👌ارزنده‌ترین و 👌بزرگ‌ترین پیروان اسلام 🔹را به خاک و خون میکشد. 🔹خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على، 👌و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. 🔹در تمام دورانهاى صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آنها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ 🔻با ادّعاى اسلام، 🔻با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، 🔻با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن ۵۸/۵/۲۴ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 شعام 🔹اهمیت شورای عالی امنیت ملی به دلیل حضور رئیس‌جمهور در رأس آن و همچنین حضور وزرا، کارشناسان و افراد مجرب و باتجربه و آگاه به مسائل داخلی و جریان‌های بین‌المللی در آن است. ۱۳۸۴/۰۵/۲۴ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دکتر حداد عادل، پدر خانم رهبر عزیز انقلاب اسلامی 🔹در پیام رهبر انقلاب در خصوص تفاهم نامه، ایشان ، و مذاکره کنندگان را تأیید و در عین حال بر استیصال آمریکایی‌ها تأکید کردند. 🔹اگر کسی مسئولین مذاکره کننده را متهم به خیانت و وطن فروشی و تهمت‌های نادرست کند، منطبق با نظر رهبر انقلاب نیست. 🔹باید مراقبت کنیم مبادا سخنان کذب ترامپ درباره تفاهم، سندی برای حمله به مسئولین و دلسوزان شود. 🔹عبارت رهبر انقلاب که "بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم"، خواست‌های بالاتر رهبر انقلاب از مذاکرات است. 🔹وقتی رهبر انقلاب می‌گویند اجازه صادر کردم و مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست، پس اصل آن را نفی نمی‌کنند و کسی نباید با عبارات اختلاف افکن وحدت مردم در میادین را زیر سوال ببرد. ❗️در مراسم عزاداری ظهر عاشورا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 مداح بصیر و تراز انقلاب اسلامی در شب عاشورا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰معیار دوستی با اهل بیت ❤️ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 زینب؛ نجات بخش عالم! 🔹من عمیقا معتقدم اگر حضرت زینب نبود، دنیا در همان عصرِ عاشورای ۶۱ پایان می‌یافت و بساط بشر از کره‌ی زمین برچیده می‌شد! 🔹برای این ادعا هم سند روایی دارم. 🔹دهها روایتی که قرارِ آفرینش را بسته به وجودِ ولیّ خدا می‌داند و می‌گوید که اگر لحظه‌‌ای زمین از حجت خدا خالی شود، زمین اهلش را می‌بلعد، همه مؤیدِ ادعای من است! 🔹این زینب کبری بود که خودش را رساند جلوی خیمه‌ی زین‌العابدین و نگذاشت که در یورش لشکر، حجت خدا از بین برود و بعد از آن تا خودِ شام، جانِ عزیزش را سپر جانِ امامش کرد و اینطوری دنیا را از نابودی حتمی رهاند... ✍️ مهدوی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ! که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود... 😔 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 اقداماتی که در آن خیری نیست! 🔹سری زدم به ایکس؛ تایملاین انقلابی با شدت و غلظت مشغول مبارزه بود. نه علیه آمریکا و اسرائیل، نه علیه پهلوی و سلطنت‌طلبان و منافقین، نه علیه شیوخ آمریکایی منطقه، نه علیه برخی اعتدالیون بدنام... دو دسته شده بودند، علیه خودمان... خود خودمان. 🔹چقدر در ایام جنگ بابت نعمت برادری و نزدیک شدن قلبها خوشحال بودیم. این آتشی است که داشته‌های همه ما را می‌سوزاند؛ فرقی ندارد کدام طرف در آن هیزم می‌ریزند. حتی اگر یقین داریم که حق مطلقیم، بهتر است خنجر زبان را غلاف کنیم. در اهانت به این مداح و آن سخنران چه خیری هست؟ 🔹امیرمؤمنان علیه‌السلام فرمودند: "از فرار نعمتها بر حذر باشید که هر گریخته‌ای را بازگشت نیست." ✍️وحید یامین پور 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj