eitaa logo
بیم موج
2.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
133 فایل
قال مولانا امیرالمؤمنین ❤ : وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم ادمین: @bimemoj1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دیوان حافظGhazal-207.mp3
زمان: حجم: 230.4K
یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود دل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بود آه از آن جور و تطاول که در این دامگه است آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بود در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود دوش بر یاد حریفان به خرابات شدم () خم می دیدم خون در دل و پا در گل بود بس بگشتم که بپرسم سبب درد فراق مفتی عقل در این مسئله لایعقل بود راستی خاتم فیروزه بواسحاقی خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 ویژگی خوارج را خوب بشناسید! به درد امروزمان می‌خورد 🔹على، یعنى اسلام مجسّم، یعنى قرآن ناطق، یعنى بزرگ‌ترین شاگرد اسلام، به دست ابن‌ملجم کشته شد؛ 🔹ابن‌ملجم کیست؟ ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: ▪️اوّلاً بظاهر مسلمان است، آن هم مسلمان بسیار متعبّدى که قرآن را هم از بَر و بخوبى میخوانَد و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ▪️ویژگى دومّش این است که هیچ کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمیداند! 🔻او معتقد است که على سازش‌کار است؛ 🔻او معتقد است که على یک عنصر غیر انقلابى است؛ 🔻او به خاطر اینکه على با معاویه در لحظه‌اى بسیار حسّاس و خطیر و به خاطر ضرورتى بزرگ جنگ را به آتش‌بس کشانید، [با علی] مخالفت میکند. 🔹... على را مرتجع میداند، پس خود مدّعىِ ترقّى‌خواهى و است. ❗️با نام اسلام، ❗️با نام قرآن، ❗️با نام بودن، ❗️با نام پارسایى و پایبندی به اسلام و اخلاق اسلامى، ❗️با نام قاطعیّت، 👌مسلمان‌ترین، 👌پارساترین، 👌قاطع‌ترین، 👌مفیدترین، 👌ارزنده‌ترین و 👌بزرگ‌ترین پیروان اسلام 🔹را به خاک و خون میکشد. 🔹خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على، 👌و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. 🔹در تمام دورانهاى صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آنها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ 🔻با ادّعاى اسلام، 🔻با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، 🔻با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن ۵۸/۵/۲۴ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 شعام 🔹اهمیت شورای عالی امنیت ملی به دلیل حضور رئیس‌جمهور در رأس آن و همچنین حضور وزرا، کارشناسان و افراد مجرب و باتجربه و آگاه به مسائل داخلی و جریان‌های بین‌المللی در آن است. ۱۳۸۴/۰۵/۲۴ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دکتر حداد عادل، پدر خانم رهبر عزیز انقلاب اسلامی 🔹در پیام رهبر انقلاب در خصوص تفاهم نامه، ایشان ، و مذاکره کنندگان را تأیید و در عین حال بر استیصال آمریکایی‌ها تأکید کردند. 🔹اگر کسی مسئولین مذاکره کننده را متهم به خیانت و وطن فروشی و تهمت‌های نادرست کند، منطبق با نظر رهبر انقلاب نیست. 🔹باید مراقبت کنیم مبادا سخنان کذب ترامپ درباره تفاهم، سندی برای حمله به مسئولین و دلسوزان شود. 🔹عبارت رهبر انقلاب که "بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم"، خواست‌های بالاتر رهبر انقلاب از مذاکرات است. 🔹وقتی رهبر انقلاب می‌گویند اجازه صادر کردم و مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست، پس اصل آن را نفی نمی‌کنند و کسی نباید با عبارات اختلاف افکن وحدت مردم در میادین را زیر سوال ببرد. ❗️در مراسم عزاداری ظهر عاشورا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 مداح بصیر و تراز انقلاب اسلامی در شب عاشورا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰معیار دوستی با اهل بیت ❤️ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 زینب؛ نجات بخش عالم! 🔹من عمیقا معتقدم اگر حضرت زینب نبود، دنیا در همان عصرِ عاشورای ۶۱ پایان می‌یافت و بساط بشر از کره‌ی زمین برچیده می‌شد! 🔹برای این ادعا هم سند روایی دارم. 🔹دهها روایتی که قرارِ آفرینش را بسته به وجودِ ولیّ خدا می‌داند و می‌گوید که اگر لحظه‌‌ای زمین از حجت خدا خالی شود، زمین اهلش را می‌بلعد، همه مؤیدِ ادعای من است! 🔹این زینب کبری بود که خودش را رساند جلوی خیمه‌ی زین‌العابدین و نگذاشت که در یورش لشکر، حجت خدا از بین برود و بعد از آن تا خودِ شام، جانِ عزیزش را سپر جانِ امامش کرد و اینطوری دنیا را از نابودی حتمی رهاند... ✍️ مهدوی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ! که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود... 😔 💚 🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 اقداماتی که در آن خیری نیست! 🔹سری زدم به ایکس؛ تایملاین انقلابی با شدت و غلظت مشغول مبارزه بود. نه علیه آمریکا و اسرائیل، نه علیه پهلوی و سلطنت‌طلبان و منافقین، نه علیه شیوخ آمریکایی منطقه، نه علیه برخی اعتدالیون بدنام... دو دسته شده بودند، علیه خودمان... خود خودمان. 🔹چقدر در ایام جنگ بابت نعمت برادری و نزدیک شدن قلبها خوشحال بودیم. این آتشی است که داشته‌های همه ما را می‌سوزاند؛ فرقی ندارد کدام طرف در آن هیزم می‌ریزند. حتی اگر یقین داریم که حق مطلقیم، بهتر است خنجر زبان را غلاف کنیم. در اهانت به این مداح و آن سخنران چه خیری هست؟ 🔹امیرمؤمنان علیه‌السلام فرمودند: "از فرار نعمتها بر حذر باشید که هر گریخته‌ای را بازگشت نیست." ✍️وحید یامین پور 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
War report55 mohammadi 64405.mp3
زمان: حجم: 9.4M
🔰گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 55 (وضعیت نظامی) 🔹مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی ❗️- 6 تیر 1405 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
🔰 هدایتگری بدلی و تریبون داران دوزاری أَفَمَنْ يَهْدِي إِلَى الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ يُتَّبَعَ أَمَّنْ لَا يَهِدِّي إِلَّا أَنْ يُهْدَىٰ 🔹در میانه این همه خبر و تحلیل، دل به کدام تریبون باید سپرد و از شنیدن کدام صدا باید اعراض نمود؟ کدام تریبون اصالت دارد و کدام یک بی اعتبار و فیک و قلابی و بدلی و دوزاری است؟! 🔹دوزاری : ▪️سن و سال نمی‌شناسد ▪️زن و مرد نمی‌شناسد ▪️استاد حوزه و دانشگاه نمی‌شناسد ▪️رسانه ملی و غیر ملی نمی‌شناسد ▪️ایتا و تلگرام نمی‌شناسد ▪️مداح و سخنران نمی‌شناسد ▪️اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد ▪️مجلس و دولت نمی‌شناسد 🔹 آفت تریبون‌داران است. تریبون‌دارانی که دارند و در جایگاه دیگران نشسته‌اند و در قبال آنها مسئولند!👌 این تریبون ❗️چه در یک کلاس درس حوزه و دانشگاه باشد، ❗️چه در یک کانال با ۵۰۰ عضو یا ۵۰۰K ❗️چه در رسانه ملی ❗️چه تریبون نماز جمعه ❗️چه در یک هیأت مذهبی 🔻هرکس که نداند الان باید چه بگوید، اما می‌گوید و درک درستی از زمان و مکان و مخاطب ندارد، 🔻هرکس که سواد لازم در یک بحث را نداشته باشد، اما در آن باره اظهار نظر می‌کند، 🔻هرکس که اطلاعات کافی از یک موضوع را ندارد، اما محکم صحبت می‌کند، 🔻هرکس که به تبعات حرفش در افکارعمومی توجه نمی‌کند 🔻هرکس اسرار نظام را در تریبون ش خرج کسب اعتبار و مشتری می‌کند 🔻هرکس که به توئیت های ترامپ بیشتر از اظهارات مسئولین کشور اعتماد دارد 🔻هرکس که جامعه را بشکند، 🔻هرکس که و را رواج می‌دهد، 🔻هرکس که ته دل ملت را خالی می‌کند، 🔻هرکس به حاکمیت و مسوولان را تزریق می‌کند، 🔻هرکس پیروزی را بر کام ملت تلخ می‌کند، صلاحیت هدایتگری را ندارد و است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj