هدایت شده از قم آنلاین
🛑 پزشکیان: خود را متعهد به اجرای دغدغهها و رهنمودهای رهبر انقلاب میدانیم
▪️پیام روشنگرانه و صریح مقام معظم رهبری خطاب به ملت پرشور و وفادار ایران مسئولیت همه اجزای مؤثر در فرآیند مذاکره پیش رو را تبیین کرد. توجه مهرافزای معظمله مبنی بر تلاشهای دلسوزانه و حسن نظر مسئولین امر و صدور اجازه برای آغاز مذاکره در جهت تحصیل منفعت برای ملت ایران اسباب خرسندی و رضایت همه خدمتگزاران ملت ایران است.
▪️بدیهی است اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایر اعضای این شورا خود را متعهد به توجه حداکثری نسبت به دغدغههای معظمله و حراست از حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت میدانیم.
▪️بیتردید خط قرمز مسئولین منافع ملی و پاسداشت عزت، شرافت و اقتدار ملت رشید ایران است و با توجه حداکثری تیم مذاکره کننده نسبت به جزئیات مذاکره و رجای واثق به فضل و عنایت پروردگار، پیروزی بزرگ حاصل خواهد شد. انشاالله
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اخبار فوری و مهم🔝
[Bíنِsh]
🛑 پزشکیان: خود را متعهد به اجرای دغدغهها و رهنمودهای رهبر انقلاب میدانیم ▪️پیام روشنگرانه و صر
خب الحمدالله
ولی ببخشیدا اگ آقا پیام نمیدادن قرار نبود باز هم شفاف شه؟ و همچنان قرار بود بشنویم ک دهنتونو ببندید "عه ببخشید یعنی وحدتو بهم نزنید" با آقا هماهنگه و از ابتدا موافق بودن؟
خیره انشاءالله
ی سریام ک آقا رو مجبور میدیدن و بدون اختیاری از خودشون...الحمدلله ک رهبری قاطع و شفاف و صریح هم نظرشون رو بیان کردن و هم خواسته شونو...
خیره انشاءالله
هدایت شده از سدخارجی
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من عزاداری تو رو دوست دارم🥲
@Sedkhareji ✔️
[Bíنِsh]
من عزاداری تو رو دوست دارم🥲 @Sedkhareji ✔️
یعنی چی که دهه اول از نیمه گذشت🥲
راسته ک میگن زمان با اونیکه دوسش داری زودتر میگذره:)))💔
[Bíنِsh]
یعنی چی که دهه اول از نیمه گذشت🥲 راسته ک میگن زمان با اونیکه دوسش داری زودتر میگذره:)))💔
ولی کاش امسال چندتا محرم داشتیم یدونه کمه...
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبحتون با دیدن این رفاقت زیبا اکلیلی:)))
#رفقایخوب
#شکربابتبودنتون
[Bíنِsh]
۶:۰۵ حاضر و آماده بیرون منتظر باشیم... چرا؟ چونکه:👇🏻
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پن:
کلااااا دیروز پنج تا جلسه رفتیم🥲
عقبیییم🥲
+منم همینطور منم همینطور🥲😂
یه مسئله ای که درگیرشیم اینه که مراسمات همسایه ها و هیئتای خونگی که میگیرن معمولا همه حوالی ۴ تا ۶ عه🥲خب تداخل زمااانی دارن اینا یکی رسیدگی کنه😂
قضیه زمان مراسما شده درسخوندن پایانترم ما:
[ اگ همه ساعتای هیئت و تقسیم می کردید تو کل روز، دیگ نیاز نبود همرو بزارید برا عصر🥲]